skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120l vynecháva medzi 2000-3000 ot.
21:42:27
25.10.2013
25.10.2013

lolek77
-> minno 25.10.13 00:16:02: No tiež som si myslel, že s NGK nieje nikdy problém, ale bol... Vo válci nehádzala iskru, vonku pri skúšaní áno. Dal som ine sviečky a motor šiel tak ako má... Zo sviečky Brisk mi v minulosti na mojej prvej škoduli odpadol kúsok izolátoru do válca, urobilo ryhy a bolo po srande. NGK som bol max spokojny do chvile kým nezačali odchádzať - nehádzali iskru 2 zo 4, dal som Champion a tie zatial nikdy nesklamali. Momentálne tam mám Brisk Ytrium, dal som ich len kôli emisnej lebo som ich mal fungláče a zatial fungujú... Ale tak ako som písal nižšie, keď sa mi motor zahreje tak od 2,500 ot sem tam vynecha. Rozdelovač som dnes vyčistil, nastavil a stale to blbne. Pokračujem v hladani chyby...
15:19:07
25.10.2013
25.10.2013

darklord
-> minno 25.10.13 10:05:02: akoze nie? ohreje sa spoj, daco povoli a je to...
11:36:01
25.10.2013
25.10.2013

Majki
-> minno: promiň, nemůžu si odpustit
level up! chybi tomu turbo!
level up! chybi tomu turbo!
10:05:02
25.10.2013
25.10.2013

minno
-> srdcar 120L: Kostrou to nebude, to by mi robilo stále a nie len vždy po dlhšej jazde. Podtlakové ovládanie predstihu nemám pripojené (vývod na karburátore zaslepený).
00:26:47
25.10.2013
25.10.2013

srdcar 120L
-> minno: Zkus ještě zkontrolovat ukostření motoru, dotažení držáku alternátoru a když tak zkus čistotu ukostření cívky.. Může to být tady někde volnější a v určitých otáčkách se zvýší díky tomu přechodový odpor na kostru, elektrika na autě je v závadách vždycky dost záhadná. Nezasekává se ti destička ovládaná podtlakem? Jde lehce? Taky může být závada.
Mě se taky za ty léta přihodilo, že mi za jízdy někdy vypnul sám plynový ventil a měl jsem o zábavu postaráno, než jsem zjistil, že mám zoxidovanou kostru na kastli od toho ventilu. Skoro vůbec to nebylo vidět, až když jsem to povolil. Po řádném očištění pak žádný problém.
Mě se taky za ty léta přihodilo, že mi za jízdy někdy vypnul sám plynový ventil a měl jsem o zábavu postaráno, než jsem zjistil, že mám zoxidovanou kostru na kastli od toho ventilu. Skoro vůbec to nebylo vidět, až když jsem to povolil. Po řádném očištění pak žádný problém.
00:16:02
25.10.2013
25.10.2013

minno
-> srdcar 120L: Dík za tip. Rozdeľovač je robený upravovaný nový kus, má pol roka a 15 tis. km, piliny ani nič podozrivé v ňom nie sú, takže toto to nebude. A krabičku ETZ som už menil včera, ako som písal nižšie, takže studeným spojom to tiež nebude. Ostáva mi už len tá indukčka. Sviečky a káble vylučujem, sviečky majú takisto len 15 tis. km, sú to NGK, s tými nikdy nebýva problém, mením bežne po 30 tis. km a sú aj tak stále dobré.
23:21:55
24.10.2013
24.10.2013

srdcar 120L
-> Bucin: Většinou to dělá, když vynechá občas některá svíčka. Mě se stalo, když jsem jel s plně naloženým vlekem po dálnici do kopce se 120-tkou, mám tam motor 136 na plyn, kontakt, tak v tahu několikrát cukla, pak rána a běžela na 3 válce. Když jsem zastavil a kontroloval fajfky, vytáhl jsem s fajfkou polovinu kontaktu svíčky z izolátoru. Jeden čas mi samy od sebe praskaly zase izolátory na svíčkách v místě odporu, podle všeho nějaká vadná série. Mechanicky nebyly poškozeny při montáži. Žádný mechanik, kterému jsem to ukázal, mi nebyl schopen určit příčinu, mě se to taky nepodařilo. U žádných dalších svíček se to už nestalo. Jestli aspoň jednu poškozenou najdu, dám foto. Zkus proměřit koncovky na svíčkách a odpor v rozdělovači. Podívej se na ukostření pohyblivé destičky rozdělovače a taky ji to chce občas promáznout, aby se nezasekávala
22:47:41
24.10.2013
24.10.2013

Bucin
Mě zase cuká v zápřahu, když jedu konstantní na 4ku trošku i na 3ku kolem 2000ot. a za prdelí karavan, jinak jsem to nikdy nepocítil.
Jezdim 130ku 5kanál, kontaktí rozdělovač, karb Plomo na 5q.
Jezdim 130ku 5kanál, kontaktí rozdělovač, karb Plomo na 5q.
21:59:49
24.10.2013
24.10.2013

srdcar 120L
-> minno: Když motor poškubává, je to vždy v elektrice. Ne ve směsi. Ve snímací cívce rozdělovače bych to možná neviděl, můžeš mít někde špatný spoj v kabeláži nebo studeňák ve spínači ETZ a viděl bych to na studeňák právě u kondíku v ETZ. Když se spoj ohřeje, začne vynechávat funkce kondíku a poškubává. Může být i mezizávitový zkrat v indukčce.
Dám k dobru jednu věc a tou je závada v bezkontaktním rozdělovači, co má Fávo. Opravoval jsem jich asi 15 možná i více a měly všechny stejnou závadu. Po nějaké době začaly vynechávat a po sundání víčka jsem našel nějaké kovové piliny na magnetové hvězdici a ve víčku rozdělovače. Po rozebrání jsem zjistil, že piliny se tvoří z odstředivých závažíček broušením po stěně rozdělovače. Teoreticky by závažíčka neměla dosahovat na stěny. Dělal jsem i 3 rozdělovače, kde byly těmito závažíčky rozdělovače úplně uřízlé, rozdělovače již neopravitelné, musí se vyměnit celé tělo rozdělovače. Závada je v uložení čepů závažíček v desce, protože je deska oproti kontaktním typům z měkčího nateriálu a čepy se vyviklají a závažíčka jdou dál od sebe, než by měly. Řeším to tak, že čepy dám do původní polohy a přivařím je k desce, pak již drží a nikam neuhnou. Pak rozdělovač funguje bezvadně. Na kontaktních rozdělovačích se tato závada nikdy nevyskytla.
Můžeš mít i tuto závadu.
Dám k dobru jednu věc a tou je závada v bezkontaktním rozdělovači, co má Fávo. Opravoval jsem jich asi 15 možná i více a měly všechny stejnou závadu. Po nějaké době začaly vynechávat a po sundání víčka jsem našel nějaké kovové piliny na magnetové hvězdici a ve víčku rozdělovače. Po rozebrání jsem zjistil, že piliny se tvoří z odstředivých závažíček broušením po stěně rozdělovače. Teoreticky by závažíčka neměla dosahovat na stěny. Dělal jsem i 3 rozdělovače, kde byly těmito závažíčky rozdělovače úplně uřízlé, rozdělovače již neopravitelné, musí se vyměnit celé tělo rozdělovače. Závada je v uložení čepů závažíček v desce, protože je deska oproti kontaktním typům z měkčího nateriálu a čepy se vyviklají a závažíčka jdou dál od sebe, než by měly. Řeším to tak, že čepy dám do původní polohy a přivařím je k desce, pak již drží a nikam neuhnou. Pak rozdělovač funguje bezvadně. Na kontaktních rozdělovačích se tato závada nikdy nevyskytla.
Můžeš mít i tuto závadu.
09:53:21
24.10.2013
24.10.2013

minno
Mám podobný problém s vynechávaním.
Motor 136, SEDR, ETZ.
Už mi to robí dlhšie obdobie, ale spočiatku len občas, teraz už pravidelne. Sranda je v tom, že problém nastane vždy až po poriadnom ohriatí motora / motorového priestoru, t.j. cca až po 30-40 km jazdy, dovtedy ide všetko krásne. Prejavuje sa to tak, že pri snahe o akceleráciu v otáčkach cca 2500-3500 (ale na tom zrejme tak nezáleží) motor začne silno skubať, ako keď dochádza benzín. Pri ustálenej rýchlosti je to OK, akonáhle chcem zvýšiť otáčky, skube. Povolím plynový pedál, prestane. Pri plnej akcelerácii (rozumej z 0 na plný plyn na všetky kvalty do najvyšších otáčok) to nerobí.
Najskôr som myslel, že je to karburátorom (ten je ale funglovka pred pol rokom nahodený), ale nejde mi do hlavy, prečo by to robilo vždy až poriadnom zahriatí po 40 km jazdy. Akceleračná pumpička normálne strieka.
Potom ma napadlo, či to nerobí elektronika. Krabička ETZ. Tak som včera vymenil origo PAL ETZ (inak tiež asi rok staré) za ETZ Made in China (mal som do zálohy). Testovacia jazda, motor sa zohrial, už som bol natešený ako to ide krásne a po cca 30 km zas skub skub skub..... :/
Možno sa mýlim, ale karburátorom to asi nebude. A nechce sa mi ho zbytočne zhadzovať. Mám podozrenie už len na zapaľovaciu cievku (tá je tiež rok stará). Inú na vyskúšanie nemám, skúsim kúpiť novú, len by ma zaujímalo, či sa to už niekomu nestalo niečo podobné. VN káble a sviečky sú tiež zánovné. Alebo potom ma napadá ešte cievka v bezkontaktnom rozdeľovači. Skúsenosti?
Edit: Ešte doplním, že po takomto "poriadnom" ohriatí motora mi začne motor poskubávať aj pri nižších otáčkach okolo 2000 pri ustálenej jazde. Za studena to nerobí, až po tej dlhšej jazde. Neviem či to má tiež s tým súvis.
Motor 136, SEDR, ETZ.
Už mi to robí dlhšie obdobie, ale spočiatku len občas, teraz už pravidelne. Sranda je v tom, že problém nastane vždy až po poriadnom ohriatí motora / motorového priestoru, t.j. cca až po 30-40 km jazdy, dovtedy ide všetko krásne. Prejavuje sa to tak, že pri snahe o akceleráciu v otáčkach cca 2500-3500 (ale na tom zrejme tak nezáleží) motor začne silno skubať, ako keď dochádza benzín. Pri ustálenej rýchlosti je to OK, akonáhle chcem zvýšiť otáčky, skube. Povolím plynový pedál, prestane. Pri plnej akcelerácii (rozumej z 0 na plný plyn na všetky kvalty do najvyšších otáčok) to nerobí.
Najskôr som myslel, že je to karburátorom (ten je ale funglovka pred pol rokom nahodený), ale nejde mi do hlavy, prečo by to robilo vždy až poriadnom zahriatí po 40 km jazdy. Akceleračná pumpička normálne strieka.
Potom ma napadlo, či to nerobí elektronika. Krabička ETZ. Tak som včera vymenil origo PAL ETZ (inak tiež asi rok staré) za ETZ Made in China (mal som do zálohy). Testovacia jazda, motor sa zohrial, už som bol natešený ako to ide krásne a po cca 30 km zas skub skub skub..... :/
Možno sa mýlim, ale karburátorom to asi nebude. A nechce sa mi ho zbytočne zhadzovať. Mám podozrenie už len na zapaľovaciu cievku (tá je tiež rok stará). Inú na vyskúšanie nemám, skúsim kúpiť novú, len by ma zaujímalo, či sa to už niekomu nestalo niečo podobné. VN káble a sviečky sú tiež zánovné. Alebo potom ma napadá ešte cievka v bezkontaktnom rozdeľovači. Skúsenosti?
Edit: Ešte doplním, že po takomto "poriadnom" ohriatí motora mi začne motor poskubávať aj pri nižších otáčkach okolo 2000 pri ustálenej jazde. Za studena to nerobí, až po tej dlhšej jazde. Neviem či to má tiež s tým súvis.
18:52:26
22.10.2013
22.10.2013

srdcar 120L
-> lolek77: Podívej se do rozdělovače, jestli ti neupadl zemnicí kabílek pohyblivé destičky kontaktů. To, že je kondík nový, ještě neznamená, že je v pořádku. To poškubnutí může dělat právě kondík, ve vyšších otáčkách nestíhá. Zkus sehnat třeba starší výrobu nebo z jiného rozdělovače. Když motor poškubává, je to vždy v elektrice. Ne ve směsi.
Chce to multimetrem změřit taky koncovky svíček, mívají zpravidla 5 kOhm odpor. Měl jsem sérii, která vydržela pouze 2.000 km a hotovo.
Chce to multimetrem změřit taky koncovky svíček, mívají zpravidla 5 kOhm odpor. Měl jsem sérii, která vydržela pouze 2.000 km a hotovo.
20:21:21
21.10.2013
21.10.2013

lolek77
Ahoj, mam podobny problem, pred tyzdnom som absolvoval so Skodou 120L emisnu kontrolu. Musim poznamenat, ze do tohoto konkretneho servisu chodim rad, lebo mi vzdy motor naozaj nastavia a nie ako na STK, kde mi ho len rozsteluju. Naposledy mi nastavil hodnoty, vsetko ok, startuje na prvy skub - so syticom, ale nad 2500 ot. mi sem tam vynecha - skubne. Ked trosku cuknem s plynom, tak dlhsiu chvilku ide bez skubnutia. Kondik mam novy, tak mi z toho vychadza, ze asi vo vyssich otackach chyba benzin. V com by mohol byt problem, nechcem velmi pridavat zmes, lebo aj spotreba je v norme /cca do 7 - 7,5 litrov, co je u 120tky prijatelne. Stretol sa niekto s niecim podobnym? ako ste to riesili? nemoze to byt aj predzapalom?
00:46:54
19.10.2013
19.10.2013

srdcar 120L
-> Kocvin: Možná bych ještě zkusil podívat se na ukostření motoru pod alternátorem, na ten měděný pásek, rád se uvolní. Ještě se podívej na kabeláž jak vede kolem trubky nádrže. Mě se stalo, že se mi tam prodřela izolace na kabelu od čidla oleje a rozsvěcela se různě kontrolka mazání. Než jsem na to došel, tak jsem 5x měnil čidlo.
11:52:08
18.10.2013
18.10.2013

Kocvin
-> MOLSO: Tak jo asi to předělám a bude klid

11:39:24
18.10.2013
18.10.2013

MOLSO
-> Kocvin: ETZ mam uz 30 000 km a stale ide
pre istotu nosím zo sebou druhé, ale celkovo je to bezudrzbove zapalko ... nastavis ho raz a uz to drzi nastavenie celu dobu... ja som spokojny

11:37:42
18.10.2013
18.10.2013

Kocvin
-> MOLSO: -> Urbi: Ještě tak najít čas na překopání, to auto musí jezdit
A co se týče poruchovosti TZ-I?? Neodchází tam náhodou často ty el. spínače? Nebo je to s bateriovým zhruba na stejno?

23:16:40
17.10.2013
17.10.2013

Petr Urban
-> MOLSO: Tak
a nejen na LPG. Spotřeba a průběh/kultivovanost hlavně studeného motoru se mi s tímto rozd. zlepšil poznatelně.

23:09:46
17.10.2013
17.10.2013

MOLSO
-> Kocvin: bezkontakt je dobra vec hlavne na LPG 

21:56:51
17.10.2013
17.10.2013

Kocvin
-> Bukaj: Zkoušel jsem jezdit i s odpojeným otáčkoměrem taky bezvýsledně.. Na benzín to dělá taky a dělalo to i se starým motorem a karbecem
-> MOLSO: Taky si to myslím s tím otáčkoměrem, ale je to fakt zakopaný pes..
Uvažoval jsem že tam dám bezkontakt fáčko, když už bude nejhůř

-> MOLSO: Taky si to myslím s tím otáčkoměrem, ale je to fakt zakopaný pes..

20:59:24
17.10.2013
17.10.2013

MOLSO
blbnuci otackomer vzdy ukazuje na problem v zapalovacej sustave ... u mna to bol raz srobik hrajuci ruletu s bezkontaktnou hviezdicou a druhy krat utaveny palec 

20:53:33
17.10.2013
17.10.2013

Bukaj
-> Kocvin: A dělá to i na benzín, nebo jenom plyn? Problém by mohl být právě v LPG systému - třeba podtlaková regulace zplynovače? Ale proč by potom lítal ten točkoměr...?
Ještě mne napadá, jestli náhodou závada není v otáčkoměru, že by šlusoval na kostru, ale to je též nepravděpodobné... Zkusil bych i pojistku, respektive poodpojovat vše, co je na pojistce spolu se zapalováním.
Ještě mne napadá, jestli náhodou závada není v otáčkoměru, že by šlusoval na kostru, ale to je též nepravděpodobné... Zkusil bych i pojistku, respektive poodpojovat vše, co je na pojistce spolu se zapalováním.
18:03:40
17.10.2013
17.10.2013

Kocvin
Zdravím chlapci. Mám problém u emka ,který řeším průběžně tak měsíc. Když akceleruji nebo chci jet konstantní rychlostí 50-60 tak není problém. Ten nastane, když chci jet konstantní rychlostí okolo 80km/h (3000 ot/min). Auto začne cukat a vynechávat. Když uberu nebo přidám plyn problém přestane. Taky jsem si všiml, že mi při tom začne poskakovat otáčkoměr. Z toho jsem usoudil, že vada bude někde v elektrice. Začal jsem svíčkama a postupně pokračoval dál. Kabely, hlava, palec, kontakty přerušovače, vůle v rozdělovači, indučka, kondík a nic. Nemá někdo nějaký návrh co bych mohl ještě vyměnit nebo zkusit? Jezdím LPG motor favorit 135 karbec sedr 3222 přetryskovaný na 136, rozdělovač 120 bez úprav..
11:02:29
16.11.2011
16.11.2011

MOLSO
-> Urbi: suhlas kolego 

10:57:26
16.11.2011
16.11.2011

Petr Urban
Urbi 21.10.11 11:55:00 napsal:
Mě jednou cukání
vyřešily nové kabely ke svíčkám, to taky doporučuji vyměnit za nové
určitě !
Já to říkal předsedo.
-> MOLSO: Není nad poctivé staré kondíky, 20 let jely a dalších 20 budou oproti těm novým zmrdům kde je jen kulatý obal a vevnitř jen placička-kondík.
Mě jednou cukání
vyřešily nové kabely ke svíčkám, to taky doporučuji vyměnit za nové
určitě !
Já to říkal předsedo.
-> MOLSO: Není nad poctivé staré kondíky, 20 let jely a dalších 20 budou oproti těm novým zmrdům kde je jen kulatý obal a vevnitř jen placička-kondík.
07:05:58
16.11.2011
16.11.2011

MOLSO
-> 4dams: to sú tie nové kondenzátory .... jazdím výlučne staré zo starých rozdelovačov 

22:38:21
15.11.2011
15.11.2011

4dams
Vymenil som rozdeľovač za nový originál ČR a káble za nové Champion a paráda
Radosť s autom jazdiť. Trhanie úplne prestalo a aj trošku cítiť že výkonu pribudlo. To tým že predtým keď som pridal tak to trhanie dosť obmedzovalo aby motor mohol do otáčok...
Falošný vzduch to teda nebol. Jeden problém bol: Nechal som naštartovaný motor aby sa zohrial pred jazdou a po čase som počul že začal vynechávať na voľnobeh a nakoniec skapal. Keď som potom naštartoval, motor nedal viac ako 2000 ot. Odišiel kondenzátor ktorý mal nabehaných asi 10 min
Vymenil som a paráda 

Falošný vzduch to teda nebol. Jeden problém bol: Nechal som naštartovaný motor aby sa zohrial pred jazdou a po čase som počul že začal vynechávať na voľnobeh a nakoniec skapal. Keď som potom naštartoval, motor nedal viac ako 2000 ot. Odišiel kondenzátor ktorý mal nabehaných asi 10 min


00:58:30
08.11.2011
08.11.2011

Petr Urban
Asi je, já používám osvědčené Tesly, ale bacha moc je nelam a tahej za ně opatrně až budeš někdy vyměnovat svíčky, jak se to moc poláme, je po kabelu docela rychle a pak to dělá binec.
21:43:52
06.11.2011
06.11.2011

4dams
káble od champion je dobra volba?
18:30:43
24.10.2011
24.10.2011

4dams
-> Urbi: skúsim odpojiť ešte ten posilovač, aj keď hadica je nová, možno z posilovača niekde uniká podtlak. Bez posilovača som šiel 270 km, takže na vyskúšanie je to v pohode. Ešte skúsim kúpiť normálne káble, napr. od Champion, lebo teraz tam mám nové tie klasické medené káble s koncovkami.
12:47:53
24.10.2011
24.10.2011

Petr Urban
-> 4dams: Zkus odpojit posilovač a zacpi pořádně ten vývod na sání-kus hadice pořádně stáhlé a do ní vlož kus kulatinky třeba a zase zasponuj,pak to zkus, dá se brzdit i bez posilovače jen na zkoušku, jestli se to zlepší. A bezklontakt rozd. už si zkoušel ? A díval ses při seřizování základního předstihu jestli je na každé dva válce stejný předstih ? nekdy tam může být velký rozdíl když je špatný komínek nebo rozdělovač. Nesmí tam být více jak 1-2 st. rozdíl na řeminici. Pomalu mi dochází nápady
Ale jak to člověk nevidí, tak se to blbě diagnostikuje. Někde ten problém prostě je. Navíc 120L s malýma tlakam nejsou tolik náchylné na cukání jako třeba 130,fel.,fav. motory na SEDRECH, mělo by to být řešitelné 


22:02:00
23.10.2011
23.10.2011

4dams
-> Urbi: všetko čo si spomenul som už povymieňal. Tlaky vo valcoch mám ukážkovo rovnaké, aj keď zatiaľ nízke = 11. Po tom ako som vymenil sviečky sa to o polovicu zlepšilo ale stále to nejde pekne :( mal som aj väčšie trysky v karburátore, ale to isté. Skúsim ešte kúpiť poriadnu cievku bosch. A falošný vzduch by to nemalo ťahať, všetko som poriadne skontroloval. Keď som vyhodil ten hlúpy ekonomer, zabudol som zaslepiť koncovku na ktorú bol napojený a jazdil som tak chvíľu, potom som si to všimol, zaslepil, ale žiadny rozdiel som si nevšimol.
19:50:05
23.10.2011
23.10.2011

Petr Urban
-> 4dams: Téměř jakákoli nějaká "malá" chyba se může projevovat jako cukání...někdy je to alchymie na to přijít, než si člověk uvědomí že třeba křísí mrtvolu s různama tlakama ve válcích :) Dobrý je vyměnovat celky stylem pokus/omyl, ale vždy jen ejdnu věc a pak jízdní test, jinak na to nepřijdeš. Prostě uplně jiný celý karbec přehodit, základ perfektní těsnění pod svody a pod karbecem,stačí troška přisávání vzduchu a hned cukání ! pak úplně jiný rozdělovač, pak jiné kabely, svíčky, indučka a už víc věcí by tam snad být nemělo
Ještě bych se zaměřil zda třeba není v tryskách nános vodního kamene...např. když auto dlouho stojí, dělá se to, aceton a mezizubní kartáček to vyřeší
Trochu chudší směs = zase cukání.



13:48:28
21.10.2011
21.10.2011

minno
-> 4dams: cievka nemusí dávať dostatočne silnú iskru a potom sa to prejavuje v cukaní :)
13:39:53
21.10.2011
21.10.2011

4dams
-> Urbi: cievka sa ako prejavuje keď je zlá?
11:55:00
21.10.2011
21.10.2011

Petr Urban
Nikdo neříká že mohou být špatné klidně dva karburátory nebo problém s přisáváním vzduchu v sacím traktu třeba a to kdekoli....nejen u přírub, posilovač apod. Ale není to tak těžké na to přijít pokud to dělá opravdu hodně, karbec jiný, rozdělovač jiný, případně zkus i cívku a proměř kabely a zda motor má dobrou kostru. Mě jednou cukání vyřešily nové kabely ke svíčkám, to taky doporučuji vyměnit za nové určitě !
11:50:41
21.10.2011
21.10.2011

MOLSO
-> minno: JAAAAAAAAAAAJ 

10:59:06
21.10.2011
21.10.2011

minno
BUBUBU BU



10:43:37
21.10.2011
21.10.2011

MOLSO
-> 4dams: ja rad strasim
ale to zdvihatrko bolo asi nacate a ked motor zral liter oleja / 200 km prestalo ma to bavit a dostaval zahul zastudena kludne pri -5
tak asi dostalo zdvihatko na picu

ale to zdvihatrko bolo asi nacate a ked motor zral liter oleja / 200 km prestalo ma to bavit a dostaval zahul zastudena kludne pri -5

10:43:25
21.10.2011
21.10.2011

4dams
-> minno: nehám to tak teda, ono určite nieje dobré všetko na 100 krát rozoberať. A keď bude niečo zlé, časom sa to rozletí a budem vedieť čo to bolo
10:41:45
21.10.2011
21.10.2011

4dams
-> MOLSO: vačka bola síce jazdená ale pekná a zdvihátka sú nové. Ma nestraš takýmito závadami

10:38:22
21.10.2011
21.10.2011

MOLSO
-> 4dams: naviem ci ti to pomoze ... ked som mal favo 135 motor tak začal cukať a nepomahalo pretesnenie sacieho traktu vymena karbecu rozdelovac sviecok ... furt si cukal a nakoniec pri rozborke som objavil uplne rozdrbane zdvihátko a obrúsený jeden palec vačky ... nedával si tam nejakú takú všelijakú opotrebenú vačku ?
10:32:03
21.10.2011
21.10.2011

minno
-> 4dams: podľa popisu ty máš novo zložený motor, nové krúžky atď. Ja by som to nechal sadnúť a zabehnúť. Keď som ja mal motor po úplnej GO, tak prvé kilometre sa s tým nedalo jazdiť. Teda dalo, ale skubalo to, trhalo atď. Po nejakých 1000 km sa to už začalo zlepšovať až sa to zabehlo úplne.
Ináč motor mi aj po tom ako už mal celkom dosť najazdené stále v určitých otáčkach pri určitom štýle jazdy niekedy skubal (okolo 2100 ot.). Karbeč bol funglovka, rozdeľovač funglovka, nič nepomáhalo, menil som aj rozdeľovač za úplne iný, sviečky, káble, žiadna zmena. Potom som už na to nemal nervy, nechal som to tak a zdá sa, že aj to sa už samé vyriešilo
Posledné obdobie už žiadny taký problém nepozorujem.
Ináč motor mi aj po tom ako už mal celkom dosť najazdené stále v určitých otáčkach pri určitom štýle jazdy niekedy skubal (okolo 2100 ot.). Karbeč bol funglovka, rozdeľovač funglovka, nič nepomáhalo, menil som aj rozdeľovač za úplne iný, sviečky, káble, žiadna zmena. Potom som už na to nemal nervy, nechal som to tak a zdá sa, že aj to sa už samé vyriešilo

10:20:08
21.10.2011
21.10.2011

4dams
-> Urbi: karbec ked som vymenil za skoro novy, tak sa to vobec nezmenilo a rozdelovac je origo novy.... Ale diky precitam si to
10:12:58
21.10.2011
21.10.2011

Petr Urban
Pročíst : skoda-virt.cz/cz/.../1422
75-skubani-motoru-1?gotopo
st=2...
skoda-virt.cz/cz/.../1404 15-cuka-skkube
skoda-virt.cz/cz/.../1419 53-prosim-o-pomoc-uz-si-fa kt-nevim-rady
Jinak musíš nejdříve zdiagnostikovat zda za to může zapalování nebo karb. nejsnažší cesta bez ztracení všech nervů je: výměna za úplně jiný rozdělovač,nenechávat nic ze starého - jízdní zkouška, když nepomůže, výměna karb. s rovnými přírubami, jak na víku, tak dole u sání - jízdní zkouška. Až budeš vědět, co z toho to dělá, postupuj dle návodu v tématech.
skoda-virt.cz/cz/.../1404 15-cuka-skkube
skoda-virt.cz/cz/.../1419 53-prosim-o-pomoc-uz-si-fa kt-nevim-rady
Jinak musíš nejdříve zdiagnostikovat zda za to může zapalování nebo karb. nejsnažší cesta bez ztracení všech nervů je: výměna za úplně jiný rozdělovač,nenechávat nic ze starého - jízdní zkouška, když nepomůže, výměna karb. s rovnými přírubami, jak na víku, tak dole u sání - jízdní zkouška. Až budeš vědět, co z toho to dělá, postupuj dle návodu v tématech.
09:27:52
21.10.2011
21.10.2011

4dams
Mali ste pravdu bolo to vo sviečkach. Beru to už čo je potom za sviečky sračky keď toto robia od novoty:/ Kúpil som NGK obyčajné a je to omnoho lepšie, aj keď stále sa mi zdá že to nejde pekne plynulo. Kúpim ešte nové ružové káble a cievku.
20:21:10
17.10.2011
17.10.2011

4dams
-> poldy: ramienko som tiež menil za nové
-> peti: jazdil som bez problémov aj s medzerou 0,5.
Dúfam teda že to bude vo sviečkach, lebo nechce sa mi zas vyhodiť ďalších 22,- zbytočne
Kúpim NGK V-Line a uvidím
-> peti: jazdil som bez problémov aj s medzerou 0,5.
Dúfam teda že to bude vo sviečkach, lebo nechce sa mi zas vyhodiť ďalších 22,- zbytočne

20:15:25
17.10.2011
17.10.2011

peti
-> 4dams: toto iste mi robilo ked bola nepsravna vzdialenost elektrod na sviecke , bola priliš mala
20:10:21
17.10.2011
17.10.2011

poldy
-> 4dams: mne nieco podobne robilo a mal som prepalene ramienko v rozdelovaci
normalne dierka tam kde sa spaja ten kontakt

20:04:35
17.10.2011
17.10.2011

4dams
sviečky vyzerajú takto