skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ostré řízení
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
co takle se uklidnit, zajit si treba na zahradku na pivo a napadat se radsi osobne, nez anonymne na netu?
Zastavil:U-Geen
12:53:26
19.05.2008
19.05.2008

Zazaa
-> petr s: ostrejsi sneci byly ...
12:16:37
19.05.2008
19.05.2008

Bery
-> Eidy: je to parádo,co-jak to poslouchá)
Rozepiš se prosim tě o tom jaxe ti s tim zatáčí na parkovišti před kauflandem po pravidelném pátečním nákupu)))
Rozepiš se prosim tě o tom jaxe ti s tim zatáčí na parkovišti před kauflandem po pravidelném pátečním nákupu)))
18:21:17
17.05.2008
17.05.2008

petr s
-> ondie 17.05.08 18:19:01: Nebyli
18:19:01
17.05.2008
17.05.2008

ondie
-> vhml: jo,což to vím...ale byly na závody ještě ostřejší šneci než v serii,nebo je to nesmysl ?
18:17:31
17.05.2008
17.05.2008

ondie
Jinak strmej hřeben mám doma taky a už se na něj moc těšim...
-> Eidy: ...můžeš se trošku rozepsat,proč si měnil geometrii,tu sbíhavost a odklony ? (protože si dal do era hřeben,nebo proto že byl ostrej) ...vyznělo to dost nejasně...samotnou montáží strmýho hřebenu do auta,který hřeben mělo,by se asi žádný hodnoty v nastavení geometrie měnit neměly ne ?
-> Eidy: ...můžeš se trošku rozepsat,proč si měnil geometrii,tu sbíhavost a odklony ? (protože si dal do era hřeben,nebo proto že byl ostrej) ...vyznělo to dost nejasně...samotnou montáží strmýho hřebenu do auta,který hřeben mělo,by se asi žádný hodnoty v nastavení geometrie měnit neměly ne ?
18:16:59
17.05.2008
17.05.2008

vhml
-> ondie: k čemu když matice má skoro stejnej převodovej poměr jako ostrej hřeben....
18:13:04
17.05.2008
17.05.2008

ondie
-> kovy: Tak určitě něco takovýho existuje,závodní dobový kila něco takovýhleho myslim přece měli...ale kde to sehnat nevim....
17:59:19
17.05.2008
17.05.2008

kovy
a nebylo by nějaký ostrý řízení do matice?...asi ne co...na hřeben se mi to předělávat nece:)...zas muj blbej dotaz...
17:37:41
20.03.2005
20.03.2005

kaipan
Tak jsem dneska konečně doskládal nápravu a dal ostrej hřeben... Tak uvidíme. Je tam cca 2,7 otáčky k dorazům... Na nissanu mám 3 a když jsem přesedlal na Rapida s obyč hřebenem, tak jsem kolikrát zatáčku "nedotočil" snad to tenhle hřeben spraví.... 

15:35:28
19.03.2005
19.03.2005

Eidy
Ne že by šlo příliš lehce. Jde prostě krásně. Spíš jsem pocítil změny v pevnosti a tuhosti řízení. Mam k tomu přizpůsobenou i geometrii. Sbíhavost 4mm a příklony 0,5°. Jel jsem jenom asi 5 km takže nevim ještě jakou má zpětnou vazbu a tak. Byl jsem z toho dost hotovej. V matici jsem cejtil i kamínek pod kolem. Tady to budu muset vyzkoušet a naučit se asi jiný podněty. Snad bude přinejmenšim stejně komunikativní jako matice.
17:00:02
18.03.2005
18.03.2005

Labros
a jaký je to teda ve srovnání s hřebenem? ohledně ovládací síly
16:58:13
18.03.2005
18.03.2005

Zazaa
-> Labros: no myslim ze v porovnani s matici Eidy rozdil nepocitil ...... :)
15:52:40
18.03.2005
18.03.2005

Labros
no není tam náhodou větší převod? já když na kole přehodím na menší kolečko tak vždycinky pak jde šlapat hůř...
15:50:32
18.03.2005
18.03.2005

aDAm
proč by to mělo byt tužši?
15:18:17
18.03.2005
18.03.2005

Labros
-> Eidy: a jaký je s tím manévrování na parkovišti? Vůbec, neříkej že to není tužší.
15:13:26
18.03.2005
18.03.2005

Eidy
Tak dneska jsem dokončil zástavbu strmého řízení od Sakyho. A ??? Už na místě je to dost velká změna (měl jsem matici). Při normální jízdě jde lehce a přesně. Stačí pomyslet na zatáčku a auto už zahybá. Při vyšších rychlostech si budu muset zvyknout, je to až nepříjemně rychlý a lehký. Ale to je jen otázka času. Všem DOPORUČUJU. (Saky, ty prachy za reklamu mi pošli na účet)

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
co takle se uklidnit, zajit si treba na zahradku na pivo a napadat se radsi osobne, nez anonymne na netu?
Zastavil:U-Geen