135-136 favorit

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 25.09.2010 do 09.10.2010, založil/a alpin
řadit dle data
11:21:35
09.10.2010
petr s
-> Jarda: Správně
11:18:39
09.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: no ja vim a musi byt vymena zapsana v TP? proze ted si rikam, ze by se jednalo vlastne o zmenu typu a ne vymenu bloku... takze to v TP vlastne byt zapsano nemuze, ale STK to projit musi, kdyz budu tvrdit, ze jsem menil pouze blok, rozumim tomu spravne?
11:15:56
09.10.2010
petr s
-> Jarda: U tebe platí výměna bloku motoru
11:03:13
09.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: LiMaK - 742 forever 26.09.10 18:34:32 napsal: a tohodle:
(dle posledniho vyjadreni tykajiciho se i starsich vozu:


jeste jednou, cti nize, co sem vlozil LIMAK.... me uznali zámennost 130 a 136 u rapa, bez problemu prepsali, jen chteli potvrzeni o montazi LPG a prepsani LPG prilohy... takovou kravinu
upraveno 1x, naposled 09.10.2010 11:06:12
11:01:42
09.10.2010
Tomaso435
-> Jarda: 135 za 136 a naopak nezaměníš ;) teda papírově ne,, výměna stejnýho typu za jinej kus jde = výmaz čísla motoru. ale výměna typu nejde
10:54:07
09.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: zapsat bez problemu... cti nize 135 a 136 je zamenny, zapis je za 50kc, jen by urcite zas vymysleli takovou blbost jako u rapida - potvrzeni o montazi LPG do noveho motoru - kdyz jsem daval do rapa misto 130 ->136

-> Tomaso435: ja radeji delam STK pred zimou, stejne to dam na zimu do depozitu a po zime by to neproslo kvuli brzdam.... to znam a kor bez papiru, bych je nemel kde a jak rozbrzdit

No a jeste mam delat STK na rapu, tam neni uplne OK geometrie predni napravy a na rucku nebrzdi pravy zadni kolo a pak jeste par drobnosti, za ktere by me mohli vyhodit, nastesti to zatim resili zapisem: lehké závady: úpravy na vozidle
upraveno 1x, naposled 09.10.2010 11:00:54
10:51:01
09.10.2010
Tomaso435
-> Jarda: ono by to ani zapisovat nešlo ;)

a vykašlat se na stk? a ject až z jara na podvale s motorem co tam má bejt ?
upraveno 1x, naposled 09.10.2010 10:51:48
10:48:11
09.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: ja to do TP zapisovat nechci, protoze ta 135ka po patricne uprave tam pujde zjara zpatky :)

no ten motor uz je vpodstate hotovej, jen jeste vycistit vanu a viko rozvodů, ale nevim ,kdy bych ho tam dal, mam STK do 27. a ted mam anginu
10:37:10
09.10.2010
Tomaso435
-> Jarda: no to asi vyhodi, pokud si nezaplatíš nevšimnutí :-D
10:35:03
09.10.2010
Jarda - zrušená registrace
a typ musi byt zapsany v TP? ja mam u MTX vymazane číslo, ale typ v tp mam 781.135 a v aute mam 781.136, tak doufam, ze me za to na STK nevyhodi....
16:55:30
28.09.2010
ondie
LiMaK - 742 forever 28.09.10 15:51:29 napsal:

→ ondie: ono taky zalezi, jake mas cislo bloku felicie…

ale bacha,do fava blok motoru 781.136M (mpi) uz si asi legislativne

neskrtnes…




Ano,to sem tak nějak měl na mysli,jestli ta "výměna" bloku" legislativně jde i v situaci bloku MPI...



E: Takže jen feldy 1bodky.
upraveno 1x, naposled 28.09.2010 16:56:00
15:51:29
28.09.2010
LiMaK - 742 forever
-> ondie: ono taky zalezi, jake mas cislo bloku felicie.... pokud me nesalil kolikrat zrak, tak favo ma motor 781.136 to same ma ¨filda...takze pokud jednobod blok z felicie je znaceny 781.135B tak potom neni problem, je to stejny motor.

filda jako takova je sice typ 791 nebo tak nejak, ale to mam pocit ze je jen typ auta a motor je normalne 781.136B

ale bacha,do fava blok motoru 781.136M (mpi) uz si asi legislativne neskrtnes...
upraveno 1x, naposled 28.09.2010 15:52:56
13:50:51
28.09.2010
ondie
Dá se tohle aplikovat i s motorama z felicie ?

Do BMM fáva dát motor (tedy blok:) klidně z Fe MPI...ale samozřejmě opět na jednobodu..

Opět to jako -> alpin: nemyslim technologicky,ale legislativně..
02:31:25
28.09.2010
LiMaK - 742 forever
presne tak. Vymen komplet cely motor kus za kus a jezdi.

Co ale musi byt zachovano je to, ze pokud mas karbec ted, budes ho mit i potom, kdyz mas ted jednobod vstrikovani musis ho mit i potom. pokud mas ted vyfuk s katem ,musis ho mit i potom!





pri kontrole nebo stk proste reknes, ze jsi menil blok motoru za jinej blok. To jestli tam mas stary altik, karbec a rozdelovac nikdo nepozna, jedinne cislo je na bloku...

protoze holy blok od nastrojeneho motoru se lisi jen hlavou, karbcem, sanim rozdelovacem a alltikem... a jestli jsi tohle nasadil ze stareho motoru nebo ne uz nikdo absolutne neví.....
upraveno 1x, naposled 28.09.2010 02:31:54
21:01:09
26.09.2010
petr s
-> alpin: Jenom budeš při kontrole tvrdit že jsi vyměnil blok
20:57:20
26.09.2010
alpin
-> petr s: takze by to malo byt v pohode ?
20:20:15
26.09.2010
petr s
-> alpin: Nikdo ti nebude kontrolovat jestli jsi tam dal jenom blok nebo celý motor
19:49:08
26.09.2010
alpin
-> petr s: no jo lenze na tom sa neoplati drbat sa z vymenou bloku... to auto uz aj tak dosluhuje... vymeni sa motor a za rok ho caka vysoka pec1
19:23:02
26.09.2010
petr s
-> alpin: V čechách ano řekneš že jsi měnil blok
19:16:54
26.09.2010
alpin
-> LiMaK - 742 forever: ja len ci sa da vymenit cely motor nie blok a ci to nebude vadit na stk , viac ma nezaujima
18:34:32
26.09.2010
LiMaK - 742 forever
a tohodle:

(dle posledniho vyjadreni tykajiciho se i starsich vozu:
zvětšit 135-136 favorit - obrázek od LiMaK - 742 forever vložen 26.09.2010 18:34:32
18:34:02
26.09.2010
LiMaK - 742 forever
vychazim z tohodle:
zvětšit 135-136 favorit - obrázek od LiMaK - 742 forever vložen 26.09.2010 18:34:02
18:28:04
26.09.2010
LiMaK - 742 forever
co ja vim, tak bloky motoru 135/136 karbec,135 ekotronik (/135E) a 135/136 jednobod byly vzdycky vzajemne zamenny nahradni dil.

Bavime se ted ale jen o holem bloku morotu, ne TYPU AUTA!!!
23:08:09
25.09.2010
alpin
-> Kuladmin: aj po ptakach aj po motore3
upraveno 1x, naposled 25.09.2010 23:50:21
20:09:50
25.09.2010
Kuladmin
po ..... ptakach? resp motoru? 3 3
18:49:36
25.09.2010
alpin
-> Kuladmin: a mam...3
18:47:52
25.09.2010
Kuladmin
spravne to je nelegalni porad musis dodrzet typ motoru tzn vcetne 135 resp 136
18:37:56
25.09.2010
alpin
jak je to s tymito motormi ohladom stk , mozu sa zamenit alebo bude vadit aj to ? jedna sa este o karbis.
Extreme Tyres