skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přehřívání
19:38:42
23.08.2014
23.08.2014

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Proto je nejlepší Šemíkovo upgrade ne
19:37:24
23.08.2014
23.08.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 23.08.14 19:30:18: Asi tak a proto mám na Žlutce "stupidní módu" už víc jak 10let a vždy když přiletím do města či dojedu někam kde budu stát a nebo pojedu pomalu, tak zapínám už zcela automaticky ručně.
19:30:18
23.08.2014
23.08.2014

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Problém to není, ale ten spínač má tendenci selhat náhle a ve chvíli, kdy se to nejmíň hodí...
15:03:18
23.08.2014
23.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je móda už od 74ho nebo kdy to začali vyrábět 

10:29:31
23.08.2014
23.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Nechapu co to je za stupidni modu davat vetrak chladice na vypinac. To je tak hroznej problem vymenit teplotni spinac v chladici? Jinak tesneni hlavy a hlavne 4. vlozka jak rikaj Bukaj. Staci kdyz se tam ta vlozka lokalne prehreje a pak to zacne varit. Navic se 4. valec pridira...
09:55:22
23.08.2014
23.08.2014

Nwkt
-> TAZ1500: Jak říká molso, tam to jde přes sání
08:46:07
23.08.2014
23.08.2014

MOLSO
-> TAZ1500: pretoze mas osemkanal .... tam uz bol maly okruh rieseny cez vyhrievane sacie potrubie
07:58:46
23.08.2014
23.08.2014

TAZ1500
mam 136ku a tu hadičku tam nemam
17:30:07
22.08.2014
22.08.2014

MOLSO
-> vhml: pokial nemas termostat tak sa voda toci cez velky okruh a s tymto problemom sa nestretnes 

16:20:06
22.08.2014
22.08.2014

vhml
Takže pokud nemám termostat a mám zapnutý topení, tak mi kontrola týhle trubičky nespasí



15:46:46
22.08.2014
22.08.2014

MOLSO
-> Stepan FUN: je to preto ze ta prepojovacia trubicka tvori "maly okruh" pri zavretom topení. Ked ho uzavries, pri uzavretom termostate koluje voda prave cez tuto trubicku cim sa k termostatu dostava tepla voda. Ak sa trubicka upcha a zavries kurenie, voda v malom okruhu nekoluje, ale stojí, k termostatu sa teplá voda nemá ako dostať a v motore sa teplota zvyšuje až do varu .... kedy sa k termostatu dostane trochu teplej vody a po pootvorení sa do neho dostane vriaca voda, čo spôsobí prudké otvorenie trermostatu a takmer okmažité spadnutie teploty ....
preto pri upchatej hadičke brutálne kolíše teplota, prípadne to skoro okamžite varí
preto pri upchatej hadičke brutálne kolíše teplota, prípadne to skoro okamžite varí
15:35:04
22.08.2014
22.08.2014

StepaNoFUN
-> Nwkt: To víš. Já to přesunout nemůžu a rozkaz to rozhodně nebyl. Pouze prosba. ;-)
15:34:05
22.08.2014
22.08.2014

StepaNoFUN
-> vhml: Pokud je ucpaná a úplně zavřeš topení, tak to prostě nefunguje. Ale proč tomu tak je, Ti taky neřeknu. Nikdy jsem po tom nepátral do detailu. Ale 2x jsem takhle (lehce) uvařil rapida, pak jsem zjistil, že je potřeba nechat natržený topení, aby to chladilo. Doma jsem hadičku vyčistil a pak to bylo OK. ;-)
14:59:34
22.08.2014
22.08.2014

dragon_cb_cz
-> vhml: Jo, když je ucpaná tak ta prostě nechladí 

13:34:15
22.08.2014
22.08.2014

vhml
-> StepaNoFUN 22.08.14 08:00:02: a ta popojovací trubička má nějakej zásadní vliv na chlazení celýho motoru? Píše o tom spousta lidí, ale nerozumím tomu proč...
13:22:05
22.08.2014
22.08.2014

Nwkt
-> Stepan FUN: Rozkaz 

08:05:31
22.08.2014
22.08.2014

StepaNoFUN
Mimochodem - prosím adminy o úpravu názvu a přesun do správný sekce. ;-)
08:00:02
22.08.2014
22.08.2014

StepaNoFUN
-> radim125: Zkoušel jsi to i s mírně pootevřeným topením? Pokud by to pak nedělalo, je ucpaná tenká propojovací hadička mezi trubkama k topení. ;-)
22:45:15
21.08.2014
21.08.2014

srdcar 120L
Koukni se taky pod vůz, jestli nemáš zplácnutý trubky u přední nápravy. Přechod z podlahy nad nápravnici. Podívej se za běhu motoru do expansky, jestli se ti vůbec pohybuje voda, můžeš mít závadu ve vodní pumpě ( třeba ustřihlý klínek na hřídelce a volná řemenička ) a spousta různých dalších překvapení, holt musíš hledat, až najdeš.



07:05:15
21.08.2014
21.08.2014

Bukaj
Proplach okruhu, hlavně se soustřeď na prostor za 4. válcem (je tam na bloku výpustní šroub a bývá komplet zanesen bordelem) a především na nátrubky spojovací hadičky mezi trubkami k topení...

00:10:22
21.08.2014
21.08.2014

Majki
-> radim125: Zkus misto chladiče na tlačítko dat ventilator na vypinač a taky proplach celého okruhu.
22:54:12
20.08.2014
20.08.2014

radim125
Čau chlapi chci se zeptat mám škodu 120 L-užovku a furt se mi mi přehřívá..Termostat jsem dal novej a dělá to furt dál...Chladič mám zaplej na tlačítko pořád a voda v nádobce se nestrací...Nevíte čím by to mohlo být...Předem dík...