motor

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.07.2010 do 02.01.2011, založil/a charouz
řadit dle data
23:51:41
02.01.2011
samo
mna nechcel tiez pustit na emisnej lebo tam mam 130 motor a papierovo je to 120 lenze ja som druhy majitel a auto ma 4piesti vzadu suche poloosi a 3.9staly prevod este aj palubovka je 130 aj vyrobne cislo kasne je tmb13 a rok vyroby je 1979 co je nezmysel sak vtedy sa 130 nevyrabali. ze vraj bola robena prestavba ale zapisali ju ako 120 ale je to 130 scim ma byt akurat technicak je blbie napisany co stym? viete poradit niekto????
20:50:50
05.11.2010
Speeder15
ja mam v mojej skodovke 105L motor 120LS +5Q a nikto ma za to nezdrbal,este ma na stk pochvalili ze pekne auto so zachovalym motorom 6
23:25:41
04.11.2010
Demoniak
afro100 29.10.10 21:32:26 napsal:

→ Demoniak: nijak, nahodit a jazdit … pred STK si das dve

hodky a zas to prehodis … alebo, pretukat si to onee, poznavatko :)




To je právě přesně to co já nechci, chci mít všechno papírově v richtigu
23:24:38
04.11.2010
Demoniak
jde mi o to, že už mě takový ty prasárny typu 781.136 ve 742ce přešli, a že mám k dispozici komplet novou LSkovou sadu made in ČSSR(jen chybí blok motoru), proto se ptám, pokud by byl někdo jo šťouravej :) . A jelikož je to užovka, tak silnější motor jak 120ls tam prostě nepůjde, jedná se mi jen o to jestli se jde o přestavbu nebo o nějaký to "přetypování", protože 105 a 120 měli vlastně identický všechny díly až na motor
07:16:19
30.10.2010
LiMaK - 742 forever
-> Demoniak: ver mi, ze ve stopětce motor 120ls resit nikdo nebude...

motor 105/120(ls) sice pozna každy cvicena opice, ale nikdy nikdo za to nejebal. tak samo jako ve 130tce motor 136....

Je treba rozlisovat dve skupiny skodovek



1) 105/120

2)130/5/6
21:32:26
29.10.2010
afro100
-> Demoniak: nijak, nahodit a jazdit ... pred STK si das dve hodky a zas to prehodis ... alebo, pretukat si to onee, poznavatko :)
21:31:27
29.10.2010
Demoniak
Když sem se na to byl ptát na technický před rokem, tak mi řekli že prej nezávisle na typu a značce auta tam můžeš mít motor co je v TP a slabší, pokud chceš silnější, musíš nahlásit přestavbu.



ale mě by to taky zajímalo jak je to konkrétně s přechodem z 105 na 120LS :D
12:44:21
23.07.2010
Jozka
-> aceboss 23.07.10 10:56:49: A jo, a jo.. opravdu nepochopil. No to já právě moc nevím, jak se to rozezná.. Zato ti chlápci u nás na STK jo, oba 50 plus, oba dělali a dělají do aut až po pořádání rally.

Blok 105 a 120 mě osobně přijde identickej, u stovek rozeznám 110LS, protože v "poprsí" na rozvodech má stejnou olejovou zátku jako 105/120, kdežto 100 + 110L má menší. Ale kdyby jí někdo vyrobil z menšího šestihranu, tak mě oblafne jak nic. Jsem se jich i ptal, ale nezávisle na sobě se šklebili jak jelimani a neřekli mi nic. Tak jsem zvědav, až tam pojedu s motorem 110LS, "přečipovaným" na kilo 4.
10:56:49
23.07.2010
aceboss
-> Jozka: Ty jsi mě špatně pochopil myslel jsem to jinak takto jako dvě otázky.

1.)Otázka prvá jaký je rozdíl v bloku Š100-110

2.)Otázka druhá jaký je rozdíl v bloku Š105-120

Nemyslel jsem to jako jednu otázku rozdíl bloku Š100-110 a rozdíl v bloku Š105-1204 Tady je to jasný jak jis psal.4

Reagoval jsem na toto:

Jozka 22.07.10 08:03:10 napsal:

→ Shader:

A bohužel všechny ty motory poznají, i když je za lomítkem překlepnuta

správná číslice – i když já osobně bloky 105 a 120 nerozeznám.
09:05:09
23.07.2010
Jozka
-> aceboss: Já je rozlišuju podle toho, že 100/110 mají náběh k vodnímu čerpadlu hladkej a 105/120 na něm mají kdovíproč odlity "ďubky". Ale určitě tam budou ještě další rozdíly v žebrování i jiné.
22:24:06
22.07.2010
aceboss
Jarda/felda 22.07.10 22:09:36 napsal:

→ aceboss: uložení vložek 4 ty díry do kterých se

vkládaji vložky maji větší průměr 1
A myslíš, že Ti někdo bude na STK šuplerou měřit průměry pro vložky v bloku?3
22:09:36
22.07.2010
Jarda/felda
-> aceboss: uložení vložek 4 ty díry do kterých se vkládaji vložky maji větší průměr 1
16:01:28
22.07.2010
aceboss
Jaký je rozdíl v blocích 100-110 a 105-120?Ví to někdo?
upraveno 1x, naposled 22.07.2010 16:03:02
08:03:10
22.07.2010
Jozka
-> Shader: Zcela nekvalifikovaný názor.. ale příjemnej (105 už nikoliv)3. U nás mi řekli (kovaní staří škodováci) že legálně lze tak kilo do MB, do kila jen kilo, 110L už nikoliv atd.. A bohužel všecny ty motory poznají, i když je za lomítkem překlepnuta správná číslice - i když já osobně bloky 105 a 120 nerozeznám.

-> dakar.cz: S těmi úřady je to přesně tak, jak napsali moderátoři - továrna se již nevyjadřuje, musíš přesvědčit dotyčnýho úředníka, že co bylo možné v roce 2007, 2006.. atd., je možné i dneska. Mě se to jednou nepovedlo, 3x povedlo.. a to mám dojem, že jednou ve stejný věci u tý samý dámy..
20:55:03
21.07.2010
ondrej1
je pravda že na niektorých stk robia veľké drahoty len za úplnú debilinu,ale niaktorý su zhovievavý ja chodím už 5rokov na jedu stk a nemám naštastie problém2
20:53:04
21.07.2010
Shader
Nevidím v tom problém... před 3 měsíci jsem byl na stk a tam mi normálně řekli, že do 105 můžu dat motor maximálně ze 120 6 . Čili výměna je možná... a navíc si myslím, že to nepoznaji...
20:48:51
21.07.2010
darklord
-> ondrej1: no kamo tak to mas viac stastia kao rozumu. U nas ta so skodovkou na stk pomrdaju viac ako v cechach co tak pozorujem...
20:43:30
21.07.2010
ondrej1
U nás na Slovensku možeš prehodiť motor lebo to je ako náhradná sučiastka,ja mám vo 130 Fačkový motor a nikdy ani slovo mam na nom vyrazené čislo čiže nikto nevie z akého auta to je:)a viem že kamoš mal 105 a dával suché poloosi a hrebenové riadenie a nič mu nepovedali:):)jáj dobré Slovensko3 3 3
20:32:20
21.07.2010
afro100
-> Mr.Lumpy: tak to zas neviem, mna to ked som sa pytal zaujimalo kvoli kilu a tam to staci prehodit za siroku kyvku a predok s matkou a neni problem ..
22:06:13
20.07.2010
Mr.Lumpy
-> afro100: hřeben ne tam musíš udělat díru do karoserie ale musíš u širokejch náprav vyměnit blatníky, nárazníky, čelo atp. - prostě přestavět karoserii na em.
18:14:36
19.07.2010
krtik
-> Nwkt: no, dobře trošku jsem to blbě napsal 3



to all: takže emko přední a emko kyfku dát můžu, ale s hřebenem a vlečkou už to je složitější?
18:12:18
19.07.2010
afro100
-> krtik: emkove napravy su namiesto uzkych povovlene (aspon boli), s hrebenom ale neviem, s matkou urcite ...
18:12:15
19.07.2010
MOLSO
-> krtik: napravy nie su v TP a mozes mat ake cches pokial viem 4
18:11:38
19.07.2010
Nwkt
-> krtik: Jak to mam vědět? 3
18:10:18
19.07.2010
krtik
-> Nwkt: takže když příjdu na naši technickou a zeptám se co když dám na oužu hřeben a do zadu buď širokou kyfku nebo vlečku a k tomu řeknu, že se k tomu Škodovka nevyjadřuje tak to je na nich jestli projdu nebo ne?



edit: trošku jsem zaspal pár příspěvků, du to pročíst
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 18:11:02
17:54:29
19.07.2010
dakar.cz
-> Nwkt: asi jedině tak..ale to už sem byl v březolupech.a tam je to známé tím,že tam všichni projdou..no a mě tam vyhodil..naštěstí mi vrátil peníze a řekl,že sem tam nikdy nebyl..
17:51:17
19.07.2010
dakar.cz
-> petr s: no,právě že sem tam byl asi hodinu,pořád sem mu to vysvětloval,ale on,že je to už zakázané,že mi povolení nedá.
17:50:36
19.07.2010
Nwkt
-> dakar.cz: Jet jinam
17:48:59
19.07.2010
dakar.cz
takže tady u nás nemožné...mě řekl,že jediná možnost je,vyměnit motor zpátky za 105,jinak to nejde..jenže jaksi ta moje 105 to má už dávno zasebou,takže nevím,jak jinak projít stk..
17:47:39
19.07.2010
petr s
-> dakar.cz: Jde udělat ale nesmíš se nechat odbýt bere se to podle posledního prohlášení kde to povolovali je to přestavba tak si musíš zažádat
17:44:37
19.07.2010
Nwkt
-> dakar.cz: Musíš si to vyhádat na úředníkovi
17:44:07
19.07.2010
dakar.cz
-> Nwkt: a co z toho plyne??stejně nejde legálně udělat přestavba na 130...nebo jde?
17:24:51
19.07.2010
Nwkt
-> dakar.cz:
zvětšit motor - obrázek od Nwkt vložen 19.07.2010 17:24:51
17:20:47
19.07.2010
dakar.cz
-> Nwkt: tam mi ukazoval ten dokument a byl tam hned první řádek,že to zakazujou.A to prý kvůli tomu,že jsou to už staré auta a díly a že by to nebylo bezpečné..
17:14:51
19.07.2010
Nwkt
-> dakar.cz: Nezakazuje, nevyadřujou se
17:12:39
19.07.2010
dakar.cz
Já mám ve 105 motor ze 130.Dokonce mám i vlečné ramena a 4p zapojené jako ve 130,ne propojkama..a z STK mě vyrazili.Nebo spíš z emisí.Jen se podíval na motor,pak si zabrouzdal po netu a došel a řekl,že mi to nedá..tak sem se snažil nějak ukecat a on,že jedině,když mu z úřadu donesu povolení o přestavbě..A na úřadě mi ukazoval vyjádření škodovky a tam je hned první řádek,že od 1.1.2009 Škoda auto zakazuje jakékoliv přestavby na autech starších jak Felicia (takže favorit a starší)...
16:55:07
19.07.2010
Shader
-> charouz: Normálně to vyměň... nechat udělat výmaz čísla z techničáku a je to ok4
16:45:43
19.07.2010
aceboss
-> Jozka: Čekat může co chce a když budou emise lepší nemůže říct nic to bude jen k dobru.
09:30:22
19.07.2010
Jozka
-> aceboss: Tak AL vany mám i na litrech a to fakt nikdo ani nezvedl obočí, i s dvokomorákama jsem jezdil.. Napadla mě ale jedna věc - u nás a vůbec často je STK v podstatě propojená s měřením emisí - a tam to poznají, neb budou čekat jiný hodnoty - nebo ne?
13:55:59
17.07.2010
aceboss
Johannes 17.07.10 13:42:54 napsal:

→ aceboss: Na první pohled podle vany.


Pokud to bereš tak samozdřejmě máš pravdu to je největší rozdil, ale to můžeš rovnou napsat vanu,číslo rozdělovače,číslo karbece,barva znaku atd.......

Dobrá pánové, ale ruku na srdce vemte v potaz,že je vana měněná za AL tak jako jsem to měl já na spotřebáku Š105L když jsem plechovou poškodil co ted?4

Další skládačka co mám v provozu:

Blok,hlava LS,

svody,sání,pumpa,DDSR eR Jak zde poznáte co to je.



Vím že jsou to skládačky,ale jezdí to už nějaký rok.

1560 17.07.10 13:43:46 napsal:

→ aceboss:


Pokud narazíš na někoho, kdo se vyzná, tak to pozná hned.
Jasný to beru může se stát,ale kolik myslíš, že lidí to pozná......8 Já mám za sebou několik kontrol jak s 130 tak se 136 a nikdy ani slovo.....možná naštěstí.6
13:43:46
17.07.2010
1560 - zrušená registrace
-> aceboss:

Pokud narazíš na někoho, kdo se vyzná, tak to pozná hned.
13:42:54
17.07.2010
Johannes
-> aceboss: Na první pohled podle vany.
13:34:55
17.07.2010
aceboss
-> 1560: Dobrá jedna otázka.

Jak rozliším dva motory typ 105 a 120 se stejným číslem?(pokud to přeražené číslo nebude prasácky provedeno.....)
13:33:26
17.07.2010
aceboss
-> 1560: Opak nevěříš.

PS: Omylem smazáno8
13:32:46
17.07.2010
1560 - zrušená registrace
-> aceboss:

ee:)
13:24:06
17.07.2010
1560 - zrušená registrace
-> aceboss:

A teď tu pohádku o Karkulce.
13:23:06
17.07.2010
aceboss
Co pořád řešíte.....3 udělaj výmaz přehod motory a nikdo nepozná co je to za motor kor když je to 105 a 120 mě na STK neřekli taky nic ani na 130 v eRku4.Jak mi bylo řečeno na dopravním např policice nemá možnost jak zjistit typ motoru a to platí i pro FA,FEL....já ted mám v eRku MPI a na dopravním mi bylo řečeno, že není žádná možnost jak by mě mohl policista pokutovat.....a to,že by to náhodou i poznal mu nedává právo protože určitě nemám patřičné školení.Mě bylo poraděno chovej se slušně řeki,í že STK máš a nevíš kde je problém a co po tobě chcou za pár minut je to přestane bavit a půstí tě.4
12:10:46
17.07.2010
Kaprof-Pisařík
bibendum30 Holt VW sajrat koncernové manýry10 9





Ale néé:o) to není možné:-)))
10:58:44
17.07.2010
bibendum30
-> Nwkt: Jojo,nevyjadřuje,pomalu se neznají už ani k favoritům....dělají jako by tyhle auta nikdy nevyrobily10 Holt VW sajrat koncernové manýry10 9
10:49:43
17.07.2010
Nwkt
-> krtik: Je to tak, že se k tomu škodovka už nevyadřuje
Extreme Tyres