Favorit 135 Ls

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 28.10.2010 do 28.11.2010, založil/a Thomas
řadit dle data
18:34:48
28.11.2010
Bororo
Ve Škodě se s tim moc nepárali.Bylo zcela běžné ža Favorit 135 měl motor 136,a tak to také bylo v techničáku.Můj švagr má 135 a motor 136X origo techničák.
13:35:17
28.11.2010
LiMaK - 742 forever
-> Nepér: Heh, pamatuju dobu, kdy kamosovi za prebrousene a prerazene cislo motoru policisté vozidlo zabavili a on se na nej chodil koukat pul roku pres plot policejniho parkoviste, nez provedli expertýzu atd...

zaroven byl podezrely z trestneho cinu... ale to uz bylo fakt dávno no...



Nepomohlo ani tvrzení,. že to tak koupil....

Doba se meni....no holt policajti uz dneska nemaji zadnou autoritu... :-)
20:17:54
25.11.2010
Nepér
Já teď řeším, jestli se na 1.4 blok snažit napsat číslo podobný tomu původnímu, nebo co s tím... zatím mám vybroušenou plošku...
03:22:56
23.11.2010
LiMaK - 742 forever
Tak zrovna motor a podvozek jsou nejmene viditelné soucastky auta, pro kamery v tunelu stk. Tudíž nehrozí až tak okatý vyhazov.... Moje 742.120 s motorem 781.136M s V=1,4 l ... Jen jde o to najit technika, kteremu stará včera dala a ma dobrou naladu :-)



Tím chci říct, že treba užovka v A1 stavu, s chrom narazničkama, byť s uhlovkou,kotoučema a fabii pod kapotou projde mnohem snáz, než taková seriovka s motorem 105, ale olepená mračením,černými skly a ellri křídlem.
upraveno 3x, naposled 23.11.2010 03:26:45
22:12:11
28.10.2010
Thomas
technickou vím,známého tam naštěstí mám,takže i kvůli tomu na to kašlu. Jinak díky za radu :) aspoň jsem zas o něco chytřejší
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 22:12:47
22:07:10
28.10.2010
Kuladmin
-> Thomas: Kaslat na to muzes ale jen do doby nez s tim pujdes na technickou pokud to zkontroluji tak te vyrazej. V tom je ten zasadni problem. Tedy pokud nekde namas znameho.
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 22:07:39
22:03:09
28.10.2010
Thomas
-> Kuladmin: na to kašlu,už to mám v autě,byl jsem několikrát projet rozebraný auto a letělo to pěkně,takže překládat to určitě nebudu. Já jen kdybyste tady s tim někdo měl zkušenost že to nějak jde nebo tak něco,ale jinak na to kašlu
21:56:49
28.10.2010
Kuladmin
jeste je mozny ze to byla nejaka prestavba apod tak se to proste dalo ale dneska uz je to defakto pase. Leda 136 preskladej do bloku 135 a mas tam ten vykon.
21:49:02
28.10.2010
Thomas
byl to Favorit v tuningu a úpravy na něm byly prováděný v roce 2002-2003,dřív to byla naprostá sériovka,bohužel už nemam kontakt na majitele abych se ho na to zeptal
21:47:20
28.10.2010
Kuladmin
dneska uz ti to nikdo nezapise a bohuzel to tam mas ted nelegalne pac i kdyz udelas vymaz cisla musis dodrzet typ coz je 135. Drive je mozne ze to slo a tak se do 135 dostal 136 apod. Kdyztak me nekdo opravte ci potvrdte.
upraveno 2x, naposled 28.10.2010 21:48:29
21:45:22
28.10.2010
Thomas
mám dotaz,mám Favorita 135 LS (Sport line) r. 1992 a ve velkým TP mám motor normálně 781.135,koupil jsem Favorita na díly,taky 135 GLXi,ale r. 1994 a ten má ve velkým TP motor 781.136 B. A chci se zeptat jak je možný že je to 135,ale motor 136? TP je duplikát,takže tam už nevyčtu jestli to tam bylo dávaný dodatečně,ovšem zaráží mě fakt,že všude čtu že to nelze zapsat do 135 a teda to je. Motor jsem si implantoval do svýho,tak bych to tam chtěl taky popř. nechat zapsat.Nevíte o tom někdo něco?
Extreme Tyres