skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3388 příspěvků (zobrazeno 2451 až 2500) od 04.01.2011 do 09.03.2025, založil/a Šimi/Rapid 136
21:25:14
22.06.2016
22.06.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 22.06.16 19:31:59: To je dost špatná sériovka, přejdi na 15tky a šel bych do AD08.
21:04:22
22.06.2016
22.06.2016

Milan 136
-> Čokin: a to prej neni zadna hitparada
19:31:59
22.06.2016
22.06.2016

Čokin
-> Eidy: Ve 14kách už skoro neřešitelné pokud nepočítám balony Toya R888 185/60.
Ted řeším co objednat, od semislicku jsem už upustil hledám něco v rozměru 185/55 R14 a jediný favorit mě vychází Yokohama Sdrive.
Ted řeším co objednat, od semislicku jsem už upustil hledám něco v rozměru 185/55 R14 a jediný favorit mě vychází Yokohama Sdrive.
14:13:47
22.06.2016
22.06.2016

dragon_cb_cz
-> dragon_cb_cz 10.03.16 17:15:59: Jelikož se mi kola na dlouhou dobu zasekly v dílně, kde jsem je nechával rovnat, tak jsem nakonec nazouval letní až včera
Finální rozhodování bylo nakonec Barum vs. Fulda, jelikož pneuservisákovo dodavatel v potřebném rozměru Barum zrovna neměl a Fuldy byly za prakticky internetovou cenu tak jsem zvolil ty... tak uvidíme. Po cestě domu to i na fungl novou gumu fungovalo velice solidně a hlavně - zdá se, že jsou snad konečně pryč (nebo téměř - nepotkal jsem dostatečně hladký asfalt na pořádný test) ty otravné vibrace okolo dálničního limitu 


23:31:23
21.06.2016
21.06.2016

Eidy
-> czechino: Semislick s homologací. Třeba Nankang nebo Toyo.
23:25:41
21.06.2016
21.06.2016

czechino
Jaké pneu zvolit na vrchy když chci i E homologaci?
22:56:53
07.06.2016
07.06.2016

MISCHO
-> Milan 136: -> MVM: Riesil som teraz problem s novym BMW rady 7 kde si panko kupil pneu 245/35 R 20 a pri dlhsej jazde na dialnici mu vypisovalo hlasku s tlakom v pneu. To ze panko chodi v nemecku 180 km/h povedal az potom ked sa mi to nezdalo , nakolko ECU pre TPMS ma tolerancie pri vyhodnocovani. Vyriesilo to az nahustenie PNEUMIX plynom . Nakolko uprava soft v TPMS nieje lacna zalezitost. Samozrejme je to zase priklad extremnej situacie. Takze deju sa rozne veci 

22:44:17
07.06.2016
07.06.2016

Milan 136
-> MISCHO: o extremni zatezi jako vytrvalostni zavody nebo solny plane boneville taky nemluvim. To je jina liga, ktera se tu stejne neresi.
Tak, kde to ma opodstatneni to beru
Tak, kde to ma opodstatneni to beru

22:10:50
07.06.2016
07.06.2016

MVM
-> MISCHO 07.06.16 22:00:32: To ale nemusí být vždy pravda záleží na jakých pneu..Kdo s tím jak jede,jaký je nastavení atd.. (Tady v Brně se jezdil Epilog 6hodin a tlaky byly ok)
22:01:06
07.06.2016
07.06.2016

MOLSO
-> Tuner#2: tak ho prekot nabok a mozno budes prekvapeny co z neho potecie
z ladnickoveho kompresora ide pekna mastna hmlovina ked ide dlhsie ako 1 - 2 minuty
z ladnickoveho kompresora ide pekna mastna hmlovina ked ide dlhsie ako 1 - 2 minuty
22:00:32
07.06.2016
07.06.2016

MISCHO
-> Milan 136: Minimalny mozno pre vas chalani, ked odjazdite par kol na okruhu, pri vytrvalostnych pretekoch to po hodine dokaze hadzat velmi pekne rozdiely , napriklad aj pokial ide auto dotankovat a opat sa vrati na trat . Nehovoriac od zavislosti vahy pokial je dotankovane alebo minimum.V neposlednom rade dost zavisi od clenistosti trate, kolko sa brzdi nakolko toto teplo sa ciastocne prenasa aj do diskov a tym nasledne posobi aj na roztaznost plynu v pneumatike.
21:54:43
07.06.2016
07.06.2016

Milan 136
-> MISCHO: chtěl jsem tím říct, že to je minimální rozdíl, jestli to nafoukáš vzduchem, nebo dusíkem.
21:51:56
07.06.2016
07.06.2016

MISCHO
-> Tuner#2: Keby tam nebol tak tvoj pneuhustic by uz davno posiel do elektrickeho neba.
21:50:03
07.06.2016
07.06.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 07.06.16 21:46:49: Nikdy jsem nezkoumal co je uvnitř, ale vzhledem ke stáří tam asi ani nebude. Každopádně to nic neprská narozdíl o velkého kompresoru, kde je špatný odkalovač bo jak se tomu nadává.
21:49:38
07.06.2016
07.06.2016

MISCHO
-> MOLSO: On len dufa ze sa ten olej co maze piest kompresoru nedostane do toho vzduchu co nim fuka kolo 

21:46:49
07.06.2016
07.06.2016

MOLSO
-> Tuner#2: v ladnickovom kompresore nemas olej ? 

21:42:12
07.06.2016
07.06.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 07.06.16 21:29:17: A zjistit jsi si co těch zbylých 22% udělá? BTW foukám kola kompresorem z ledničky, takže o žádném oleji nemůže být řeč.
21:29:17
07.06.2016
07.06.2016

MISCHO
-> Milan 136: Ale nie cisty , k tomu tam mas 20% kysliku a zvysne 2% roznych plynov. Nehovoriac o drobnych molekulach oleja z kompresoru. Ale je to skoda tu vobec pisat.
21:18:47
06.06.2016
06.06.2016

Milan 136
-> MISCHO: asi 78, takže tam máme dusík všichni

20:46:34
06.06.2016
06.06.2016

Tommyk
-> Milan 136 06.06.16 20:23:53: jj na octu. Tak nic, asi na to kašlu, potřeboval jsem slyšet něco takového. 

20:35:19
06.06.2016
06.06.2016

MISCHO
-> Milan 136: niečo nad 75% pokial viem.
20:28:09
06.06.2016
06.06.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 06.06.16 20:24:53: Z minulosti mám odzkoušeno, že to moc nefunguje...
-> koko 30.05.16 00:19:33: -> rOMAN 29.05.16 22:45:51: -> Toušík 29.05.16 22:42:10: Díky všem, teď jsem na Korábu mluvi s kámošem co jezdí kopce a ten je na 750kg Saxu fouká 1,8/1,6 tak asi taky uberu. Bojím se, aby se to pak nezačlo zas vlnit, takový jsem měl pocit na starých R888 když jsem je víc upustil.
-> koko 30.05.16 00:19:33: -> rOMAN 29.05.16 22:45:51: -> Toušík 29.05.16 22:42:10: Díky všem, teď jsem na Korábu mluvi s kámošem co jezdí kopce a ten je na 750kg Saxu fouká 1,8/1,6 tak asi taky uberu. Bojím se, aby se to pak nezačlo zas vlnit, takový jsem měl pocit na starých R888 když jsem je víc upustil.
20:26:14
06.06.2016
06.06.2016

Milan 136
-> MISCHO: víš, z kolika procent dusíku je složena atmosféra?

20:24:53
06.06.2016
06.06.2016

MISCHO
Čo tak fúkať dusíkom prípadne pneumix plynom pre lepšiu tepelnú stabilitu ??
20:23:53
06.06.2016
06.06.2016

Milan 136
-> Tommyk: to chceš na octu?
Asi jako Honza no...
Asi jako Honza no...
20:18:09
06.06.2016
06.06.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 06.06.16 19:08:02: Záleží na jak těžký auto to chceš, jak moc potkáš déšť a jak moc budeš tlačit na pilu. Já na R888 najel dobrých 10+tkm a z toho to bylo několkrát na okruhu v Mostě a nějaký ten slalom, ale od půlky hloubky vzorku je to na vodě za trest a musí se fakt opatrně. Na daily bych to asi nechtěl.
19:08:02
06.06.2016
06.06.2016

Tommyk
Trošku přemýšlím nad semislickama, ale zajímá mě, jaká je asi reálná výdrž na běžný ježdění? Jasně, já vím, že mi tady všichni řeknete, jak je to zbytečný...
ale za tu cenu....
pneumatiky.heureka.cz/nan kang-ns-ii-225-40-r18-92y

ale za tu cenu....
pneumatiky.heureka.cz/nan kang-ns-ii-225-40-r18-92y
00:19:33
30.05.2016
30.05.2016

koko
-> Tuner#2: já mám vzadu těch 1,8 za tepla no, ale jsem asi malinko lehčí. a ty Rka mám zatím jen vepředu. vzadu dojíždím obyč R888
22:45:51
29.05.2016
29.05.2016

rOMAN
ja ty R888 davam 1.8 zadek a po 7 km na rz to melo kolem 2.
22:42:10
29.05.2016
29.05.2016

Toušík
-> Tuner#2: Hele to bych řekl že bude tou drážkou..Jinak já je foukal R888 na 1,9-2 za studena ale protože mají měkčí boky a tyhle co mám se foukají míň a na konci vložky měli 2,1. Tak bych řekl že na okruhu se to ohřeje taky dost a to mě přijde 2,3 strašně moc!! To tě vzroste na 2,5-2,6.
22:36:14
29.05.2016
29.05.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 29.05.16 22:32:55: Může to být, starý R888 drážku nemají a v ploše to nic nedělalo. Možná to vysvětluje i čitelnější přechod do smyku co tahle guma má a taky to, že když se fakt přehřála na zadku, tak to začlo klouzat. Blbec jsem si nevzal manometr kam to vylezlo. Jinak foukám v graráži 20°C předek 2,1, zadek 2,2 - 2,3 ale asi to trochu upustím a uvidíme. U starých R888 jsem pak měl ale pocit, že to začalo plavat.
22:32:55
29.05.2016
29.05.2016

Toušík
-> Tuner#2: Není to tím že se to u té drážky "přehřívá" a lepí se to do stran?? Jinak kolik foukáš? Za tepla? Nebo píš za studena protože pak na okruhu to už neupravuješ asi :)
22:20:09
29.05.2016
29.05.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.05.16 22:10:43: Na jarním Mostě to bylo OK, ale takhle zahřáté gumy jsem ještě neměl, už to pěkně teklo. Jinak, když už jsme u toho, tak brzdy po celou dobu bez problému, stejně tak i olej vylezl na necelých 130 a tak se držel.
22:10:43
29.05.2016
29.05.2016

Eidy
-> Tuner#2: A na jarním Mostění to bylo ok? Ono to může být přávě kvůli těm 25 minutám. Guma se nehřeje jen od astaltu, ale taky přes disk od brzd ;)
22:00:58
29.05.2016
29.05.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.05.16 21:59:02: Starý dezén jsem foukal stejně a to nic nedělalo, pravda nikdy to nebylo 25min. na okruhu. Asi lehce uberu, radil to i Honza hlavně na zadku, který od nějakého 6. kola začal klouzat.
21:59:02
29.05.2016
29.05.2016

Eidy
-> Tuner#2: Zajímavý. Přesně kolem obvodové drážky. Všechny 4? Odhaduju, že by to sneslo o malinko míň? Desetinka, možná 2.
21:48:46
29.05.2016
29.05.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
.
21:48:29
29.05.2016
29.05.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
Je tohle známka přefoukání?
21:35:42
12.05.2016
12.05.2016

MATTESS
-> rOMAN 12.05.16 14:43:07: doba postoupila i tady

15:57:58
12.05.2016
12.05.2016

Jirik_Tuňák1983
-> cPetan 12.05.16 15:56:36: Většina Pirellek, na kterých jsem jezdil, byly i už jako nové tvrdé jako prase a na vodě dost klouzaly. Na suchu OK.
15:56:36
12.05.2016
12.05.2016

cPetan
-> palinator 12.05.16 14:24:34: taky jsem teď poridil 10 let starý nový Pirellky, ale ještě nejsou na autě. Docela jsem zvědavý jak budou fungovat, na dotyk jsou normálně měkké a žádné zpuchřeliny se taky nekonají... Jo a překvapilo mi, že mají TW 180... asi to byly nějaký echt gumy tehdy 

15:03:39
12.05.2016
12.05.2016

Jirik_Tuňák1983
-> rOMAN 12.05.16 14:43:07: Jak kdo. Hodně tady mají lidi min. 225/45/17 a vejš.
14:43:07
12.05.2016
12.05.2016

rOMAN
Kdyz vy mate same ziletky na lehouckych autech... mam myslim 225/45 R18 a auto ma skoro 1600kg :D
14:40:04
12.05.2016
12.05.2016

havlik
-> Jirik_Tuňák1983: njn co naděláš jako i hodnocení uživatelů bylo podstatně lepší než moje zkušenost:) Tak na příště vylosuju něco jiného:)
14:39:07
12.05.2016
12.05.2016

Jirik_Tuňák1983
-> havlik 12.05.16 14:22:16: Víš jak to s těmi testy kolikrát bývá a kdo si tiskne hodnoty na ekoštítky.




14:34:49
12.05.2016
12.05.2016

suri
-> dragon_cb_cz 12.05.16 14:19:06: tá felda má úzke pneu a beriem furt kamene vzadu , hold po zastavení sem tam niečo vyberiem , oni sa kus zoderú a nebude to také vážne
14:24:34
12.05.2016
12.05.2016

palinator
ContiPremiumContact 5 je od výroby na OIII TSI a potvrzuju co píše suri. Jízdní vlastnosti super, životnost bych hodnotil jako průměrnou. Na svým autě hodnotit nemůžu, protože všechno bylo na předku lepší než zpuchřelý Klebery z roku 2002, který na mokru se v kopci dokázaly rozhrabat i na trojku. Teď mám za tisíc korun nikdy nejetý ContiEcoContact EP z roku 2006 a jsem spokojenej. 
E: a k tomu můžu říct, že po týhle zkušenosti bych se vůbec nebál, kdyby mi přišla guma s nějakou starší DOTkou... pokud to není někde na sluníčku, větru a dešti, tý gumě se nic nestane. Tahle je i po 10 letech pořád pěkně měkká.

E: a k tomu můžu říct, že po týhle zkušenosti bych se vůbec nebál, kdyby mi přišla guma s nějakou starší DOTkou... pokud to není někde na sluníčku, větru a dešti, tý gumě se nic nestane. Tahle je i po 10 letech pořád pěkně měkká.

14:22:16
12.05.2016
12.05.2016

havlik
-> suri: kluci ostatní co mají 14" tak maj contieco5 ta guma bych řekl že je mnohem předvídatelnější v tom mokru nežli to premium 5.
-> Jirik_Tuňák1983: já to bral podle testu přímo na tento rozměr kde byly na 1. nebo 2.místě, ze všech v tomto rozměru. No na příští sezonu budu muset pořídit něco jiného.
-> Jirik_Tuňák1983: já to bral podle testu přímo na tento rozměr kde byly na 1. nebo 2.místě, ze všech v tomto rozměru. No na příští sezonu budu muset pořídit něco jiného.
14:19:06
12.05.2016
12.05.2016

dragon_cb_cz
-> suri: To by mě mohlo švihnout, hledat kde mam vyndat šutr z gumy... to bych nechtěl dělat ani na leštěnce, natož na spotřebáku...
-> Eidy: Jj tenhle web taky používám.
-> Jirik_Tuňák1983: No já právě když jsem vybíral v sobím rozměru, tak u spousty těch "prémiovejch" gum jsem našel dost smíšný recenze, kdy lidi byli dost zklamaný jakou službu dostali za svoje prachy - přišlo mi to takový nevyrovnaný. U těch Barum-ek nebo Fuld to bylo vesměs dost vyrovnaný hodnocení. Je mi jasný, že to nebude zázrak, ale minimálně bych neměl mít pocit, že jsem peníze vyhodil (kterej nesnáším - nevadí mi dát za něco hodně peněz, ale nesmí mě to pak zklamat).
-> Eidy: Jj tenhle web taky používám.
-> Jirik_Tuňák1983: No já právě když jsem vybíral v sobím rozměru, tak u spousty těch "prémiovejch" gum jsem našel dost smíšný recenze, kdy lidi byli dost zklamaný jakou službu dostali za svoje prachy - přišlo mi to takový nevyrovnaný. U těch Barum-ek nebo Fuld to bylo vesměs dost vyrovnaný hodnocení. Je mi jasný, že to nebude zázrak, ale minimálně bych neměl mít pocit, že jsem peníze vyhodil (kterej nesnáším - nevadí mi dát za něco hodně peněz, ale nesmí mě to pak zklamat).
14:17:48
12.05.2016
12.05.2016

Jirik_Tuňák1983
-> havlik 12.05.16 13:51:46: -> rOMAN 12.05.16 13:55:38: Běžně jsou v "testech" gumy stejného vzorku od třeba 1. do 16. místa podle rozměru. 
