skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zase problem
prohledat
421 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.12.2009 do 19.09.2015, založil/a Zeke-ten šestý
21:43:46
19.09.2015
19.09.2015

Zeke-ten šestý
-> srdcar 120L: ukostření mám raději na obou stranách motoru a dokonce i přímo od baterky ke startéru, tak nevím no :/
21:39:06
19.09.2015
19.09.2015

srdcar 120L
-> Zeke-ten šestý: Pokud jsi sundaval prsa, musel jsi sundat i držák altíku, u kterého je ukostření motoru. Buď jsi ho tam nedal vůbec nebo ho máš povolené. Protože motor nemá dobré ukostření, tak to jde bůhví kudy a neukazuje dobře ani teploměr.
21:25:32
19.09.2015
19.09.2015

Zeke-ten šestý
Tak mám zase něco :D
Motor 742.136, bezkontakt.
Motor byl na Pohofestu seštelován, fungoval perfektně, pak jsem byl nucen sundat vanu a kryt rozvodů (prsa), po nandání zpět se motor choval dobře, dnes jsem jel na škoda sraz Želiv, cca 100 km, vše ok. Jen začal zlobit teploměr, ukazuje až když se zahřeje motor na provozní teplotu, dřív to nedělal, poklepání na budíky nepomohlo. Cestou ze srazu auto přestalo držet volnoběh, jinak tak nějak jelo. Posledních pár km, když jsem zvolnil rychlost cca ze 120 na cca 80, tak při malem seslapnuti plynu auto poškubávalo, po přidání více plynu OK.
V garáži jsem to pak ještě zkoumal, chvilku volnoběh OK, po vypnutí motoru a novym startu motor škube, drží nizkej volnoběh kterej kolísá. Karburator nějak moc nereaguje na štelování vzduchu a bohatosti, myslíte že se v karbecu něco ucpalo, nebo mám hledat chybu třeba v elektrice?
Motor 742.136, bezkontakt.
Motor byl na Pohofestu seštelován, fungoval perfektně, pak jsem byl nucen sundat vanu a kryt rozvodů (prsa), po nandání zpět se motor choval dobře, dnes jsem jel na škoda sraz Želiv, cca 100 km, vše ok. Jen začal zlobit teploměr, ukazuje až když se zahřeje motor na provozní teplotu, dřív to nedělal, poklepání na budíky nepomohlo. Cestou ze srazu auto přestalo držet volnoběh, jinak tak nějak jelo. Posledních pár km, když jsem zvolnil rychlost cca ze 120 na cca 80, tak při malem seslapnuti plynu auto poškubávalo, po přidání více plynu OK.
V garáži jsem to pak ještě zkoumal, chvilku volnoběh OK, po vypnutí motoru a novym startu motor škube, drží nizkej volnoběh kterej kolísá. Karburator nějak moc nereaguje na štelování vzduchu a bohatosti, myslíte že se v karbecu něco ucpalo, nebo mám hledat chybu třeba v elektrice?
19:20:48
19.03.2015
19.03.2015

šadesa
takže vyřešeno nový ujnice a úplně na hov.. vyuhlované moje chyba že sem věřil že je soudruzi vyuhlovaly holt na těch zvěstech o kvalitě motorovejch dílu asi něco bude

06:19:00
19.03.2015
19.03.2015

šadesa
-> dragon_cb_cz 18.03.15 23:37:07: na klice proste vakl ale na jedny trosku vic nez na ostatnich
23:37:07
18.03.2015
18.03.2015

dragon_cb_cz
-> Bukaj: No pokud to není vymletý, tak pokud se hýbe, tak po obojím současně 

22:59:25
18.03.2015
18.03.2015

Bukaj
-> dragon_cb_cz: Asi myslel na ojničním čepu, nebo ložisku - prostě že mu ojnice putuje po klikovce, nebo po pístním čepu...
22:54:51
18.03.2015
18.03.2015

dragon_cb_cz
-> šadesa: Axiální vůle na ojnici???
20:29:52
18.03.2015
18.03.2015

šadesa
takže mám zase problém motor š 105 kompletně postaven z novejch dílu po zahřatí klepe zní to jakoby pístní čep po 1000km sem to dnes rozhodil a nemužu prostě nic najít všechno bez vůle,pouze u třetího válce trošku větší axialní vůle na ojnici vuči klice mohlo by zusobovat klepání?
13:01:40
08.08.2014
08.08.2014

Zeke-ten šestý
-> doly120: po obede ho jedu koupit

12:59:46
08.08.2014
08.08.2014

doly120
-> Zeke-ten šestý: sem ti říkasl at vyměníš ten palivák,bratrovi to kdysi dělalo taky a vyměnil ho a bylo to hned ok
19:09:08
07.08.2014
07.08.2014

Zeke-ten šestý
-> Eidy: zkusil jsem to, bez lambdy se to dusilo pořád, takže je asi chyba opravdu v palivový soustavě

18:56:19
07.08.2014
07.08.2014

Matsoft
-> Eidy: palubak mu ukazuje 8.5l spotrebu.. skutecnost je 5.9. dle mne bud filtr nebo cerpadlo...
18:52:31
07.08.2014
07.08.2014

Eidy
-> Zeke-ten šestý: Hádám, že špatná lambda ukazuje tak, že ŘJ to podle ní moc škrtí nebo naopak ulejvá.
Edit: zkus ji jen odpojit. I v připadném nouzáku by to mělo jet líp.
Edit: zkus ji jen odpojit. I v připadném nouzáku by to mělo jet líp.
17:45:43
07.08.2014
07.08.2014

Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: no v servisu (vymazal pamet chyb a pak to chvíli fungovalo jak mělo) mi tvrdil že lambda tohle určitě nedělá, tak mě trochu zmátl, ale co už 

17:44:38
07.08.2014
07.08.2014

Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: tak sis to asi vyřešil. až ji vyměníš tak napiš :D :D
17:39:09
07.08.2014
07.08.2014

Zeke-ten šestý
Ach jo
Felda 1.3MPI, při přidání plynu se dusí, ale tak že občas nemůžu skoro ani odjet z křižovatky, i na jednicku se to dusi a neakceleruje. občas to jede cca jak má, a pak to "umře" z ničeho nic, třeba v kopci nebo tak.... na co se mám podívat? vyměnil sem už klapku, teplotní snímač, snímač co je na sání, snímač otáček a pořád nic. Diagnostika plasa chybu lambdy, tu jsem ještě neměnil, protože ji zatím nemám.

Felda 1.3MPI, při přidání plynu se dusí, ale tak že občas nemůžu skoro ani odjet z křižovatky, i na jednicku se to dusi a neakceleruje. občas to jede cca jak má, a pak to "umře" z ničeho nic, třeba v kopci nebo tak.... na co se mám podívat? vyměnil sem už klapku, teplotní snímač, snímač co je na sání, snímač otáček a pořád nic. Diagnostika plasa chybu lambdy, tu jsem ještě neměnil, protože ji zatím nemám.
17:26:27
25.06.2014
25.06.2014

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a rapid 130 nemá? 

17:09:25
25.06.2014
25.06.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: A hlavne ma felda 5 rychlosti.
16:55:54
25.06.2014
25.06.2014

Zeke-ten šestý
-> Peťa Klíč: Tak to budu asi taky mít motor vpředu.

16:55:10
25.06.2014
25.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Zeke-ten šestý: to nejde, felicie má motor vepředu.
16:30:30
25.06.2014
25.06.2014

Zeke-ten šestý
Nebo se taky na nějakej předstih vyprdnu a zabuduje se komplet motor z feldy MPI

15:40:36
25.06.2014
25.06.2014

Jozka
-> minno: Asi myslej základní - ale tiež sa do toho celkom nerozumiem..
12:20:03
24.06.2014
24.06.2014

minno
Ach bože, to je zas diskusia
Inak o tom predstihu tu píšete, akoby to bola konštantná hodnota. Predstih 0 stupňov, 8 stupňov, čo konkrétne to znamená? Ja sa v tom strácam.

21:39:14
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> GRED-Činpokomon :D: jo, vše k tomu smeřuje...

21:27:34
23.06.2014
23.06.2014

gred
-> Zeke-ten šestý: a po srandě....věříš tomu?

21:25:11
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: to vše už je právě asi 3x vyměněno, ted tam je bezkontakt z fáčka, je to krapet lepší ale stejně.... pujde origo 742.136 motor a po srandě

21:22:48
23.06.2014
23.06.2014

Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: zkus dát jinou cívku a krabku etz.... případně pokračuj svíčkama a nebo rovnou jinym motorem

21:13:32
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: no vidiš, až jednou budeš velký kluk, tak to jednou vyndáš, dáš dokopy, strčíš to zpátky a dalších dvacet let nebudeš muset 

21:13:32
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> darklord:
mě to taky sere, ale tim víc to chci vyřešit


21:12:03
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: no to jo. ale kurva cely traktor rozobrat
uz ani neviem kolko krat som to mal zlozene a rozobratze za posledne dva mesiace.

21:10:57
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: neřikej šak vyndáš motor i se špajzem za hodinu a startuješ a fičíš 

20:58:00
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: no o starej popolnici nehovorim nic, sam v jednej jazdim, ale skodovka ma pekne sere, hlavne komfortom pri opravach (alias vzdy vsecko rozobrat).
20:54:13
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: zajímavé, já jezdil i na velkopopovickém kozlu, ale stejně je mi nejlíp v nějaký starý popelnici 

20:47:00
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: no ja som to tiez tak planoval, a poznal som ze skodovka a slovo komfort su dve uplne rozdielne veci :) Uz nech je doma chystany turbomotor, nech mozem tyto veci prestat riesit :)
20:32:31
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) 23.06.14 20:31:50: pod to se podepíšu

20:31:50
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: no hele, já sám jsem antizastánce takovýchto inovací, ale nějak pomalu povoluju, rapo nechystám jako historicky ultrapřesnou kopii, od toho je odstavená stovka (která přijde nařadu vzápětí), rapo beru jako věc na který se realizuji proměnou k obrazu a komfortu svému 

20:28:50
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: raz je to tak vymyslete, tak preco to kazit?
20:26:19
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: a na co přesně potřebuješ v sání průtok jako na labi po dešti?
skoda-virt.cz/cz/.../1786 56-sedr-vs-lekr-1?gotopost =3...
skoda-virt.cz/cz/.../1786 56-sedr-vs-lekr-1?gotopost =3...
20:25:36
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> Peťa Klíč: hledat hledat hledat a hledat, pak dám stejně jiný motor

20:22:13
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Zeke-ten šestý: možná nemusí být přímo na vině AC pumpa, ale nějakej ten sítek okolo
20:22:00
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: ja mam za to ze ta spirala bez pritomnosti vody zhori, a do serie s vyhrevom si to neviem tak trochu predstavit, to by celkom dost obmedzilo prietok, nie?
20:14:04
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> Peťa Klíč: AC pumpa, zkusím dát jinou, už mě taky napadlo.... hladina je OK, děla to to stejné i s jinym karbanatkem :(
20:12:53
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: no řešil jsem to s minnem a došel jsem na to, že dám sytič "do série" s předehřevem sání ,, rsp. někdo psal že ta voda tam není ani nutná, že si ten sytič to teplo veme od elektricky vytápěné pružiny či co (?) nevim eště sem se do toho lekru nepustil, leží v krabici na původních svodech tak, jak byl před lety demontován z FA
20:10:59
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Zeke-ten šestý: říkáš problém do kopce to škube ,, hladina? moc vysoká? AC pumpa stíhá krmit? kdyby to bylo od nápravy nebo převodovky tak to poznáš ne? spojka?
20:10:20
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: no, tiez by som dal LEKR keby sa nejak dal vyhodit ten vodny sytic, pretoze sa mi nechce drbat do original vodneho okruhu
20:09:10
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> darklord: Tak to tedy zkusím odpojit, už pomalu hledám že bude problém někde v převodovce co je po GO od Vrby (velmi nepravděpodobné)
ale už fakt nějak nevím


20:04:08
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: no ,, původně jsem jezdil 742.136 se sedrem a různými kontakty, detonovalo furt, protože všecky rozdělovače co sem měl byly rozhrkaný, zkoušel jsem i přitvrdit pružiny ,,
pak jsem jezdil 742.136 s ETZ a favo rozdělovačem , bohužel ten motor už byl dokurvenej kvuli pravidelnýmu vaření (úplně jiná pohádka o zahnojeným chladiči) a choval se slušnějc, ikdyž detonoval právě při hodně plynu a málo otáčkách
ale to dělal i bez podtlaku
pak jsem nasadil 781.136 na kterej OD VÝROBY NIKDO NEŠÁH se sedrem a jezdil parádně bez JAKÝCHKOLIV detonací
což ovšem nic neěmní na faktu, že tam pude LEKR protože nemám ani jeden nedokurvenej sedr :)
pak jsem jezdil 742.136 s ETZ a favo rozdělovačem , bohužel ten motor už byl dokurvenej kvuli pravidelnýmu vaření (úplně jiná pohádka o zahnojeným chladiči) a choval se slušnějc, ikdyž detonoval právě při hodně plynu a málo otáčkách

pak jsem nasadil 781.136 na kterej OD VÝROBY NIKDO NEŠÁH se sedrem a jezdil parádně bez JAKÝCHKOLIV detonací
což ovšem nic neěmní na faktu, že tam pude LEKR protože nemám ani jeden nedokurvenej sedr :)
20:00:52
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 

19:58:59
23.06.2014
23.06.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
S tim je potreba laborovat primo na konkretnim motoru. Kazdej motor podle vylagrovanosti ma jiny naroky :)