těsnění hlavy - problem

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 15.09.2015 do 16.09.2015, založil/a krtecekPL
řadit dle data
10:10:28
16.09.2015
Petr Urban
-> krtecekPL: jaká je hodnota výšky válce od roviny bloku ? jaký je výrobce těsnění a jaká je hodnota předstihu - nastavení rozdělovače. Velký přestih může za jízdy způsobovat detonační hoření a z tohoto důvodu velmi často selže těsnění. Upravený motor na kompresním poměru s hodnotou větší jak 11, je u něj na místě uvažovat o lepším provedení tohoto těsnění, výrobce například :

www.merako.cz

www.kalina.cz

Komuniují i anglicky přes mail.
19:54:01
15.09.2015
Eidy
Tipuji malé přesahy válců nad blok motoru. A utahovací moment hlavy je ok?
18:45:17
15.09.2015
MVM
Kompresní poměr je příliš vysoký. Nevhodné těsnění,materiál,výrobce.
upraveno 1x, naposled 15.09.2015 18:46:52
18:03:39
15.09.2015
krtecekPL
Ahoj,

Je nám líto, pro mém jazyce, nejsem rodilý mluvčí. Mám problém s motorem 136 z Favorit. byl změněn "T" Písty, větší píst otvor, portování hlavu, větší ventily. Řekněme, že standart úpravy pro motorsport (110-120 k). Problém je:

Motor funguje několik hodin a pak těsnění hlavy selže. pokaždé jiná místa selže. výšky vrtání válců jsou měřeny. Hlava je také rovný, klikové skříně. Víte, co může být problém? Jsem z myšlenek. To je již tři těsnění hlavy. Možná, že víte, že problém a známé řešení.

předem děkuji
Extreme Tyres