štifty bloku motora

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 13.08.2015 do 25.08.2015, založil/a juze143
řadit dle data
09:22:33
25.08.2015
vhml
-> minno 25.08.15 09:13:50: ale tak zase jestli to je vidět, tak je fakt nevyváženej 3 3 3



-> juze143 21.08.15 17:41:45: nemáš volné šrouby přítlačáku? Pak jsou packy nakřivo.
upraveno 1x, naposled 25.08.2015 09:23:07
09:13:50
25.08.2015
minno
-> juze143: a čo sa týka zotrvačníka, akým spôsobom sa ti zdá, že dosť kmitá? Nevyváženosť nie je vec, ktorú by bolo vidieť pohľadom.
21:30:03
21.08.2015
Bukaj
-> juze143: Ložiska jsou tři typy, páky dva typy, vypínací tyčky dva typy. Od 1000MB po 105/120 1983 byl (co se záměnnosti týče - bylo víc variant, ale záměnné) jeden typ ložiska - s plochou čelní stranou. Toto ložisko přísluší packovému přítlačáku a pro packový přítlačák je jedna délka vypínací tyčky. Od modelu 84 byl přítlačák lamelový, jemuž přísluší ložisko s vypouklou čelní stranou a jiná délka vypínací tyčky. Po celou dobu je záměnná vypínací páka.

Poslední modely měly jiný typ ložiska a jemu příslušné vypínací páky - jako celek záměnný i pro starší modely s lamelovým přítlačákem.
17:41:45
21.08.2015
juze143
Chcel by som vediet ci pri vymene na novy typ spojkoveho loziska a 190mm spojky sa meni resp. Je rozdielna vypinacia paka pretoze sa mi neda nastavit vola na tycke valceka... a podla coho zistim ci je zotrvacnik vyvazeny lebo sa mi zda ze dost kmita.. motor som kupil a pochybujem ze stary panko to dal aj vyvážiť 10
09:22:57
18.08.2015
minno
-> juze143: Čo sa týka pasovania zotrvačníkov na štartér, tak je to zámenné (180/190 mm spojka).
21:28:24
17.08.2015
juze143
Nechcem zakladat novu temu... motor som nastartoval ale zacal mi zasekavat resp. Vysiet pastorok... motor mi startuje aj ked klucik zo zapalovania dam von.. ked dam von starter vracia ho dobre... je rozdiel medzi zotrvacnikom na 190mm a 180mm tanier ? Lebo na motore mam novy zotrvačnik predtym bol 105kovy motor s 180kou teraz 190ka lamela s novym zotrvacnikom..
16:26:52
16.08.2015
Jozka
-> isti: Tak to jo.. 3 3 U mě, což už jsem tu i psal, byl asi nejvíc v týhle fázi zapomenutej kostřící pásek a tím "rozsvícená" spirála bowdenu ke karbu.
15:14:06
16.08.2015
isti
-> stepan 16.08.15 13:03:04: Podobne.

-> Jozka 16.08.15 14:11:38: Ja keď som prvý krát menil motor tak som s tým šiel k ˝˝odborníkovy˝˝,šlo všetko ako po masle až dovtedy keď sme to chceli naštartovať.Asi po dvoch hodinách sme zistili že kabel z kondenzátora nebola poriadne nasunutá na cívku3 aj toto bolo poriadne premazané3 3
14:59:45
16.08.2015
Jozka
-> stepan: To nejspíš nestihne..52
14:25:11
16.08.2015
stepan
-> Jozka: Tak to já tak 20 vteřin, ale to se stejně nestihne tak rychle ohřát.
14:11:38
16.08.2015
Jozka
-> stepan: 3 Mě už se jednou taky zdařilo - tak 3 sec bez vody.. asi jak jsem ho předtím přepečlivě promazával s odpojenou cívkou..
13:03:04
16.08.2015
stepan
-> isti: Vlastní zkušenost, co? 1 Taky sem startoval bez vody, ale došlo mi to po pár vteřinách chodu motoru.
11:56:26
16.08.2015
LUKAS
-> isti: 3
11:49:43
16.08.2015
isti
-> juze143: Naliať olej a vodu4 3
21:43:20
15.08.2015
juze143
štifty vybraté jeden som nahrial druhý šiel v pohode 3 budem rád ak existuje ešte daka rada ktorú nepoznám čo spraviť pred prvým štartom motora po generalke 6
upraveno 1x, naposled 15.08.2015 21:43:45
17:02:12
14.08.2015
castrol
-> juze143: brnknut do toho zvarackou 1
16:46:03
14.08.2015
isti
Ja som už stretol s takým ktorý nepovolil ani za boha,tak som to nechal tak a hodil to do šrota aj so štiftom3

-> juze143 13.08.15 11:34:21: Ja by som z toho ťažkú hlavu nerobil,prevrtal som nejeden a nikdy to neprasklo,ale tým netvrdím že to nemôže.Pre pokoj duše si to sprav tak ako to uznáš za vhodné
upraveno 1x, naposled 14.08.2015 16:46:58
16:30:59
14.08.2015
MOLSO
-> juze143: pobuchaj po nich kladivom a pojdu povolit 4
16:27:47
14.08.2015
juze143
pomocou dvoch matiek som to skúšal ale nechcel som to odlomiť nahrejem ešte a uvidíme6
16:58:53
13.08.2015
Jozka
-> Jarda: 6 No, některý ty komponenty můžou mít za sebou ledajaký zacházení, takže možný je všechno.. ale standart to dle mých poznatků není..
15:23:08
13.08.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Jozka: já to i urval, ale naštěstí COcko pomohlo4
11:57:10
13.08.2015
Jozka
-> juze143: Mockrát řešeno.. 8 Krom převrtání nebo vložky lze vyrobit svorníky M8/M10.. a svorníky nijak zalepený origo nebyly, dvě proti sobě utažený matky mě vždycky zafungovaly.
11:34:21
13.08.2015
juze143
ahojte, chcem založiť motor 120ku ale narazil som na problem pretože 2 vrchné diery v prevodovke sú 8ky a na bloku už 10ky štifty... aký postup zvoliť ? do prevodovky prevŕtať nechcem diery lebo by to mohlo odlomiť.. sú tie štifty na bloku motora v lepidle ? pretože mi nešli odkrútiť.. poprípade napíšte mi najlednoduchší postup odmontovania prevodovky z auta...
upraveno 1x, naposled 13.08.2015 11:34:46
Extreme Tyres