skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prasatka 22mm
23:24:07
19.04.2007
19.04.2007

COL
na speedpro jsou ty uvedene ceny s dph nebo bez? Abych to mohl porovnat treba s brzdy.cz....
19:08:15
19.04.2007
19.04.2007

PeterP136
Ono bubny brzdia rovnako dobre ako kotuce ale ich problem je v slabom odvode tepla. Preto sa od nich najma pri silnejsich autach upusta.
15:38:09
19.04.2007
19.04.2007

venni
www.speedpro.cz/catalog/p
roduct_info.php?cPath=25_5
... Teda jestli to je ono.
15:35:19
19.04.2007
19.04.2007

venni
-> COL: 800-900 kč podle toho kde.
11:55:03
19.04.2007
19.04.2007

Vojtik
-> COL: já už si to právě nepamatuju, ale nebyly o moc dražší, než origo
09:15:38
19.04.2007
19.04.2007

COL
-> Dušan: Je to tak, ten tlak je vsude stejny. Pro puntickare: temer stejny, rozdilny o to, co ubere staticke treni plovouciho pistku... ten ubytek je vsak naprosto zanedbatelny (pokud tedy ten pistek neni nejak pridreny :o))
-> Vojtik: znova se tazu, kolik ze stoji ty Beralove celisti?
-> Vojtik: znova se tazu, kolik ze stoji ty Beralove celisti?
08:14:32
19.04.2007
19.04.2007

Vojtik
prodávaj normálně originál škodovácký, neni třeba laborovat s nějakejma pick-upovejma, řekneš že chceš zadní brzdovej váleček na rapida průměr 22 mm a dostenš normální škodovácký prase ale s většíma pístkama vevnitř a nemusíš nic upravovat. U nás to maj ve 4 motoechnách, co vim a jen v jedný nemaj, takže je to docela běžný zboží, srojí okolo 180 Kč/ks
07:50:37
19.04.2007
19.04.2007

105
-> Vojtik: : taky si to myslim ,,, 22 se montovali na pick upy a combiky felicie s vetsim obsahem motoru (jak to bylo u 1,3nevim) taky to skusim namontit a uvidim co to bude delat..dik za radu

07:47:44
19.04.2007
19.04.2007

Vojtik
jo, válce jsou obyč 19 mm a s těma 22 mm prasátkama to brzdí opravdu moc dobře, u škodovky je ten zadek hodně znát, páč je ta,m motor, tak ty zadní kola hodně pomáhej a když nebrzděj, tak je to hrůza
07:38:21
19.04.2007
19.04.2007

105
-> Vojtik: : a hlavni brzdovej valec mas vsude 19mm? rikas ze ty 22mm prasatka sou o poznani rozdil?
22:06:47
18.04.2007
18.04.2007

Vojtik
ale všechny okruhy jsou spojený přes plovoucí pístek, takže tlak je všude stejnej, mám 3 auta se 4 pístkama a dvě z toho maj vzadu 22m prasátka jedno auto má vzadu 19 mm prasátka a ty s 22 mm prasátkama brzděj podstatně líp, než to s 19 mm prasátkem a u všech třech aut se sjížděj desky rovnoměrně. Já to mám takhle odzkoušený.
21:49:22
18.04.2007
18.04.2007

Dušan
-> Vojtik: seš si tím 100% jistej, já moc ne. Protože přece jen jsou spodní pístky propojený se zadkem a tudíž je to o moc větší rozdíl kapaliny. Navíc ty vrchní pístky určitě nastupoují o něco dřív než spodní
21:08:01
18.04.2007
18.04.2007

Vojtik
-> Dušan: je to jednoduchá hydraulická soustava s plovoucím pístem, takže je ve všech místevh brzdového systému stejný tlak, takže jestli se ti sjížděj šikmo desky, tak bych hledal problém jinde. Já mám vzadu taky 22mm a desky se sjížděj krásně rovně
20:27:04
18.04.2007
18.04.2007

venni
-> COL: ja ty nejlkevnější od feroda viděl na škodovku asi taky něco kolem 9 kil a byli to asi ty beralový

19:00:20
18.04.2007
18.04.2007

Dušan
já si spíš říkám, jestli se zase o trošku víc nezmenší tlak na předních spodních pístcích a tudíž se budou destičky sjíždět ještě víc zešikma než teď 

18:57:29
18.04.2007
18.04.2007

fido06
průměr brzdového válce by měl být stejný jako brzdový váleček, oni s tim zřejmě různě laborovali, než přišli na to jak to funguje nejlépe....
A to že se při použití 22prasátek prodlouží chod pedálu je fakt....mám to ozkoušeno, měl jsem to v kombinaci s 19mm hlavním válcem a nedělalo to dobrotu...
A to že se při použití 22prasátek prodlouží chod pedálu je fakt....mám to ozkoušeno, měl jsem to v kombinaci s 19mm hlavním válcem a nedělalo to dobrotu...
17:32:17
18.04.2007
18.04.2007

Syny
-> Majkl: mno prave sem psal ze kdyz mi nenili THV (kvuli posilovaci) z 22 na 19 tak mi i dozadu davali prasatka jiny - mam ten pocit ze taky z 22 na 19...
15:46:33
18.04.2007
18.04.2007

Majkl
tusim ze zmena ma neco docineni s jinym thv. proto je jedna z podminek prestavby na 136 ze 120 19mm prasakta vzadu (i kdyz to nikdo nekontroluje.. )
15:40:39
18.04.2007
18.04.2007

105
-> COL: : ja videl feroda za 800kc ale nevim jestli to byly prave ty beral 

12:25:53
18.04.2007
18.04.2007

COL
-> Vojtik: Kolik stoji takova sada celisti?
12:10:37
18.04.2007
18.04.2007

105
-> Vojtik: : aha dik

12:07:58
18.04.2007
18.04.2007

Vojtik
Je to od Feroda, buď se to značí HDS, nebo BERAL a je to něco mezi kovokeramikou a obyč obložením
11:59:56
18.04.2007
18.04.2007

105
-> Vojtik: . ted budu vypadat za vola ale o beralovym oblozeni sem nic neslysel .... je lepsi nez puvodni nebo je to stejny?
11:56:25
18.04.2007
18.04.2007

Syny
hmm, tak to si posteluju rucku 

11:54:36
18.04.2007
18.04.2007

Vojtik
mě taky flokuje na asfaltu, ale mám komplet nový brzdy a beralový obložení vzadu. U winterkáry mi jde na asfaltu flokem jen jedno kolo, na druhym je starý lanko, tak to bude asi tim
11:52:32
18.04.2007
18.04.2007

105
-> Syny: .skoda ze sem to nemel nejak natocit..
-> COL: : je pravda ze mam klasicky 165/80 13 a sou stary no
-> COL: : je pravda ze mam klasicky 165/80 13 a sou stary no

11:49:36
18.04.2007
18.04.2007

COL
-> 105: Taky zalezi, co mas za pneu treba se starejma or6 v rozmeru 155 ci 165 nez s novejma 185tkama.
11:43:07
18.04.2007
18.04.2007

Syny
-> 105: na asfaltu... to bych chtel videt... Ja (a vsechny skodovky se kterejma sem ve styku) kdyz zatahnou rucku, tak to zacke mirne pribrzdovat... A to ji mam zerizenou asi na 8 zubu...
11:42:30
18.04.2007
18.04.2007

105
-> COL: asi bych na tvem miste teda zkusil pakny znacky ferodo,,, ale nemelo by to mit vliv (asi)
11:41:25
18.04.2007
18.04.2007

105
-> Syny: : ano ,, je to k neuvereni ale ano,,, a to este k tomu mam kyvku,, normalne sme jel tak tech 60 vykvaltoval, zatahl za rucku a volant stocil doleva a nasledoval krasnej smyk ne takovej jak se nahnes s celym autem

11:32:50
18.04.2007
18.04.2007

Syny
-> 105: jako ze za jizdy na asfaltu ruckou zaflekujes zadni kola jo?
11:31:03
18.04.2007
18.04.2007

COL
-> 105: Budny sjety nejsou, maji najeto tak 15-20tkm maximalne..
11:27:38
18.04.2007
18.04.2007

105
-> COL: . budes se mi divit ale este nemeneny tudis original....ale je jasny ze chcou vymenit,, ve sklepe mam este jedny nepouzity origos tak tam pujdou s tema 22 prasatkama a sem zvedavej co to bude delat.. mozny je to ze mas uz bubny sjety,,, nekdo neco tady rikal ze se na tu paku neco nekde navari aby jako vic vystrcila tu paknu ale nejak sem to nepochopil
11:17:32
18.04.2007
18.04.2007

COL
-> 105: A co tam mas za pakny? Ja mam bezny lucasy, a rucka, ikdyz je serizena tak ja ma byt, tak brzdi sice krasne rovnomerne ale desne mizerne. Podotykam, ze problem typu, ze by se mi ta paka na kterou vede lanko opirala o kryt loziska tam urcite neni...
Ze by to bylo bubnama, resp. jejich materialem?
Ze by to bylo bubnama, resp. jejich materialem?
10:51:06
18.04.2007
18.04.2007

105
-> Mishoooo: presne tak! aj rucka staci seridil sem si rucku a nestacil sem se divit co to auticko umi ,, hezky smykat a tak ,, bubny uplne bohate staci
10:32:53
18.04.2007
18.04.2007

Mishoooo
ja ked som nasadil 22 mm svinky, prebrusil bobny a dal new oblozenie tak to par mesiacov prebrzdovalo ako svina! zadok v kuse do smyku... teraz si to sadlo a podla mojho nazoru je to pekne vyrovnane....ale je to ine ako s povodnymi 19mm
A nech mi nik nehovori ze bubny do zadu su malo.... ked su dobre urobene tak to bohate staci!

A nech mi nik nehovori ze bubny do zadu su malo.... ked su dobre urobene tak to bohate staci!

10:27:00
18.04.2007
18.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Já mám vzadu taky 22 a auto brzdí krásně vyrovnaně, ale nemám sériové kola, což na to má taky hlavně na suchu dost podstatný vliv.
20:39:53
17.04.2007
17.04.2007

COL
Davaly se na prvni vlecky, pak se od toho ustoupilo z nejakeho duvodu....
Sem tam nekdo tvrdi, ze byl zadek prebrzdeny...
Mne napada jestli to nebylo kvuli prilis velkemu objemu kapaliny, ktery se pri brzdeni premistoval, coz krome pomalejsiho nasazeni a vetsi pruznosti melo za nasledek i prilis dlouhy chod pedalu a s tim souvisejici problemy v THV...
Sem tam nekdo tvrdi, ze byl zadek prebrzdeny...
Mne napada jestli to nebylo kvuli prilis velkemu objemu kapaliny, ktery se pri brzdeni premistoval, coz krome pomalejsiho nasazeni a vetsi pruznosti melo za nasledek i prilis dlouhy chod pedalu a s tim souvisejici problemy v THV...
20:31:35
17.04.2007
17.04.2007

Syny
mno takhle... mam ouzu ktera nemela posilovac... ten se tam daval, s tim tma sel i 19ka THV a vzadu se davali jiny prasatka... ale nevim jaky 

20:29:19
17.04.2007
17.04.2007

Dušan
-> Syny: 19 jsou na všech, ale u těch přelomovejch 83/84/85 se podle mě ty 22 objevovali
20:27:44
17.04.2007
17.04.2007

Syny
jaky melo eMko? - respektive auta s posilovacem a thv 19 

20:26:40
17.04.2007
17.04.2007

Dušan
dneska jsem to nasadil 22mm udajne z formana a je to poznat 

19:22:28
17.04.2007
17.04.2007

Vojtik
já osobně je dávám pořád



16:45:56
17.04.2007
17.04.2007

Dušan
podle me kvuli zjednoduseni vyroby
16:36:39
17.04.2007
17.04.2007

COL
Zdar, tusi nekdo, proc se prestaly davat dozadu brzdove valecky 22mm?