skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Druhy motoru
19:17:18
22.06.2015
22.06.2015

ochoda
-> Jindas: No tim normální jsem myslel rovný a průměr byl myšlenej ty kanály.
18:07:21
22.06.2015
22.06.2015

Jindas
-> ochoda: Tak předpokládám,že VHML chtěl vědět,jestli jsou pružiny kuželový a nebo rovný...
17:24:30
22.06.2015
22.06.2015

ochoda
-> vhml: Tak pružiny to má normální a průměr nevim páč to má sání a kámoš nemá čas to sundat. Takže to bude muset počkat holt...
17:06:56
22.06.2015
22.06.2015

ochoda
-> vhml: Okej budu muset vyzjistit páč hlavu nemám doma. Jen mám vyfocený čísla z ní a slepica je bez barvy no...
17:04:09
22.06.2015
22.06.2015

vhml
-> ochoda 22.06.15 16:59:47: změř průměr sacích kanálů a řekni jaký jsou tam pružiny ventilů.
16:59:47
22.06.2015
22.06.2015

ochoda
...nemůžu to nikde najít tak se vetřu sem. Nemáte někdo nějakou tabulku nebo něco jak poznám z čeho mám doma hlavu? Mělo by to bejt údajně fáčko, ale nejsme si jistý. Našel sem jen rozdělení feldích hlav, ale to mi je tak trochu k prdu. Díky moc
00:54:16
07.06.2015
07.06.2015

Jozka
-> Petr98: Jo, v říjnu 68 už byly 988 ccm motory určitě /7..
00:02:11
07.06.2015
07.06.2015

Petr98
-> Jozka: Mam rijnovou (z kraje) a ma /7. Z hlavy ale cislo nevim.
22:28:02
06.06.2015
06.06.2015

Jozka
-> Petr98: Největší přiblížení dle reálných aut, jakýho jsem schopen: motor model 69 č. 324xxx ještě /1, ale 327xxx už /7.. takže v zásadě jo, ale ne zas tak docela - typická Boleslav. Prostě změna někdy začátkem 1. série širokosloupků, čili ten můj přechodovej atyp není zdaleka osamocen.
20:56:44
06.06.2015
06.06.2015

Petr98
-> Jozka: asi od sirokosloupku je /7
08:46:37
04.06.2015
04.06.2015

Jozka
-> Danster: Co jsem koukal do TP doma, tak 08/68 ještě lomeno 1, 10/68 už /7.. nikde jsem tenhle údaj (a ani důvody) nezahlýdnul - když pominu naprosto zcestné teorie, že to jsou v podstatě kilí motory, montovaný do MB v souvislosti s "velkým požárem".
08:00:18
04.06.2015
04.06.2015

Danster
-> Jozka: Motory /7 se vyskytujou asi tak jak píšeš u mojí 5/68 je to pořád za lomítkem jedna.
21:55:14
03.06.2015
03.06.2015

Jozka
-> Petr98: Motory /7 se vyskytujou až u širokosloupků z podzimu 1968, či už dřív ?
-> mira76: I OHC a 2xOHC.. jen poněkud nepronikly do výroby...
-> mira76: I OHC a 2xOHC.. jen poněkud nepronikly do výroby...

21:00:53
03.06.2015
03.06.2015

mira76
chlapy tak mám chuť sem napsat že byly jenom jedny motory ze škodovky z Mladé Boleslavi....OHV ne?
Jestli dělali i nějaké z jiným rozvodem tak mě prosím opravte....
Jestli dělali i nějaké z jiným rozvodem tak mě prosím opravte....

16:43:31
03.06.2015
03.06.2015

Petr98
-> Bororo: První série embeček neměly ani lomítko ani číslo za ním a pak správně /1 a ke konci /7 

16:34:53
03.06.2015
03.06.2015

aceboss
Táta mám na své Š100L zápis z roku 1990 o výměně motoru za motor xxxxxx/9 no že by to byla výhra se říci nedá ale lepší než drátem do oka..

12:19:16
03.06.2015
03.06.2015

Bororo
motory š 1000 MB mají skoro vždy za lomítkem /7 . Stejně jako později š 130. Pouze první serie š 1000MB mají /1 . Motor š 1100 MB má /2 . motor š 1000 MBX/MBG má /3.
11:39:32
03.06.2015
03.06.2015

Milan 136
-> Luky: prave ze je v papirech
08:44:44
03.06.2015
03.06.2015

Luky
-> Milan 136: tak jestli je i v papírech tak je to super, ne? 

07:30:33
03.06.2015
03.06.2015

Milan 136
Nejlepsi je, ze na moji MB mam origo motor/7.
Ze by tam dali 130?
Ze by tam dali 130?

23:03:15
02.06.2015
02.06.2015

aceboss
-> m8rinek: Díky za pomoc

22:51:07
02.06.2015
02.06.2015

m8rinek
-> aceboss: www.skoda110r.cz/article.
php?id=461
22:48:02
02.06.2015
02.06.2015

aceboss
Pánové nemůžu ve svém PC najít tabulku s legendou číslování motorů pro jednotlivé typy a vůbec netuším kdy a kde jsem si ji stahoval.
Momentálně řeším původ motorů (bloků) končící /8 a /9.
Nevíte náhodu na kterých stránkách tato tabulka může být?
Díky za rady.
Momentálně řeším původ motorů (bloků) končící /8 a /9.
Nevíte náhodu na kterých stránkách tato tabulka může být?
Díky za rady.
21:47:33
05.05.2005
05.05.2005

King
2 skodic: Kde jinde nez na motoru?

20:14:34
05.05.2005
05.05.2005

Skodic
Fajn, chlapi a kde to číslo najdu když mám v techničáku bludy? Na motoru asi neni, co
16:38:30
03.05.2005
03.05.2005

Mishoooo
-> Tomáš SK: aj ja som si myslel... len ja som to pocul inak... ze to mali byt vsetky 5-ky ale potom zacali robit dake aususi tak aby ich rozoznali tak tam dali nizsie cislo teda 1-ku

16:26:12
03.05.2005
03.05.2005

Tomáš SK
-> Mishoooo: Omyl prirody. Proste nebola raznica cislo jedna, tak sa dala ta, co prisla prva pod ruku

16:14:03
03.05.2005
03.05.2005

Mishoooo
-> ALL: a co je zac 785-ka?

11:05:59
03.05.2005
03.05.2005

Tomáš SK
-> King2: A kua, mas veru pravdu, na tie som zabudol


11:02:42
03.05.2005
03.05.2005

Labros
-> Gryzly: Není to pravda. Š135 se vyrobilo 6,603ks, Š136 5,857ks, R135 1,272ks, R136 9,708ks. Podle Cedrycha.
10:55:24
03.05.2005
03.05.2005

King
V tom pripade je neuplnou pravdou i tvrzeni TomasaSK, ze: "Vsetky motory pre S1xx zacinaju 742.1xx.
".....A co treba S100/110/110LS?
".....A co treba S100/110/110LS?

21:49:36
29.04.2005
29.04.2005

minno
-> Gryzly: no hej ale to je potom zavadzanie ludi neuplnou pravdou

20:01:38
29.04.2005
29.04.2005

Gryzly
-> minno: Aby to pochopili i takový lidi jako je třeba například . . . . . A sedanů se vyrobili asi tak 10% oproti rapidum s těma motorama.
19:57:49
29.04.2005
29.04.2005

minno
-> Gryzly:
a preco pises, ze:
742.135 je Rapid 135
a
742.136 je Rapid 136
ked:
742.135 je aj sedan aj kupe
742.136 je aj sedan aj kupe
a preco pises, ze:
742.135 je Rapid 135
a
742.136 je Rapid 136
ked:
742.135 je aj sedan aj kupe
742.136 je aj sedan aj kupe
19:42:18
29.04.2005
29.04.2005

Gryzly
742.10 je 105
742.12 je 120
742.12X je 120LS
742.13 je 130
742.135 je Rapid 135
742.136 je Rapid 136
781.135 je favo
781.136 je taky favo
jinak třeba motor 742.12 MII je 120tka s plnoprutokovým filtrem oleje a dalšíma vymoženostma eMek
742.12 je 120
742.12X je 120LS
742.13 je 130
742.135 je Rapid 135
742.136 je Rapid 136
781.135 je favo
781.136 je taky favo
jinak třeba motor 742.12 MII je 120tka s plnoprutokovým filtrem oleje a dalšíma vymoženostma eMek
19:39:39
29.04.2005
29.04.2005

LordCroft
aha tak to jo !

19:38:46
29.04.2005
29.04.2005

Gryzly
791 je třeba pickup ,ne?
11:32:28
29.04.2005
29.04.2005

mates
-> LordCroft: jak pise Labros.......
11:30:47
29.04.2005
29.04.2005

Tomáš SK
Vsetky motory pre S1xx zacinaju 742.1xx.
10:43:19
29.04.2005
29.04.2005

Labros
ne motory byly opravdu jen 742 a pak až u favoritů a felicií 781, 791. 743 je typový označení buď garde nebo rapidu - auta jako takovýho, nevím to přesně, nějaký historik to asi řekne přesněji.
23:57:22
28.04.2005
28.04.2005

LordCroft
Cau lidi mam v tom tak trochu bordel ! jake typy motoru se delal od 105 az po favorit ??? ja myslel ze trreba rapid je jen 742.13x a sem tady v clancich videl 743 , 747 !! nevim lidi mam v tom zmatek tak bych prosil o vysvetleni
