skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor
mna nechcel tiez pustit na emisnej lebo tam mam 130 motor a papierovo je to 120 lenze ja som druhy majitel a auto ma 4piesti vzadu suche poloosi a 3.9staly prevod este aj palubovka je 130 aj vyrobne cislo kasne je tmb13 a rok vyroby je 1979 co je nezmysel sak vtedy sa 130 nevyrabali. ze vraj bola robena prestavba ale zapisali ju ako 120 ale je to 130 scim ma byt akurat technicak je blbie napisany co stym? viete poradit niekto????
ja mam v mojej skodovke 105L motor 120LS +5Q a nikto ma za to nezdrbal,este ma na stk pochvalili ze pekne auto so zachovalym motorom 

afro100 29.10.10 21:32:26 napsal:
→ Demoniak: nijak, nahodit a jazdit … pred STK si das dve
hodky a zas to prehodis … alebo, pretukat si to onee, poznavatko :)
To je právě přesně to co já nechci, chci mít všechno papírově v richtigu
→ Demoniak: nijak, nahodit a jazdit … pred STK si das dve
hodky a zas to prehodis … alebo, pretukat si to onee, poznavatko :)
To je právě přesně to co já nechci, chci mít všechno papírově v richtigu
jde mi o to, že už mě takový ty prasárny typu 781.136 ve 742ce přešli, a že mám k dispozici komplet novou LSkovou sadu made in ČSSR(jen chybí blok motoru), proto se ptám, pokud by byl někdo jo šťouravej :) . A jelikož je to užovka, tak silnější motor jak 120ls tam prostě nepůjde, jedná se mi jen o to jestli se jde o přestavbu nebo o nějaký to "přetypování", protože 105 a 120 měli vlastně identický všechny díly až na motor
-> Demoniak: ver mi, ze ve stopětce motor 120ls resit nikdo nebude...
motor 105/120(ls) sice pozna každy cvicena opice, ale nikdy nikdo za to nejebal. tak samo jako ve 130tce motor 136....
Je treba rozlisovat dve skupiny skodovek
1) 105/120
2)130/5/6
motor 105/120(ls) sice pozna každy cvicena opice, ale nikdy nikdo za to nejebal. tak samo jako ve 130tce motor 136....
Je treba rozlisovat dve skupiny skodovek
1) 105/120
2)130/5/6
-> Demoniak: nijak, nahodit a jazdit ... pred STK si das dve hodky a zas to prehodis ... alebo, pretukat si to onee, poznavatko :)
Když sem se na to byl ptát na technický před rokem, tak mi řekli že prej nezávisle na typu a značce auta tam můžeš mít motor co je v TP a slabší, pokud chceš silnější, musíš nahlásit přestavbu.
ale mě by to taky zajímalo jak je to konkrétně s přechodem z 105 na 120LS :D
ale mě by to taky zajímalo jak je to konkrétně s přechodem z 105 na 120LS :D
-> aceboss 23.07.10 10:56:49: A jo, a jo.. opravdu nepochopil. No to já právě moc nevím, jak se to rozezná.. Zato ti chlápci u nás na STK jo, oba 50 plus, oba dělali a dělají do aut až po pořádání rally.
Blok 105 a 120 mě osobně přijde identickej, u stovek rozeznám 110LS, protože v "poprsí" na rozvodech má stejnou olejovou zátku jako 105/120, kdežto 100 + 110L má menší. Ale kdyby jí někdo vyrobil z menšího šestihranu, tak mě oblafne jak nic. Jsem se jich i ptal, ale nezávisle na sobě se šklebili jak jelimani a neřekli mi nic. Tak jsem zvědav, až tam pojedu s motorem 110LS, "přečipovaným" na kilo
.
Blok 105 a 120 mě osobně přijde identickej, u stovek rozeznám 110LS, protože v "poprsí" na rozvodech má stejnou olejovou zátku jako 105/120, kdežto 100 + 110L má menší. Ale kdyby jí někdo vyrobil z menšího šestihranu, tak mě oblafne jak nic. Jsem se jich i ptal, ale nezávisle na sobě se šklebili jak jelimani a neřekli mi nic. Tak jsem zvědav, až tam pojedu s motorem 110LS, "přečipovaným" na kilo

-> Jozka: Ty jsi mě špatně pochopil myslel jsem to jinak takto jako dvě otázky.
1.)Otázka prvá jaký je rozdíl v bloku Š100-110
2.)Otázka druhá jaký je rozdíl v bloku Š105-120
Nemyslel jsem to jako jednu otázku rozdíl bloku Š100-110 a rozdíl v bloku Š105-120
Tady je to jasný jak jis psal.
Reagoval jsem na toto:
Jozka 22.07.10 08:03:10 napsal:
→ Shader:
A bohužel všechny ty motory poznají, i když je za lomítkem překlepnuta
správná číslice – i když já osobně bloky 105 a 120 nerozeznám.
1.)Otázka prvá jaký je rozdíl v bloku Š100-110
2.)Otázka druhá jaký je rozdíl v bloku Š105-120
Nemyslel jsem to jako jednu otázku rozdíl bloku Š100-110 a rozdíl v bloku Š105-120


Reagoval jsem na toto:
Jozka 22.07.10 08:03:10 napsal:
→ Shader:
A bohužel všechny ty motory poznají, i když je za lomítkem překlepnuta
správná číslice – i když já osobně bloky 105 a 120 nerozeznám.
-> aceboss: Já je rozlišuju podle toho, že 100/110 mají náběh k vodnímu čerpadlu hladkej a 105/120 na něm mají kdovíproč odlity "ďubky". Ale určitě tam budou ještě další rozdíly v žebrování i jiné.
Jarda/felda 22.07.10 22:09:36 napsal:
→ aceboss: uložení vložek
ty díry do kterých se
vkládaji vložky maji větší průměr
A myslíš, že Ti někdo bude na STK šuplerou měřit průměry pro vložky v bloku?
→ aceboss: uložení vložek

vkládaji vložky maji větší průměr


-> aceboss: uložení vložek
ty díry do kterých se vkládaji vložky maji větší průměr 


Jaký je rozdíl v blocích 100-110 a 105-120?Ví to někdo?
-> Shader: Zcela nekvalifikovaný názor.. ale příjemnej (105 už nikoliv)
. U nás mi řekli (kovaní staří škodováci) že legálně lze tak kilo do MB, do kila jen kilo, 110L už nikoliv atd.. A bohužel všecny ty motory poznají, i když je za lomítkem překlepnuta správná číslice - i když já osobně bloky 105 a 120 nerozeznám.
-> dakar.cz: S těmi úřady je to přesně tak, jak napsali moderátoři - továrna se již nevyjadřuje, musíš přesvědčit dotyčnýho úředníka, že co bylo možné v roce 2007, 2006.. atd., je možné i dneska. Mě se to jednou nepovedlo, 3x povedlo.. a to mám dojem, že jednou ve stejný věci u tý samý dámy..

-> dakar.cz: S těmi úřady je to přesně tak, jak napsali moderátoři - továrna se již nevyjadřuje, musíš přesvědčit dotyčnýho úředníka, že co bylo možné v roce 2007, 2006.. atd., je možné i dneska. Mě se to jednou nepovedlo, 3x povedlo.. a to mám dojem, že jednou ve stejný věci u tý samý dámy..
je pravda že na niektorých stk robia veľké drahoty len za úplnú debilinu,ale niaktorý su zhovievavý ja chodím už 5rokov na jedu stk a nemám naštastie problém

Nevidím v tom problém... před 3 měsíci jsem byl na stk a tam mi normálně řekli, že do 105 můžu dat motor maximálně ze 120
. Čili výměna je možná... a navíc si myslím, že to nepoznaji...

-> ondrej1: no kamo tak to mas viac stastia kao rozumu. U nas ta so skodovkou na stk pomrdaju viac ako v cechach co tak pozorujem...
U nás na Slovensku možeš prehodiť motor lebo to je ako náhradná sučiastka,ja mám vo 130 Fačkový motor a nikdy ani slovo mam na nom vyrazené čislo čiže nikto nevie z akého auta to je:)a viem že kamoš mal 105 a dával suché poloosi a hrebenové riadenie a nič mu nepovedali:):)jáj dobré Slovensko




-> Mr.Lumpy: tak to zas neviem, mna to ked som sa pytal zaujimalo kvoli kilu a tam to staci prehodit za siroku kyvku a predok s matkou a neni problem ..
-> afro100: hřeben ne tam musíš udělat díru do karoserie ale musíš u širokejch náprav vyměnit blatníky, nárazníky, čelo atp. - prostě přestavět karoserii na em.
-> Nwkt: no, dobře trošku jsem to blbě napsal
to all: takže emko přední a emko kyfku dát můžu, ale s hřebenem a vlečkou už to je složitější?

to all: takže emko přední a emko kyfku dát můžu, ale s hřebenem a vlečkou už to je složitější?
-> krtik: emkove napravy su namiesto uzkych povovlene (aspon boli), s hrebenom ale neviem, s matkou urcite ...
-> krtik: napravy nie su v TP a mozes mat ake cches pokial viem 

-> krtik: Jak to mam vědět? 

-> Nwkt: takže když příjdu na naši technickou a zeptám se co když dám na oužu hřeben a do zadu buď širokou kyfku nebo vlečku a k tomu řeknu, že se k tomu Škodovka nevyjadřuje tak to je na nich jestli projdu nebo ne?
edit: trošku jsem zaspal pár příspěvků, du to pročíst
edit: trošku jsem zaspal pár příspěvků, du to pročíst
-> Nwkt: asi jedině tak..ale to už sem byl v březolupech.a tam je to známé tím,že tam všichni projdou..no a mě tam vyhodil..naštěstí mi vrátil peníze a řekl,že sem tam nikdy nebyl..
-> petr s: no,právě že sem tam byl asi hodinu,pořád sem mu to vysvětloval,ale on,že je to už zakázané,že mi povolení nedá.
-> dakar.cz: Jet jinam
takže tady u nás nemožné...mě řekl,že jediná možnost je,vyměnit motor zpátky za 105,jinak to nejde..jenže jaksi ta moje 105 to má už dávno zasebou,takže nevím,jak jinak projít stk..
-> dakar.cz: Jde udělat ale nesmíš se nechat odbýt bere se to podle posledního prohlášení kde to povolovali je to přestavba tak si musíš zažádat
-> dakar.cz: Musíš si to vyhádat na úředníkovi
-> Nwkt: a co z toho plyne??stejně nejde legálně udělat přestavba na 130...nebo jde?
-> Nwkt: tam mi ukazoval ten dokument a byl tam hned první řádek,že to zakazujou.A to prý kvůli tomu,že jsou to už staré auta a díly a že by to nebylo bezpečné..
-> dakar.cz: Nezakazuje, nevyadřujou se
Já mám ve 105 motor ze 130.Dokonce mám i vlečné ramena a 4p zapojené jako ve 130,ne propojkama..a z STK mě vyrazili.Nebo spíš z emisí.Jen se podíval na motor,pak si zabrouzdal po netu a došel a řekl,že mi to nedá..tak sem se snažil nějak ukecat a on,že jedině,když mu z úřadu donesu povolení o přestavbě..A na úřadě mi ukazoval vyjádření škodovky a tam je hned první řádek,že od 1.1.2009 Škoda auto zakazuje jakékoliv přestavby na autech starších jak Felicia (takže favorit a starší)...
-> charouz: Normálně to vyměň... nechat udělat výmaz čísla z techničáku a je to ok

-> Jozka: Čekat může co chce a když budou emise lepší nemůže říct nic to bude jen k dobru.
-> aceboss: Tak AL vany mám i na litrech a to fakt nikdo ani nezvedl obočí, i s dvokomorákama jsem jezdil.. Napadla mě ale jedna věc - u nás a vůbec často je STK v podstatě propojená s měřením emisí - a tam to poznají, neb budou čekat jiný hodnoty - nebo ne?
Johannes 17.07.10 13:42:54 napsal:
→ aceboss: Na první pohled podle vany.
Pokud to bereš tak samozdřejmě máš pravdu to je největší rozdil, ale to můžeš rovnou napsat vanu,číslo rozdělovače,číslo karbece,barva znaku atd.......
Dobrá pánové, ale ruku na srdce vemte v potaz,že je vana měněná za AL tak jako jsem to měl já na spotřebáku Š105L když jsem plechovou poškodil co ted?
Další skládačka co mám v provozu:
Blok,hlava LS,
svody,sání,pumpa,DDSR eR Jak zde poznáte co to je.
Vím že jsou to skládačky,ale jezdí to už nějaký rok.
1560 17.07.10 13:43:46 napsal:
→ aceboss:
Pokud narazíš na někoho, kdo se vyzná, tak to pozná hned.Jasný to beru může se stát,ale kolik myslíš, že lidí to pozná......
Já mám za sebou několik kontrol jak s 130 tak se 136 a nikdy ani slovo.....možná naštěstí.
→ aceboss: Na první pohled podle vany.
Pokud to bereš tak samozdřejmě máš pravdu to je největší rozdil, ale to můžeš rovnou napsat vanu,číslo rozdělovače,číslo karbece,barva znaku atd.......
Dobrá pánové, ale ruku na srdce vemte v potaz,že je vana měněná za AL tak jako jsem to měl já na spotřebáku Š105L když jsem plechovou poškodil co ted?

Další skládačka co mám v provozu:
Blok,hlava LS,
svody,sání,pumpa,DDSR eR Jak zde poznáte co to je.
Vím že jsou to skládačky,ale jezdí to už nějaký rok.
1560 17.07.10 13:43:46 napsal:
→ aceboss:
Pokud narazíš na někoho, kdo se vyzná, tak to pozná hned.Jasný to beru může se stát,ale kolik myslíš, že lidí to pozná......


-> aceboss:
Pokud narazíš na někoho, kdo se vyzná, tak to pozná hned.
Pokud narazíš na někoho, kdo se vyzná, tak to pozná hned.
-> aceboss: Na první pohled podle vany.
-> 1560: Dobrá jedna otázka.
Jak rozliším dva motory typ 105 a 120 se stejným číslem?(pokud to přeražené číslo nebude prasácky provedeno.....)
Jak rozliším dva motory typ 105 a 120 se stejným číslem?(pokud to přeražené číslo nebude prasácky provedeno.....)
-> 1560: Opak nevěříš.
PS: Omylem smazáno
PS: Omylem smazáno

-> aceboss:
ee:)
ee:)
-> aceboss:
A teď tu pohádku o Karkulce.
A teď tu pohádku o Karkulce.
Co pořád řešíte.....
udělaj výmaz přehod motory a nikdo nepozná co je to za motor kor když je to 105 a 120 mě na STK neřekli taky nic ani na 130 v eRku
.Jak mi bylo řečeno na dopravním např policice nemá možnost jak zjistit typ motoru a to platí i pro FA,FEL....já ted mám v eRku MPI a na dopravním mi bylo řečeno, že není žádná možnost jak by mě mohl policista pokutovat.....a to,že by to náhodou i poznal mu nedává právo protože určitě nemám patřičné školení.Mě bylo poraděno chovej se slušně řeki,í že STK máš a nevíš kde je problém a co po tobě chcou za pár minut je to přestane bavit a půstí tě.



bibendum30 Holt VW sajrat koncernové manýry

Ale néé:o) to není možné:-)))


Ale néé:o) to není možné:-)))
-> Nwkt: Jojo,nevyjadřuje,pomalu se neznají už ani k favoritům....dělají jako by tyhle auta nikdy nevyrobily
Holt VW sajrat koncernové manýry




-> krtik: Je to tak, že se k tomu škodovka už nevyadřuje