Karbec Sedr 120 vs Fa 136

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 51 až 67) od 06.11.2008 do 25.08.2014, založil/a Evž@
řadit dle data
18:14:22
06.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ale jako je to karbec lepsi konstrukce novejsi...da se upravit na hodne dobry vykon...ale musi se vedet jak..... to tady nejspis uslysis pozdej3
18:07:52
06.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ten neznam a co neznam nekomentuju3 na to tady jsou jini borci....urcite ti nejaky vševed rekne aj idealni natryskovani pro tvuj motor1
18:05:03
06.11.2008
Evž@
-> Adam6666: a LEKR ne?
18:02:13
06.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ja? no bud normal 130 sedr a sehnat nejake dobre odzkousene otryskovani a potom dolatit jestli se ti s tim chce hrat... nebo nejaky dobre upraveny sedr se zvetsenyma difuzorama, nebo v tom nejlepsim pripade nejaky spadovy webr... a dobre vyladit... zalezi taky na co ten motor chces.... no a nebo jeste muzes zkusit DDSR z Erka a natryskovat, ten je dobry a odzkouseny..
17:54:11
06.11.2008
Evž@
-> Adam6666: ten od koho sem koupil ten motor tak mu to jelo slušně.....při použití lekru....a co bys doporučil?
16:46:36
06.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: pretryskovani jen na motor 136 ti fakt moc nepomuze na takovou vacku jestli to neni nejaky pavlicek...
16:38:35
06.11.2008
Evž@
-> Labros: asi jo...tak tady ten zahodim tam odkama sem ho vyhrabal a poptam se po 130 nebo dam toho Lekra 6
16:27:24
06.11.2008
Labros
-> Evž@: tak jestli stavíš tuningovej motor, tak není důvod šetřit na karbeci.. v tom případě pořiď karbec 130 a přetryskuj na 136 nebo rovnou 136 anebo LEKR popř.jsou ještě další karbece
16:15:36
06.11.2008
Evž@
-> Labros: no budu asi potřebovat aby to jelo v otáčkách....je tam ostrá vačka 280°.....tak nevim...jak by to šlapalo
16:13:20
06.11.2008
Labros
-> Evž@: no jako jestli od toho nečekáš velký věci, tak proč ne, pojede to..

130kovej samo by byl lepší - má obohacovač a větší difuzory - líp to pojede na plnej plyn. ten se od 136kovýho liší myslim jen tryskama.

Jestli máš 120kovej tak ho klidně nasaď a do budoucna sháněj lepší..
16:04:51
06.11.2008
Evž@
-> Labros: no já mam aj ten LEKR....ale moc mu nerozumim....a chtěl sem tam dat toho sedra..beztak na to nemam ještě sání...nevim co dřív 3
16:00:26
06.11.2008
Labros
já měl 120kovej SEDR na fávomotoru 135 - jezdí se s tím v pohodě, jel jsem i nějakej sprint kde jsem předjel formana ;)

měl jsem tam trysky pro 120LS, ale to je skoro jedno

V běžnejch jízdních režimech není žádnej důvod, proč by ten karbec neměl stačit. Jediná nevýhoda je, že LEKR je prostě lepší. Má plynulejší přechody, je celkově kulturnější.
15:43:47
06.11.2008
Evž@
a co EDSR?.......to už asi vůbec co....
15:10:09
06.11.2008
Antony - zrušená registrace
-> Adam6666: Třeba proto, že má malý difuzory. . .

-> Evž@: Použít jde, ale jak píše Adam6666 ubere to výkon. Byl jsem nucen s ním jezdit tak týden a nic moc
15:00:06
06.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
jde ale ubere to na vykonu..
14:59:53
06.11.2008
LiMaK - 742 forever
a procpak by nesel pouzit? teda pokud je v kondici... :-)
14:51:19
06.11.2008
Evž@
Hoj.Mam dotaz.Mam doma karbec SEDR asi ze škody 120 podle trysek.Šel by přetryskovat a použít pro motor Fa 136?........SEDR ze 130 použít jde ale ze 120 si nejsem jistý....liší ze v pár věcech..
Extreme Tyres