motor favorit

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 25.02.2010 do 01.09.2015, založil/a pap
řadit dle data
15:22:40
01.09.2015
Domajz
Tak první problém vyřešen výměnou kabelů, svíček a karbíku. Auto jezdilo krásně, ale protože jsem neměl čas s ním jezdit, tak delší dobu stál. Nyní jsem ho chtěl nastartovat a nechce chytnout.

Baterkou to nebude, mám dojem jakoby startér neotočil celou otáčku, prostě je to takové jakoby "štěkání" neví někdo co by to mohlo být?
12:29:57
24.04.2015
Domajz
-> minno: super, díky za radu :) snažil jsem se problém co nejpřesněji popsat...
11:55:22
24.04.2015
minno
-> Domajz: tak s prevodovkou a zvoleným prevodovým stupňom to asi nebude nijako súvisieť :) Treba v prvom rade skontrolovať karburátor - membránu obohacovača a membránu akceleračnej pumpičky. Keď už bude karburátor dole, vyčistiť ho a skontrolovať aj ostatok. Ak bude stále problém, skontrolovať zapaľovanie.
09:22:38
24.04.2015
Domajz
Škoda Favorit model 5/1993 karburátor



Při rozjíždění tzn. 1. a 2. převodový stupeň má tendenci chcípat když dostane zátěž a když nechcípne strašně škube. Jediná možnost rozjetí je neustálé přidávání plynu a velmi pozvolné pouštění spojkového pedálu, při zařazení 2. stupně to samé. Pak už auto jede krásně bez problémů. Děje se to jen při rozjezdu např. na křižovatce. Pokud na dvojku podřadím během jízdy pak se neděje nic a auto jede jak má.



Nemáte nějaký tip co by to mohlo s největší pravděpodobností způsobovat?
20:44:27
25.02.2010
pap
ok, dakujem
19:28:55
25.02.2010
Jendo-virtak
-> pap: co andrt pisal alebo nepisal to je pre lajbakov milion krat uz som mal rozobraty lekr to je skoro to iste ako pierburg a chodi stale ja by som to typoval na upchate hlavne trysky ako keby bolo malo paliva.rozobrat prefukat trysky a kanaliky
19:04:10
25.02.2010
pap
jasne, sorry, pierburg, model 89.
18:27:42
25.02.2010
Evž@
-> pap: tak hlavně napiš co máš za karbec
17:47:15
25.02.2010
pap
zdar, mam nasledovny problem: pri vacsom zoslapnuti pedala na pätke zacne autom cukat, teda resp. motorom, teda pocitam ze palivova sustava, s troma ludmi okolo 80 s jednym pri 100, mam podozrenie na membranu, alebo karbec, ale Andrt pisal ze varuje pred jeho rozoberanim. Mate nejake napady co by to mohlo byt v karbeci. ( vyhladavanie som skusal, ale nic so nenasiel :() dik vsetkym
Extreme Tyres