Materiál setrvačníku

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 18.06.2015 do 20.06.2015, založil/a Dušan
řadit dle data
12:07:31
20.06.2015
MVM
-> Bery: Nějakou takovou? 5 Tohle je SACHS (ne Škoda) První lamela se v tomto případě dotýká setrvačníku.
zvětšit Materiál setrvačníku - obrázek od MVM vložen 20.06.2015 12:07:31
11:35:22
20.06.2015
Bery
Taky pridam trochu do mlyna. My mame neco rozkresleno z certalu s nytovanou "ocelovou " dosedaci plochou,jeden kus se uz dokonce vyrobil a odskousel na jednom drift aute a nevim jestli neni jednodussi a s mensim rizikem priplatit si za 140mm AP racing 3lamelu
12:00:52
19.06.2015
Petr Urban
Nebo "levnější" materiál DIN 42CrMoS4

www.bolzano.cz/assets/... /MOP_vlastnosti_42CrMo4.pd f
11:54:21
19.06.2015
Petr Urban
Z jiného webu : "Materiál 19552, soustružit s přídavkem, potom zušlechtit na 1400-1500 MPa, potom brousit na BK (bruska na kulato), nakonec vyvážit. Vyzkoušeno na závodním autě spolu se závodní spojkou Sachs."



Jen cena této 19-ky bude pěkně mastná a obrobitelnost špatná.



Použití dle diplomové práce VUT :

Chrom-molybden-křemík-van adová ocel ke kalení v oleji a na vzduchu s velmi dobrou prokalitelností, vysokou pevností za tepla a odolností proti popouštění, velmi dobrou houževnatostí a plastickými vlastnostmi při normálních i zvýšených teplotách, s velmi dobrou odolností proti vzniku trhlinek tepelné únavy a malou citlivostí na prudké změny teplot. Je vhodná pro tepelné zpracování i na pevnosti přes 180 kPa/mm P2P, a na nástroje chlazené vodou. Je dobře tvárná za tepla a dobře obrobitelná ve stavu žíhaném naměkko.
19:34:21
18.06.2015
Dušan
-> MVM: me bude stacit nejaka klasika
18:45:54
18.06.2015
MVM
-> Dušan: Není to je tak zvolit vhodnej matroš. Jednak je tam náročnost na tepelnou stabilitu,koeficient tření vzhledem k teplotě. Je to srovnatelný s brzdovýma kotoučema. Proto je nejvhodnější ocelolitina. Na závodních autech bývá komlpet titan,nebo vůbec žádný setrvačník. Samozřejmě kombinace různých materiálů 4
17:26:56
18.06.2015
Dušan
-> aceboss: chci se tam minimalne ukazat
15:53:21
18.06.2015
aceboss
-> Dušan 18.06.15 13:24:27: Pojedeš do Blanska? Pokud ano dáme řeč teď jsem s práci a nemám čas vypisovat. Materiálem je "nějaká" ocelo-litina možná bych našel i značení. Materiál na výrobu jsem schopný zajistit ;-) jakoukoliv jakost v jakémkoliv průměru ;-). To platí i pro ostatní zájemce....:-)
14:14:42
18.06.2015
havlik
-> vhml: tak duralový se dělaj docela běžně s přidělanýma plotnama v místě přítlačáku. Teda samo asi ne na 120tku:D
13:53:20
18.06.2015
vhml
Někdo kdysi špekuloval, že by ho udělal celej duralovej. Asi zkusil píchnout tvrdost dosedací plochy origo setrváku, aby se bylo od čeho odrazit. Každopádně když vemeš universální 14220 tak asi nic nezkazíš. Spíš budeš mít starost sehnat takovej průměr.
upraveno 2x, naposled 18.06.2015 13:55:00
13:46:07
18.06.2015
Dušan
-> Eidy: potreboval bych vyrobit komplet novej z jednoho kusu tak bych nerad pouzil nejaky maslo :)
13:39:43
18.06.2015
Eidy
-> Dušan: Železo to není. Tedy ne čisté. 1

skoda-virt.cz/cz/.../7617 2-setrvacnik-material Je to nějaká litina, při obrábění to docela práší. Dosedací plocha se neupravuje. Když ho necháváš stočit, tak jen nějak nahladko a zbytek si sedne. Tak jako kotouče.
13:24:27
18.06.2015
Dušan
Mám dotaz na materialisty :) Ví někdo z jakého druhu materiálu je setrvačník ? A pokud ano, je nějak upravovaná třecí plocha ?



samozřejmě, že ze železa
Extreme Tyres