Druhy motoru

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 28.04.2005 do 22.06.2015, založil/a LordCroft
řadit dle data
19:17:18
22.06.2015
ochoda
-> Jindas: No tim normální jsem myslel rovný a průměr byl myšlenej ty kanály.
18:07:21
22.06.2015
Jindas
-> ochoda: Tak předpokládám,že VHML chtěl vědět,jestli jsou pružiny kuželový a nebo rovný...
17:24:30
22.06.2015
ochoda
-> vhml: Tak pružiny to má normální a průměr nevim páč to má sání a kámoš nemá čas to sundat. Takže to bude muset počkat holt...
17:06:56
22.06.2015
ochoda
-> vhml: Okej budu muset vyzjistit páč hlavu nemám doma. Jen mám vyfocený čísla z ní a slepica je bez barvy no...
17:04:09
22.06.2015
vhml
-> ochoda 22.06.15 16:59:47: změř průměr sacích kanálů a řekni jaký jsou tam pružiny ventilů.
16:59:47
22.06.2015
ochoda
...nemůžu to nikde najít tak se vetřu sem. Nemáte někdo nějakou tabulku nebo něco jak poznám z čeho mám doma hlavu? Mělo by to bejt údajně fáčko, ale nejsme si jistý. Našel sem jen rozdělení feldích hlav, ale to mi je tak trochu k prdu. Díky moc
00:54:16
07.06.2015
Jozka
-> Petr98: Jo, v říjnu 68 už byly 988 ccm motory určitě /7..
00:02:11
07.06.2015
Petr98
-> Jozka: Mam rijnovou (z kraje) a ma /7. Z hlavy ale cislo nevim.
22:28:02
06.06.2015
Jozka
-> Petr98: Největší přiblížení dle reálných aut, jakýho jsem schopen: motor model 69 č. 324xxx ještě /1, ale 327xxx už /7.. takže v zásadě jo, ale ne zas tak docela - typická Boleslav. Prostě změna někdy začátkem 1. série širokosloupků, čili ten můj přechodovej atyp není zdaleka osamocen.
20:56:44
06.06.2015
Petr98
-> Jozka: asi od sirokosloupku je /7
08:46:37
04.06.2015
Jozka
-> Danster: Co jsem koukal do TP doma, tak 08/68 ještě lomeno 1, 10/68 už /7.. nikde jsem tenhle údaj (a ani důvody) nezahlýdnul - když pominu naprosto zcestné teorie, že to jsou v podstatě kilí motory, montovaný do MB v souvislosti s "velkým požárem".
08:00:18
04.06.2015
Danster
-> Jozka: Motory /7 se vyskytujou asi tak jak píšeš u mojí 5/68 je to pořád za lomítkem jedna.
21:55:14
03.06.2015
Jozka
-> Petr98: Motory /7 se vyskytujou až u širokosloupků z podzimu 1968, či už dřív ?

-> mira76: I OHC a 2xOHC.. jen poněkud nepronikly do výroby...10
21:00:53
03.06.2015
mira76
chlapy tak mám chuť sem napsat že byly jenom jedny motory ze škodovky z Mladé Boleslavi....OHV ne?

Jestli dělali i nějaké z jiným rozvodem tak mě prosím opravte....4
16:43:31
03.06.2015
Petr98
-> Bororo: První série embeček neměly ani lomítko ani číslo za ním a pak správně /1 a ke konci /7 4
16:34:53
03.06.2015
aceboss
Táta mám na své Š100L zápis z roku 1990 o výměně motoru za motor xxxxxx/9 no že by to byla výhra se říci nedá ale lepší než drátem do oka..6
12:19:16
03.06.2015
Bororo
motory š 1000 MB mají skoro vždy za lomítkem /7 . Stejně jako později š 130. Pouze první serie š 1000MB mají /1 . Motor š 1100 MB má /2 . motor š 1000 MBX/MBG má /3.
11:39:32
03.06.2015
Milan 136
-> Luky: prave ze je v papirech
08:44:44
03.06.2015
Luky
-> Milan 136: tak jestli je i v papírech tak je to super, ne? 1
07:30:33
03.06.2015
Milan 136
Nejlepsi je, ze na moji MB mam origo motor/7.

Ze by tam dali 130?1
23:03:15
02.06.2015
aceboss
-> m8rinek: Díky za pomoc4
22:51:07
02.06.2015
m8rinek
22:48:02
02.06.2015
aceboss
Pánové nemůžu ve svém PC najít tabulku s legendou číslování motorů pro jednotlivé typy a vůbec netuším kdy a kde jsem si ji stahoval.

Momentálně řeším původ motorů (bloků) končící /8 a /9.

Nevíte náhodu na kterých stránkách tato tabulka může být?

Díky za rady.
21:47:33
05.05.2005
King
2 skodic: Kde jinde nez na motoru? 4
20:14:34
05.05.2005
Skodic
Fajn, chlapi a kde to číslo najdu když mám v techničáku bludy? Na motoru asi neni, co
16:38:30
03.05.2005
Mishoooo
-> Tomáš SK: aj ja som si myslel... len ja som to pocul inak... ze to mali byt vsetky 5-ky ale potom zacali robit dake aususi tak aby ich rozoznali tak tam dali nizsie cislo teda 1-ku2
16:26:12
03.05.2005
Tomáš SK
-> Mishoooo: Omyl prirody. Proste nebola raznica cislo jedna, tak sa dala ta, co prisla prva pod ruku 2
16:14:03
03.05.2005
Mishoooo
-> ALL: a co je zac 785-ka?8
11:05:59
03.05.2005
Tomáš SK
-> King2: A kua, mas veru pravdu, na tie som zabudol 42 4
11:02:42
03.05.2005
Labros
-> Gryzly: Není to pravda. Š135 se vyrobilo 6,603ks, Š136 5,857ks, R135 1,272ks, R136 9,708ks. Podle Cedrycha.
10:55:24
03.05.2005
King
V tom pripade je neuplnou pravdou i tvrzeni TomasaSK, ze: "Vsetky motory pre S1xx zacinaju 742.1xx.

".....A co treba S100/110/110LS?4
21:49:36
29.04.2005
minno
-> Gryzly: no hej ale to je potom zavadzanie ludi neuplnou pravdou1
20:01:38
29.04.2005
Gryzly
-> minno: Aby to pochopili i takový lidi jako je třeba například . . . . . A sedanů se vyrobili asi tak 10% oproti rapidum s těma motorama.
19:57:49
29.04.2005
minno
-> Gryzly:

a preco pises, ze:

742.135 je Rapid 135

a

742.136 je Rapid 136

ked:

742.135 je aj sedan aj kupe

742.136 je aj sedan aj kupe
19:42:18
29.04.2005
Gryzly
742.10 je 105

742.12 je 120

742.12X je 120LS

742.13 je 130

742.135 je Rapid 135

742.136 je Rapid 136

781.135 je favo

781.136 je taky favo



jinak třeba motor 742.12 MII je 120tka s plnoprutokovým filtrem oleje a dalšíma vymoženostma eMek
19:39:39
29.04.2005
LordCroft
aha tak to jo !1
19:38:46
29.04.2005
Gryzly
791 je třeba pickup ,ne?
11:32:28
29.04.2005
mates
-> LordCroft: jak pise Labros.......

11:30:47
29.04.2005
Tomáš SK
Vsetky motory pre S1xx zacinaju 742.1xx.

10:43:19
29.04.2005
Labros
ne motory byly opravdu jen 742 a pak až u favoritů a felicií 781, 791. 743 je typový označení buď garde nebo rapidu - auta jako takovýho, nevím to přesně, nějaký historik to asi řekne přesněji.
23:57:22
28.04.2005
LordCroft
Cau lidi mam v tom tak trochu bordel ! jake typy motoru se delal od 105 az po favorit ??? ja myslel ze trreba rapid je jen 742.13x a sem tady v clancich videl 743 , 747 !! nevim lidi mam v tom zmatek tak bych prosil o vysvetleni 1
Extreme Tyres