120 motor s 5qaltem

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 20.04.2007 do 26.04.2007, založil/a Ad@m
řadit dle data
20:58:30
26.04.2007
Bobesh
-> Ad@m: To máš přestavbu na papírech,původní číslo boudy přeškrtnutý a razítko DI vedle,vzadu ve změnách bude upřesnění,ten typ "M" je taky dopisovanej rukou.
20:48:40
26.04.2007
Syny
-> Tuneman2/Fávo: mno vysrat se na to neeee - ale bude to vic prace. Ouza s eMkovejma napravama a 5q je gut 1
18:39:31
26.04.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Ad@m: Člověče, pokud máš kastli M, tak se do toho klidně pus´t, já jsem měl Mko 105ku, dal jsem tam motor 120 a 5kv.mokrej(kyvačka) a pohodička, nikdy už nechci původní řešení ani vidět3, prostě vzadu, jak sou uchyty zadních pásů, tak jestli z jednoho výklenku prostrčíš ruku do druhýho, je to užovka a "vyser" se na to 4 , pokud ne, máš emko a pusť se směle do práce..jinak podotýkám, že stejně je lepší vlečka, kterou budu osazovat i s novým suchým pětikvaltem + motor favorit-to je ideál:-)....
18:52:59
23.04.2007
Syny
-> patres007: mno do uzovky bez eMkovejch naprav radsi 5q ani nedavej!
15:45:59
23.04.2007
patres007
-> Ad@m: hmm. ja sa teraz chystam na prestavbu uzovky na 5q..musis mat prevodovku, poloosi, nadrz, nalievacie hrdlo, tiahlo, a kopu naradia, zvaracku(alebo velke kladivo), a kopu novych dielov..dokopy ma to vyjde tak 3500sk1
16:12:54
22.04.2007
Ad@m
-> Syny: o kůůůůůůůůůrva, to si radši jenom nechám zpravit diferák a seru na všechno a budu jak teď hrkat na čtverku 1
14:57:05
22.04.2007
Syny
-> Ad@m: ale ja osobne bych nejdriv zjistil co tma vlastne mam a co ne, a pak bych teprv resil co chci a co ne 4
14:56:27
22.04.2007
Syny
-> Ad@m: mno jestli mas eMko 79 tak to je na 100 procent prestavba... Mno a potrebujes celou vlecenou napravu, suchej 5q, nardz a pokud nemas misto v tunelu tak budes varit i tunel...
13:38:33
22.04.2007
Ad@m
3 Tak to je mazec, docela by mě zajímalo co teda mám 3 No a potřebuju teda suchý 5q i s nádrží že?
11:31:02
22.04.2007
MerHanz
-> BAMBUS: jo ty 14ky kola a taky výkon motoru, emka mněli 36KW
08:58:06
22.04.2007
BAMBUS
no hlavne ty 14 kola
06:50:14
22.04.2007
spartra
asi někdo dělal přestavbu, žetam jsou škrttnutý čísla9
01:54:02
22.04.2007
Ad@m
Chlapi tak posuďte sami...
zvětšit 120 motor s 5qaltem - obrázek od Ad@m vložen 22.04.2007 01:54:02
21:31:19
21.04.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> Ad@m: jestli máš užovkovou kastli překopanou na emko tak budeš muset vymnit nádrž a upravit kastli...79 emka nebyly(všici víme),takže buď to máš na emkový kastli a dáš to tam,nebo je to kastle ouža s plechama z emka a máš problém...ale všechno jde
19:41:17
21.04.2007
MerHanz
-> Ad@m: emko 79, to bude 4q 4,22, když tam dáš 5q tak to určitě pojede, ale 5 je spíš na udržení rychlosti pač na 5 se mu už moc nechce, ale i tak pokud máš motor dobrej tak 4 táhne kliďo do 130 a pak dáš 5 a valíš.4
19:37:55
21.04.2007
MerHanz
-> 105: já mám 120 GLS a mám tam 5q , od určitýho roku se dávali na přání zákazníka
15:19:37
21.04.2007
105
-> Rapid135: : to sem psal akorat kdyz sem vstaval mozek me pracoval na 50 % 3 3 3
14:00:34
21.04.2007
Syny
-> Ad@m: tak to neni 79 1
13:59:43
21.04.2007
Rapid135
-> Syny: ma 4,22 dokonce i Andrt to tak pise
13:48:03
21.04.2007
Ad@m
-> Syny: je to emko
13:41:58
21.04.2007
Syny
-> Rapid135: suchej 4q ma stalej 4,22? Ja taky myslel 3,9...
13:34:18
21.04.2007
Rapid135
105 21.04.07 07:35:41 napsal: -> Ad@m: tak kdyz to je rok 79 tak tam mas urcite Kyvadlovou...-> MerHanz: jo byly4q-4,44 horsky prevod (skoda 1000.100) 4q-4,22 mokrá (skoda 105,120)5q-4,22 mokra (skoda 125)5q-3,9 suchy (rapid)4q-3,9 suchy (garde)

drobatko upresneni:
4q - suchy (garde 4,22) , suchej 3,9 ve 4q nebyl urcite 4

5q - suchy (120LX 4,22) meli je i nekery 125L par takovych sem uz videl
12:54:49
21.04.2007
Syny
-> Ad@m: 79 urcite neni emko a urcite neni vlecka...
12:28:46
21.04.2007
Škodaman
-> Ad@m: pokiaľ máš r.v.1979 tak vlečku asi ťažko budeš mať,jedine že by ju tam niekto pred tebou prerobil,a ak budeš dávať 5q tak musíš vymeniť ešte aj nádrž,lebo podľa roku výroby máš starý typ karosérie4
10:10:56
21.04.2007
105
-> havlik: : uz mlčím3 3
09:37:16
21.04.2007
havlik
-> 105: horský převod co si tak matně pamatuju je 4.66 a byl jen příplatkově a 4.44 měla každá obyč 1000 a stovka
07:35:41
21.04.2007
105
-> Ad@m: tak kdyz to je rok 79 tak tam mas urcite Kyvadlovou...-> MerHanz:
jo byly
4q-4,44 horsky prevod (skoda 1000.100)
4q-4,22 mokrá (skoda 105,120)
5q-4,22 mokra (skoda 125)
5q-3,9 suchy (rapid)
4q-3,9 suchy (garde)
03:58:01
21.04.2007
Ad@m
mám eMko, rv 1979, takže asi vlečku... jinak origo tam mám 4q a ne 5q
23:18:01
20.04.2007
Syny
-> Ad@m: co mas za auto a jakou mas vzadu napravu? Pokud mas kyvku tak tam muzes dat mokrej 5q s tim ze musis vymenit jen tahla rzeni... Pokud mas teda eMko... A pokud mas vlecku tak tma musis dat suchej 5q...
23:12:13
20.04.2007
MerHanz
-> Ad@m: co je mi známo, tak byli 4q 4,44, 4q 4,22, 5q 4,22, 5q 3,9 a pak byli ještě 4q s 3,9
19:24:17
20.04.2007
petr s
-> Ad@m 20.04.07 18:27:55: Jak starý typ? rok výroby jinak 5q na M se montoval
18:37:24
20.04.2007
105
ano 125 ma
'' ma mokrou prevodovku s prevodem 4,22(kyvka)
a vlecka(130) ma prevod 3,9
kdyz to vemu z pohledu laika tak u 4,22 jedes pri stejnych otackach mene nez u prevodu 3,9... ale myslim ze motor 120 utahne petikvalt urcite.....
18:27:55
20.04.2007
Ad@m
-> Nwkt: ok... No já nevím, kámoš říkal že mám starý typ 120 s vlečkou, a 5q má jiné převody než 4q co mám já a že by to nemuselo fungovat moc dobře, že by to ten motor neudýchal... 8
17:13:19
20.04.2007
Nwkt
-> Ad@m: že tam je 5q 4 jinak motor je 120 4
16:55:07
20.04.2007
Ad@m
-> mig 125: ale to je 125 a já mám 120.. Jaký je v tom rozdíl?
16:53:59
20.04.2007
mig 125
bude - robili sa take uz v tovarni - 125L
16:39:23
20.04.2007
Ad@m
mám takový dotaz... Mám originál 120 motor a momentálně 4q ale bude muset vyměnit, můžu mít jistotu že bude fungovat s 5q převodovkou? Díky moc...
Extreme Tyres