motor fa,fe,fab ve 110r

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 10.11.2008 do 13.11.2008, založil/a petřík
řadit dle data
18:06:00
13.11.2008
King
-> Jozka: To je vlastně pravda, že do přelomu století lezli benga do motoru takřka systematicky a pak už jenom namátkově. Pamatuju se, že po implementaci favomotoru do 105, jsem měl taky vždycky před hlídkou bobky a bylo připravený back-up solúšn s plandavou páčkou na otvírání motoru (motor se otvíral elektromagnentem :). Když jsem pak přijel stoprdem na STK se čtyřpístama s propojkama, vlečkou a 5q (aniž by to bylo v papírech), dostal jsem div ne pochvalu :) Mno, akorát byla výtka, abych si na ten favomotor aspoň vyrazil původní číslo, ať to nevypadá blbě :)
14:21:45
13.11.2008
Jozka
-> Pavel P..: Jestli se jim ho vůbec povedlo zastavit, tomu to zrychlovalo do kopce ještě z 80 km/h.. Na mě to dělalo dojem, že poldíci chvátaj úplně někam jinam a chtěli se jen tak prosmeknout kolem. Ale byl to úžasnej pohled, jak se ho Felicie s pruhy snaží předjet v táhlý pravý a nedaří se..
13:44:10
13.11.2008
Pavel P..
-> Jozka: a tam litrový udejchaný motůrek bohatě zdobený mastnotou3 popřáli štastnou cestu a šli lovit snadnější obět3
12:41:33
13.11.2008
Jozka
-> Pavel P..: Jo, lepší je být nenápadnej. Jednou jsem se za Hlubokou pokoušel předjet se služební Feldou pěkný, ale nenápadný šedivý kilo, v něm tři pánové minimálně 90 kilo a minimálně 45 let. Po 20 km jsem to v mírným kopci ve 130 km/h vzdal, hlavně proto, že jsem si všiml policejního vozu za mnou nalepenýho. Pustil jsem ho, oni ne a takhle v páru mi zmizeli za obzorem. Jestli tyhle maníky zastavili, tak těm se určitě na motor koukli..4
11:52:54
13.11.2008
Pavel P..
-> Evž@: no čuměl jsem... ale možný je všechno 3
11:51:10
13.11.2008
Evž@
-> Pavel P..: 3 3 ...to musel být zážitek
11:38:24
13.11.2008
Pavel P..
-> Jozka: většinou chtěj vidět motor když se to auto odlišuje od běžný seriovky a je pravděpodobný že tam bude jinej motor a řidič neni 60letej strejc v rádijovce co jede na hřbitov jednou za rok... ikdyž viděl jsem kdysi rapida ve stříbrný metle, ospojlerovaný, uřvanej vejfuk a nějaký velký kola a v anatomech seděl dědek v klobouku a bába s kytkou vedle něj, to jsem nechápal.. jestli to měli pujčený od syna nebo dědek na starý kolena vytunil svýho rapida..?7
11:30:09
13.11.2008
Jozka
-> Evž@: No a mě se to někdy v roce 2001 při policejní kontrole stalo.. Škubl jsem u MB za páčku a nic, škubl jsem podruhé a vytáhl jí ven i s kusem lanka. Koukali jsme oba jak trubky, já mu nasr.. nabídl, že si lehnu pod nárazník a otevřu mu kapotu alternativně (v bleděmodrý nažehlený košili), takže znejistěl a nakonec se mi skoro omlouval..

A na STK je to loterie, taky se mi několikrát stalo, že se jen zeptali, zda je motor origo a kapotu jsem ani neotvíral, přestože byly emise měřený úplně jinde. Ale spolehnout se na to, to bych neriskl.

Na druhý straně nás kamarád nedávno bavil historkou, kterak sličná policistka chtěla u Rapida vidět motor a v toužebném očekávání se postavila k přední části vozu..

Čili řekl bych, že při běžný silniční kontrole se pod kapoty dneska dívají, hledají-li vyjímečně něco kradeného nebo z osobní zvědavosti.
10:13:41
13.11.2008
petřík
-> LiMaK: jasný chce to u toho obhajování taky trochu myslet :)
21:08:18
11.11.2008
LiMaK - 742 forever
petřík 11.11.08 17:08:18 napsal:

-> LiMaK: to s tim otevíráním kapot mě celkem pobavilo1 takže myslim že budu další kdo to bude pokoušet...




Visjak, musi se na ne drsne.... organ muze chtit videt cislo a motor, ale nikde neni psano, ze ti nesmi prasknout lanko...., pokud udelas dostatecne vyjeveny vyraz, ze ti prasklo lanko a ze jsi prave na to prisel...musis byt samozrejme patricne prekvapeny a udiveny...nasrany taky trochu...uspech zarucen....



sice blbe vypada, kdyz ti najednou praskne i kufr i motor, ale malokdy je sance, ze te policajt bude kontrolavat motor a kufr naraz...



berte to samozrejme trochu normalne, protoze pokud vyskocis ze skodovky, ve ktere mas jeste misto zadnich sedacek kus motoru a policistu ochromis slovy "hele vole nevopruzuj, stejne mi prasklo lanko,tak mas smulu" tak nepocitej se vstricnosti a schovivavosti organa....chapete doufam co myslim, ze ? :-)





---> aceboss: sice mas trochu pravdu, taky to je trochu pouzitelne, ALE...technika se dela co 2roky...teda na vetsine nasich milacku...



pokud tyden po technicke urezes strechu, a na ochromeneho policajta vybafnes, ze ti to takhle proslo TK....hmmm...bude se divat jak na blazna, popripade udelaj poradny vitr na STK, kde si to lze lehce overit, zdali to auto vubec na te ci one stanici bylo, a co na sobe melo ci ne...ohledne toho motoru: situace je v nasem pravnim state takova, ze motor by ti mela teoreticky vymenit jen osoba k tomu zpusobila...to znamena opravna nebo nejakej vyucenej automechanik. Servis by ti mel takovouto zastavbu odmitnout, jinak se muze dostat do problemu, a pokud ti to bude prehazovat nejakej ucen na strojarne, tak by mel zodpovidat za celou svou praci vcetne legalnosti....pokud si vyuceny cukrář prehodí favomotor na kila nekde ve stodole....v podstate taky zodpovida za svoji praci.....NEZNALOST ZAKONA NEOMLOUVA a proto pisu, majitel vozidla v podstate odpovida, co ma v aute za motor,pokud se s polisem budes hadat, ze ta 1.8T v tvoji shade prosla TK, tak v tu chvili si nekdo koleduje o poradny pruser....otazka je kdo...
18:01:30
11.11.2008
petřík
-> aceboss: jasný no co jinýho zbejvá :)
17:08:18
11.11.2008
petřík
-> LiMaK: perfektní díky tohle sem chtěl slyšet , konkrétní skušenosti a názory. to s tim otevíráním kapot mě celkem pobavilo1 takže myslim že budu další kdo to bude pokoušet...
16:34:44
11.11.2008
aceboss
-> petřík: Já když jsem se na toto ptal vedoucího z dpravního tak mi řekl zapirej a řekni že STK Ti to prošlo tak nevidiš žádný důvod proč by v tom měl být problem.4
10:27:36
11.11.2008
Evž@
-> LiMaK: s tim motorem to je drsný 3 ....už vidim jak polovině virťákům nejde otevřít motorový prostor3
02:37:28
11.11.2008
LiMaK - 742 forever
add pojistovna:



POKUD opakuji POKUD dojde k bouracce, POKUD se chytry policajt podiva na motor, POKUD to pozna a napise do protokolu o nehode, POKUD pojistovna pujde po malickostech,staci kdyz bude hledat pitchoviny aby se vyvlíkla z pojistneho plnění, protože musejí šetřit a hledaj nekoho, na koho svalit treba 200tisicovou skodu.....



zaplatis skodu ze sve kapsy....protoze provozujes vozidlo, ktere ma nepovolene techicke zasahy do konstrukce a v podstate nema co delat na ceste...uplne stejne jako bys jel bez STK....

a je uplne jedno jestli jsi vinik ty, nebo kolega, proste a jednoduse to nema co delat na ceste,ikdyz treba HLAVNÍ :-)



Tolik teorie, nyni praxe...3x sem boural....ani jednou auto nebylo "provozuschopné" ;.

poprvé to byl favomotor, podruhe favomotor, ram v aute,cerne folie bez atestu a potreti fabiomotor,ram vevnitr,15tky kola. to asik to nejhorsi, nebudu tu psat o 250tkach perach a jinejch ozdobach....



ANI JEDNOU policajt nezkoumal po nehode nastesti motor ani nic jineho(atesty skel apod), ani jednou se nestalo nic vazneho(uraz) a ani jednou sem nebyl vinik, takze pojistovna vyplatila tabulkovou almuznu za starou skodovku, která pokryla tak leda cenu materialu na lak a byl klid.



jedinna sance, jak se takovym stresum vyhnout, je mit v aute to, co je povolene....v dnesni dobe uz neverim ani tomu, co kdysi slo a ted uz nejde (favomotor)....verim tomu ze v dnesni buzerantni spolecnosti by se odvolalli na miliony evropskych zakonu a zpetne by zrusili legalnost takoveho zapisu motoru....





ad policejni kontrola....

ja osobne mam na 130tce orvirani kufru i motordeklu na elektroservo. takze prinejhorsim, kdyz chtel jednou za poslednich 10let videt policista motor, tak sem udelal vyjeveneho,ze mi prasklo lanko....a polis sklapl a zkoumal dal jine viditelne veci....uz ho vidim, jak se v te nalestene uniforme vali pod autem a ve tme hleda zbytek lanka :-)

No a tahle sama finta jde pouzit i na ten elektro kufr, jelikoz kdyz si nepreju, aby mi kontrolovali cislo kastle, tak s uzasem taham za zbytek packy od kufru a kurf nic. Uz sem je i prosil, jestli mi organ nemuze za ten kufr pomoct tahat, jestli to nepovoli, 10minut se marne snazil (kdyby tak vedel ze si z neho delam pitchu) a pak sem ho ochromil tvrzenim, ze bych ten dekl vypacil, aby se podival, ale ze jaksi pacidlo mam v tom kufru...na tohle vetsinou argumentoval vracenim papiru a slovy jedte....je ale zas pravda, ze neukazani cisla kastle muze vyvrcholit i zakazem jizdy,podezrenim z kradeze atd....ale pro ne je to jenom stolet stara skodovka, takze to tak neresi, zvlast kdyz vidi nasrany oblicej majitele, ze se tomu "krapu" zas neco posralo....prece jenom je rozdil tohle hrat u 120tky a u noveho mondea :-)





No a kdyz se polisi ze zájmu jen ptali co tam mam za motor, jestli aspon facko, tak sem jim k jejich udivu odpovedel, ze trochu nabarvenou 120ls :-) Stari policajti ocenili znalosti a mladi si rekli ze sem chuj :-) (ani jedni nechteli nic otvirat)





na STK samozrejme s timhle nepocitej....tam jedine.....XXX.....nebo vymena za legal.
18:44:40
10.11.2008
Evž@
-> Mr.Lumpy: napsal jsem někde ''hloupý,, ???6
17:33:09
10.11.2008
Mr.Lumpy
-> Evž@: neřekl bych hloupej spíš méně znalej 4
16:51:46
10.11.2008
petřík
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): to bezesporu ale o to mi v tomhle tematu nejde mužem o tom klidně pokecat přes id jesti chceš ale tady prosim ne , nemám rád temata kde se řeší sto věcí , díky za pochopení
16:41:13
10.11.2008
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Evž@: No ale nedalo mi nebranit originalnost.... a okrem toho, aj do povodneho bloku sa da poskladat dobry motor
16:38:33
10.11.2008
Evž@
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): tady je rozpor mezi tuningem a originálem.....myslim že lepším motorem erku neuškodíš
16:21:40
10.11.2008
petřík
-> Evž@: právě no .. tak sem čekal že tady bude padat jedna skušenost za druhou :)



-> alchstuip - (Až kým nás STKnerozdelí): to je podle mě věc názoru 4
16:18:55
10.11.2008
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> petřík: Aj tak je skoda prznit erku nejakym inym motorom.... treba mat prigo a nemusis nic riesit....
14:51:27
10.11.2008
Evž@
-> petřík: já když vidím kolik takových škodovek tu jezdí tak bych to ani neřešil
14:48:17
10.11.2008
petřík
-> Evž@: právě nevim jesi by to nebylo potom na mě i kdyby to třeba zpusobil někdo jinej víš ohledně ty nehody... nevim no bylo by asi zajímavý popovidat si o tom s nějakým pojišťovákem nebo likvidátorem jak se s k takovejmhle věcem přistupuje
14:31:37
10.11.2008
Evž@
-> petřík: chytrý policajt ten motor pozná....méně chytrý třeba ne....nicméně zapírat zapírat zapírat...a pokud ti řeknou že to sací potrubí je podezřele velký nebo že máš měrku oleje někde jinde,tak už asi nic neukecáš......nějaká pokutka možná bude,ale záleží na policistovi...Pokud se jedná o nehodu tak tam by mohl být průser asi tak jak říkáš,teda pokud bys to zavinil ty.Tak radši jezdit ještě opatrněji než s origo motorem 6
14:10:40
10.11.2008
petřík
Ahoj , předem předesílám že tu nechci řešit nějaký maskování nebo snad legálnost týhle kombinace jenom mě zajímá jak se řeší taková věc když je běžná silniční kontrola , zastaví vás a zjistí že máte pod kapotou třeba i favorita (felicii,fabii ono je to v podstatě fuk) a v papírech je motor třeba 120 a podobně, jestli maji vubec nějakou možnost vám to dokázat když máte výmaz čísla a v dnešní době už se čísla neevidují a jestli jo, tak jak se to dál řeší a co jsou schopni za to udělat . A další otázka jak se k takový věci staví pojišťovna (ručení) v případě nějaký havárky nerad bych potom třeba všechno platil všem kdyby se nedejbože něco stalo . předpokládám že takovejch aut jezdí mraky takže s tim určitě skušenosti jsou ať už jde o první část dotazu nebo o druhou.

díky předem
Extreme Tyres