skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor 136 do 105
20:12:52
17.12.2008
17.12.2008

Petkar1
-> technic: Chlape to ti nepomůže...Pokud nebude blbej, nebo to nepřehlídne, tak 136ku prostě pozná na první pohled.
07:40:21
16.12.2008
16.12.2008

MOLSO
-> technic furt nalitej: porovnaj si dlžky vek a porovnaj si tesnenia
možo to tam pojde ale s akymi problemami

18:52:32
15.12.2008
15.12.2008

technic autotronic
-> LiMaK: jako proc by to neslo ?????? staci dat delsi svorniky a je tam bez sebemensiho problemu
12:28:18
14.12.2008
14.12.2008

Tuneman2
tohle už není normální.........
12:17:49
14.12.2008
14.12.2008

LiMaK - 742 forever
plechove viko na 136? to bych chtel videt :-)
a zapomel si na par detaulu...rozdil ve 120tce neni na pohled jen v hlave,filtrboxu a ventilovem viku a merce...
je tam toho dost vic....
co saci svody?(2xtak vetsi)
jine zebra na motoru a dalsich 40tisic malych pikacovin
a zapomel si na par detaulu...rozdil ve 120tce neni na pohled jen v hlave,filtrboxu a ventilovem viku a merce...
je tam toho dost vic....
co saci svody?(2xtak vetsi)
jine zebra na motoru a dalsich 40tisic malych pikacovin
20:31:38
13.12.2008
13.12.2008

technic autotronic
tak ten motor je poznat jen podle hlavy a merky na oil, filterbox je skodovackej, a prinejhorsim bych tam dal aj plechove viko ventilu, a to uz by projit mohlo,
mimochodem, v Sedlcanech na STK by skodovka neprosla i kdyby byla v sebe originalnejsim a bezkorodivnim stavu, jelikoz tam nenechaj projit 4 roky stary auto, a kdyz treba nahodou nic jako nenajdou tak je technik schopnej 15minut skrabat hadicku od zpatecky do nadrze, jestli neni nahodou nekde prasklinka
mimochodem, v Sedlcanech na STK by skodovka neprosla i kdyby byla v sebe originalnejsim a bezkorodivnim stavu, jelikoz tam nenechaj projit 4 roky stary auto, a kdyz treba nahodou nic jako nenajdou tak je technik schopnej 15minut skrabat hadicku od zpatecky do nadrze, jestli neni nahodou nekde prasklinka
20:26:25
13.12.2008
13.12.2008

mb136gl
-> Technic: tak s prestavbou neviem ako to je teraz v ČR, ja som myslel, že chceš dať ten favo motor do 105 a uhrať, že to je origo s vyrazeným číslom 105

20:23:22
13.12.2008
13.12.2008

technic autotronic
to jiste kdyz je to origo 742.135/6 ale jelikoz do moji 105 davam motor z favorita a ma ten nalitek tak proc to nezkusit na STK co na to reknou, este bych rad sehnal 4pisty s propojkama a nechal bych si zapsat prestavbu na 135/6 at je to legalni, a pak mi muzou vsechni polibit p****
20:19:47
13.12.2008
13.12.2008

mb136gl
ja samozrejme s mojim motor by som s hlavou nemal problem
20:19:06
13.12.2008
13.12.2008

technic autotronic
hlinikovou z favorita
20:16:06
13.12.2008
13.12.2008

mb136gl
-> Technic: teraz máš na mysli moju hlavu? či tu liatinovú zo 120?
20:09:05
13.12.2008
13.12.2008

technic autotronic
tak hlavu bys mozna ukecal, jako ze je to ze zavodniho motoru nebo neco podobnyho, a ta merka nic moc nikoho nezajima
20:03:03
13.12.2008
13.12.2008

mb136gl
hore číslo motora a dole typ, ale 105/120 s hliníkovou hlavou asi neukecáš, napr. ja mám origo 136 takže ak by som tam nabil moje číslo tak by to bolo OK, ale mierka na olej je už z boku nie? ale to by som možno tiež ukecal, že neviem o ničom veď je to origo 136 

19:59:58
13.12.2008
13.12.2008

mb136gl
-> Technic: /2 asi nie, keď to bol nový blok s miestom na číslo do dvoch riadkov
19:58:26
13.12.2008
13.12.2008

technic autotronic
treba motory favo do 92 meli ten nalitek u vodni pumpy, tak by se to nechalo resit aj tak ze by se tam vyrazilo nejaky typ 742 napr /2, a to cislo na bloku nejak zaprasit aby nebylo mozny precist nejlip videt
01:55:22
29.11.2008
29.11.2008

LiMaK - 742 forever
-> radec: hej , ty jsi asi dalsi, co si plete CISLO MOTORU a TYP MOTORU, ze ?!
cislo motoru, na to uz se dneska nehraje, to je pravda,ale JEN v ramci stejneho tzpu motoru....chapes to, ze pokud mas 120tku motor, tak tam muzes prdnout jakoukoli 120cku a na cislo se nehraje....ale pokud tam das jinej tzp motoru, coz 742.105 a 781.136 urco jsou (tohle jsou prave ty typove cislo na ktere se STALE HRAJE..
to co tu popisujes, to ze to na STK neresil, tak tohle pripisuji tomu, ze jsi trefil na vylozene blbeho technika a nebo jsi mel stesti. Na normalni technicke je tohle Cckova zavada,auto je nezpusobile k dalsimu provozu...
A dalsi joke co tady meles...o tom vzduchaci...jako poznavat tzp motoru podle toho, jakej ma na sobe filtrobal...masakr...hele ..tuner nasadi skodovackej filtr a na te technice asi nikdo nepozna, ze to neni 1,8T, tam jsou uplne blbi a budou si myslet ze je to 105ka.
V tvem pripade si asi technik nevsiml nepomerne vetsiho sani, hlinikove osmikanalove hlavy valcu a dalsich odlisnosti...
pokud savas do 105ky motor 742.135/6, musis CELOU karu prestavet na 742.135/6...tzn, ze urcite nemuzes tohle mit naskladane v uzovce,urcite musis mit komletni 4pistky, dalsich milion hovadin potrebnych pro udeleni PRESTAVBY a pak to musis mit zapsane v technicaku...
to co tady pises je zasluha jen benevolentniho chlapika na TK. Spravne by te mel vyrazit, protoze timhle svym jednanim porusuje to, co ma delat a kdyby mu na to nekdo prisel, tak ho vyhodi. Takze to tady radsi ani nepis, protoze jeden tvuj vyjimecny a bozský technik na STK nemuze byt prikladem TOHO JAK TO FUNGUJE...jsi bohuzel vyjimka.
cislo motoru, na to uz se dneska nehraje, to je pravda,ale JEN v ramci stejneho tzpu motoru....chapes to, ze pokud mas 120tku motor, tak tam muzes prdnout jakoukoli 120cku a na cislo se nehraje....ale pokud tam das jinej tzp motoru, coz 742.105 a 781.136 urco jsou (tohle jsou prave ty typove cislo na ktere se STALE HRAJE..
to co tu popisujes, to ze to na STK neresil, tak tohle pripisuji tomu, ze jsi trefil na vylozene blbeho technika a nebo jsi mel stesti. Na normalni technicke je tohle Cckova zavada,auto je nezpusobile k dalsimu provozu...
A dalsi joke co tady meles...o tom vzduchaci...jako poznavat tzp motoru podle toho, jakej ma na sobe filtrobal...masakr...hele ..tuner nasadi skodovackej filtr a na te technice asi nikdo nepozna, ze to neni 1,8T, tam jsou uplne blbi a budou si myslet ze je to 105ka.
V tvem pripade si asi technik nevsiml nepomerne vetsiho sani, hlinikove osmikanalove hlavy valcu a dalsich odlisnosti...
pokud savas do 105ky motor 742.135/6, musis CELOU karu prestavet na 742.135/6...tzn, ze urcite nemuzes tohle mit naskladane v uzovce,urcite musis mit komletni 4pistky, dalsich milion hovadin potrebnych pro udeleni PRESTAVBY a pak to musis mit zapsane v technicaku...
to co tady pises je zasluha jen benevolentniho chlapika na TK. Spravne by te mel vyrazit, protoze timhle svym jednanim porusuje to, co ma delat a kdyby mu na to nekdo prisel, tak ho vyhodi. Takze to tady radsi ani nepis, protoze jeden tvuj vyjimecny a bozský technik na STK nemuze byt prikladem TOHO JAK TO FUNGUJE...jsi bohuzel vyjimka.
21:45:36
27.11.2008
27.11.2008

radec
mam 105L a v nej motor z rapida 136 a 5q a odkedy to tak mam bol som uz 2x na stk a nikdy ani slovo - ved na cislo motora sa uz teraz nepozera ale ked uz tak tam urcite daj vzduchovy filter z z klasickej skodovky(ten modry)
15:07:02
27.11.2008
27.11.2008

LiMaK - 742 forever
tak ze by se mi chtelo 2 roky skladovat 105 motor v dobre kondici aby prosel emisema, abych ho pro jeho chvili slavy na jeden den nahodil...a pak zas na 2 roky zakonzervoval,modlil se aby mi vyfukem nevlez zelezny pavouk do spalovaku,aby mi nezrezla vlozka valce...aby za dalsi 2 roky zase prosel emisama....hmmmm
garaz mam sice velkou jak blazen, ze se tam obcas s kamosem nemuzem ani potkat, ale blazen nejsem abych si ubiral hektary zbytecnym 105motorem nekde v koutku, proto spoleham na známé, známé známých a známé známých od známych....
garaz mam sice velkou jak blazen, ze se tam obcas s kamosem nemuzem ani potkat, ale blazen nejsem abych si ubiral hektary zbytecnym 105motorem nekde v koutku, proto spoleham na známé, známé známých a známé známých od známych....
21:27:49
26.11.2008
26.11.2008

Zdeněk.
-> Mr.Lumpy: to mě dělá vždycky problém tam to čelo nandat

18:39:12
26.11.2008
26.11.2008

Nwkt
-> Mr.Lumpy: Za hodinu to máš i s pauzou na cigárkou 

18:38:11
26.11.2008
26.11.2008

Mr.Lumpy
-> Zdeněk.: čeče tak rychle bych to asi nestihl jen odmontovat čelo mi trvá aspoň pět minut
16:59:41
26.11.2008
26.11.2008

suri
-> Zdeněk.: mne by sa to nechcelo
16:58:52
26.11.2008
26.11.2008

Zdeněk.
-> suri: tak jednou za 2 roky vyměnit motor není tak hrozné nee? Otázka 30min to přehození

16:30:50
26.11.2008
26.11.2008

suri
-> MOLSO: by ma šlak trafil furt prehadzovať motory
23:10:53
25.11.2008
25.11.2008

MOLSO
-> Speeder15: normalne tam narveš motor a zavres kapotu na vecne casy
na stk bude asi treba ddat spat 105 motor 


20:36:06
25.11.2008
25.11.2008

suri
-> Speeder15: nijak bez toho to nepôjde
20:35:06
25.11.2008
25.11.2008

Speeder15
najde sa tu niekto kto by mi poradil ako najlahsie narvat motor 136 do 105 bez toho aby boli opletacky na stk a na uradoch?



