-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 08.01.22 10:38:48: Tech promenejch, ktery rozhodujou o tom, jestli to na LPG blafne hned nebo az po chvili toceni starterem, je vic.
Muj tupej reduktor Zavolli to taky umel (velmi podobny Lovatu), ale muselo se splnit par podminek.
Musi perfektne tesnit tenka hadicka podtlaku od sacihch parohu do reduktoru. Jinak pri startu nevznikne dostatecnej podtlak pod malou membranou a do sani jde chuda smes.
A co se tyce "sytice " - setkal jsem se se dvema extremama - elektromagnet sice cvakal, ale nedonutil velkou membranu nastriknout plyn do sani, a pak i stav, kdy ten elektromagnet i v klidu drazdil velkou membranu tak, ze ventil 2. stupne lehce propoustel plyn do sani.
Mne to teda chytalo do -10C na jedno az dve steknuti starteru, ale v mrazech jsem musel nejdriv nastriknout pul vteriny "syticem ", pak par vterin pockat a startovat s nepatrne seslaplym plynem. Uplne bez plynu to startovalo dlouho a kdyz se na plyn slaplo vic, tak taky.