
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi do Favorita s ekotronicem
21:32:56
22.09.2015
22.09.2015

THE_UNIT
Jo jo jo všecko beru akorát že já tam chci dát postavenej motor 1490ccm a na eku.. a jednobodu to řešit nechci

19:50:58
22.09.2015
22.09.2015

PICK-UPEK
-> OJOUCH: dobre rano, vykricniku 

19:15:25
22.09.2015
22.09.2015

OJOUCH
Pak musis jeste vymemit nadrz s cerpadlem!
18:59:58
22.09.2015
22.09.2015

PICK-UPEK
Jo, setrvaky jsou jine dost protoze ekotronik a jednobod snima vylozene jen otacky, nic vic, kdezto vicebod snima a rozlisuje HU a DU prvniho valce.
Reknu to takhle, pokud neresis STK, tak se vyser na prestavbu a vymen rovnou celej motor kus za kus, usetris si hromadu srani s prestavbou, vyresis imobilizer, cerpadlo a mas jistotu ze to bude fungovat jak ma. Narozdil od prestavby kde musis resit hromadu veci a improvizovat. Takle rano na to nabehnes a odpoledne uz to prohanis po cestach. Navic ekotronik ma 135 pisty takze bys musel jeste shanet ke vsemu 40 kW cajky i z MPI pac s 50 kw jednotkou by se to hadalo, vlastni zkusenost, a stejne by to aj tak jelo na hovno, to uz by bylo rozumnejsi prekopat to na BMM - mnohem mene prace a pritom je to spolehlive a blbuvzdorne.
Jinak je tu o tom urcite uz napsane dost tak skus pohledat, i nejaky MPI Fava tady jsou, jinak taky jsem se dival ze jsi od Prostejova - vim ze tady nekdo od Olomouce ma pekne modre Favo s MPI, prezdivku si bohuzel nevzpomenu.
Reknu to takhle, pokud neresis STK, tak se vyser na prestavbu a vymen rovnou celej motor kus za kus, usetris si hromadu srani s prestavbou, vyresis imobilizer, cerpadlo a mas jistotu ze to bude fungovat jak ma. Narozdil od prestavby kde musis resit hromadu veci a improvizovat. Takle rano na to nabehnes a odpoledne uz to prohanis po cestach. Navic ekotronik ma 135 pisty takze bys musel jeste shanet ke vsemu 40 kW cajky i z MPI pac s 50 kw jednotkou by se to hadalo, vlastni zkusenost, a stejne by to aj tak jelo na hovno, to uz by bylo rozumnejsi prekopat to na BMM - mnohem mene prace a pritom je to spolehlive a blbuvzdorne.
Jinak je tu o tom urcite uz napsane dost tak skus pohledat, i nejaky MPI Fava tady jsou, jinak taky jsem se dival ze jsi od Prostejova - vim ze tady nekdo od Olomouce ma pekne modre Favo s MPI, prezdivku si bohuzel nevzpomenu.
18:35:47
22.09.2015
22.09.2015

THE_UNIT
-> minno: a ty setrváky sou tak rozdílný?
18:13:16
22.09.2015
22.09.2015

minno
-> Tomaso435: tak dokonca
17:40:16
22.09.2015
22.09.2015

Tomaso435
-> minno: ecotronic má setrvák stejnej s bmm.
-> THE_UNIT: no prostě bych se na to vysral .. mimochodem mám funglovku jednotku ecotronic jesi bys to chtěl dát do pucu
-> THE_UNIT: no prostě bych se na to vysral .. mimochodem mám funglovku jednotku ecotronic jesi bys to chtěl dát do pucu
17:28:34
22.09.2015
22.09.2015

minno
-> THE_UNIT: ekotronic bude mať zrejme zotrvák na spôsob BMM, Mpi však má zotrvák iný.
17:01:33
22.09.2015
22.09.2015

THE_UNIT
Technickou neřeším, -> Stepan FUN: setrvák měnit? Naco na tým elektronicky řízeným karbecu už to čidlo je,IMO bych použil, udělat šteft není žádnej problém ta ŘJ má snad výstup na budík teploty ne?
11:44:31
22.09.2015
22.09.2015

StepaNoFUN
-> THE_UNIT: Vyměnit setrvák, upravit jednotku, nebo použít i IMO, přidělat čidlo klepání na který tam není příprava (nutno nechat vyrobit speciální šteft), vyřešit umístění dvojitýho čidla teploty, upravit kabeláž pro jednotku...
Není to práce na hodinu. A jak již bylo zmíněno, tak budeš mít auto, který legálně přes STK neprojde.
Není to práce na hodinu. A jak již bylo zmíněno, tak budeš mít auto, který legálně přes STK neprojde.
10:36:33
22.09.2015
22.09.2015

ZZ__Top
víš o tom, že pak budeš mít problémy na STK že jo
09:53:44
22.09.2015
22.09.2015

THE_UNIT
Ahoj neměl by tu někdo představu jak je to náročné na překopání protože eko vyvozovka mrdka tronic už skapal úplně a ja sem v těžké pasti dávat tam karbec by byl jen krok zpět nehledě nato mi všecky funkčni brácha rozdrbal plynem.
Samozřejmě zajištění veškeré kabeláže, vstřiku,čidel atd je jasná ale prej staví připojit jen kostru,15,30 a budíky.
Tak jak to teda je?
Samozřejmě zajištění veškeré kabeláže, vstřiku,čidel atd je jasná ale prej staví připojit jen kostru,15,30 a budíky.
Tak jak to teda je?