-> ondie 21.12.15 01:41:52: Mě vydržel slovenský do Kazachstánu (asi 14000km), tam přestal brzdit tak do něj přišli absolutně neorigo gumičky z žigulíka... To vydrželo někam za Melbourne (při cca 23000) a tam už jsem měl sebou nádhernou novou Viku...:-), která tam je dodnes a (zatím) brzdí dobře (cca 42500km na tachometru). Toť mé zkušenosti.
-> Robert 106: Takže nakonec výměna ? ...tak snad už to pošlape jak má..
22:28:42 20.12.2015
Robert 106
Tak PLPR sem z auta vyhodil, ale ne protože by byl nějak marnej, ale proto že dojel na vodoblátovou brzdovku. Původně sem ho chtěl zachovat jako jediný díl brzd, ale při odvzdušňování to vzdal.
Koupil sem Přešovský ( snad to tady píšu správně SK) zlatý o tom tady nikde nečtu a je víceméně podobný originálu.
19:57:50 11.12.2015
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak tak, většina vozů dnes (a ve světě už dřív, u nás od Fa/Fe) má nádržku na kapalinu přímo na HBV, který je naležato a nádržka je utěsněna vsunutím do gumek, stejně, jako na tom LPR/China válci nátrubky na hadičky od nádržky.
Takže stejný díl využili pro více typů HBV.
16:51:00 09.12.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Evž@: Spíš si myslím, že se to vyrábí prapůvodem k něčemu jinému a je to jen alternativa.
16:47:49 09.12.2015
Zdenek136
-> Evž@: Takhle vypadá ten LPR. Je to v nějaký gumě a pruží to. Vůbec se mi nelíbí ani to provedení pístku a mechanismus je nějakej jinej.
16:42:38 09.12.2015
Evž@
-> Zdenek136: já mám tež Čínu..ale stříbrnou.Myslím že i teď se prodává stříbrná.Nějak mě to mate.
A tady ty naustky šroubovací evidentně nejsou.Buhví kolik jich to v té číně dělá.
ja osobne dávam vazelínu tam kde sa valec už nepohybuje resp. piestik myslím že by to malo zabrániť zrážaniu vody, skúšal som aj rezistin .. používam vazelínu čo je pod prachovky na strmene.. poprípade tam može byť aj iná nie na vysokú teplotu..
Jen se zeptám lze použít válec ze 105 bez posilovače do 100vky? Nezáleží mě na čidle jde mi jen o to zda jde namontovat bez úprav.
13:10:26 09.12.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Nejlepší sehnat ještě origo - dá se - jak píše: -> Zeke-ten šestý: . V horším případě se vykašlat na pokusy a omyly a dát to zrepasovat do kvalitní dílny, kde ti na to dají záruku 2 roky a máš klid. Ano, sice je to "dražší", ale na druhou stranu, pokud origoš stojí třeba kolem 1.000,- CZK tak repas plus mínus ve stejné ceně z mého pohledu není špatná investice. Narovinu - kdy ho zase bude třeba měnit? Za 10 let?
13:05:06 09.12.2015
Zdenek136
-> minno: Vika je skoro přesně originál, nátrubky jsou šroubovací a velikost asi stejná, je to je špatně nafocené. LPR se mi vůbec nelíbí.
13:02:13 09.12.2015
minno
-> Zdenek136: čiže vika má normálne skrutkovacie nátrubky? Inak sa tie valce akosi zmenšujú, čo výrobca, to menší valec :)
Tak ono ide hlavne o to vnútro valca, aby bolo OK a zhodné s originálom. Piestiky a gumičky sa prípadne dajú dať aj z origo valca, sád gumičiek je ešte asi všade dosť.
A čo tie nátrubky na prívod kvapaliny od nádobky? Nie sú s nimi na Vika HBV problémy?
07:52:13 09.12.2015
Evž@
V podstatě co na tom můžou ojebat?...maximálně horší opracování díry pro pístek,nebo povrchovka a gumičky z nějakeko šmejd materiálu.Možná je to zrovna ten případ kdy čína umí vyrobit něco se srovnatelnou kvalitou ostatních výrobců za nejnižší cenu.Až příjde čas zkusím čínské prasata kde ta cena je sotva poloviční.Životnost Fragokovů při denním provozu je tak 3-4 roky když se podaří,někdy ani to ne.
-> minno: Já mám taky HBV viku a zatím funguje 3 roky
23:35:39 08.12.2015
minno
-> juze143: tak testuj ďalej a referuj.....
23:01:15 08.12.2015
juze143
-> minno 08.12.15 22:57:33: cca pol rok ale čo sa týka tej číny tažko povedať nie všetko je zlé ako to niektorí kritizujú že nestoja tie diely za nič, pokial ide o ten valec tak vnútro bolo pohladom hodné originalu aj rozmerovo
22:57:33 08.12.2015
minno
-> juze143: ako dlho tam už tu viku máš?
22:52:18 08.12.2015
juze143
ja mám tiež momentálne viku a brzdi auto s ním bohove, pred tým som mal 22ky pal aj asi samko alebo fragokov s tými bol nekonečný problém a boli nové ... akurát predpokladám že budem musieť častejšie meniť tesnenia...
Čínu mám v užovce třetím rokem a fachá.Akorát ze začátku nefachal,musela se tehda upravit tyčinka nebo tak něco.
22:52:13 05.12.2015
StepaNoFUN
-> Matsoft: Když můžou číňani okopírovat skůtr i s napůl sjetejma gumama, tak proč by nemohli udělat stejný značení na brzdovým válci... :-D
22:20:00 05.12.2015
Matsoft
Nevim zda VIKA nahodou nekoupila formy od Palu... Vypada totiz stejne jako PAL... I ma stejne popisky...
tzn BK..........
18:49:01 05.12.2015
saskyn2
Kdyžtak mám na prodej origo nový pal 19mm BK44-63. Cena je 1600kč
16:32:09 05.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 05.12.15 16:20:09: Pravda origo je tam šroubení, takže tady na to nasadit tenčí EPDM bude asi problém
16:20:09 05.12.2015
minno
-> Tuner#2: Tie prívody kvapaliny sú tam osadené tak nejako v gume, u origa je to prišróbované. Osobne som taký valec ešte nemal, ale vraj s tým bývajú problémy.