-> krtecekPL: jaká je hodnota výšky válce od roviny bloku ? jaký je výrobce těsnění a jaká je hodnota předstihu - nastavení rozdělovače. Velký přestih může za jízdy způsobovat detonační hoření a z tohoto důvodu velmi často selže těsnění. Upravený motor na kompresním poměru s hodnotou větší jak 11, je u něj na místě uvažovat o lepším provedení tohoto těsnění, výrobce například :
www.merako.cz
www.kalina.cz
Komuniují i anglicky přes mail.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
těsnění hlavy - problem
10:10:28
16.09.2015
16.09.2015

Petr Urban
19:54:01
15.09.2015
15.09.2015

Eidy
Tipuji malé přesahy válců nad blok motoru. A utahovací moment hlavy je ok?
18:45:17
15.09.2015
15.09.2015

MVM
Kompresní poměr je příliš vysoký. Nevhodné těsnění,materiál,výrobce.
18:03:39
15.09.2015
15.09.2015

krtecekPL
Ahoj,
Je nám líto, pro mém jazyce, nejsem rodilý mluvčí. Mám problém s motorem 136 z Favorit. byl změněn "T" Písty, větší píst otvor, portování hlavu, větší ventily. Řekněme, že standart úpravy pro motorsport (110-120 k). Problém je:
Motor funguje několik hodin a pak těsnění hlavy selže. pokaždé jiná místa selže. výšky vrtání válců jsou měřeny. Hlava je také rovný, klikové skříně. Víte, co může být problém? Jsem z myšlenek. To je již tři těsnění hlavy. Možná, že víte, že problém a známé řešení.
předem děkuji
Je nám líto, pro mém jazyce, nejsem rodilý mluvčí. Mám problém s motorem 136 z Favorit. byl změněn "T" Písty, větší píst otvor, portování hlavu, větší ventily. Řekněme, že standart úpravy pro motorsport (110-120 k). Problém je:
Motor funguje několik hodin a pak těsnění hlavy selže. pokaždé jiná místa selže. výšky vrtání válců jsou měřeny. Hlava je také rovný, klikové skříně. Víte, co může být problém? Jsem z myšlenek. To je již tři těsnění hlavy. Možná, že víte, že problém a známé řešení.
předem děkuji