Fávo 93 s katem - Euro I, že by?

prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 10.01.2009 do 14.01.2009, založil/a maajkee
řadit dle data
12:06:06
14.01.2009
Nwkt
-> Matsoft: ale v Euro 0 je EHK 83 R00B
09:48:17
14.01.2009
Matsoft
-> Labros: ma tam 83B a to by snad melo stacit
09:38:03
14.01.2009
Labros
tak jestli tam má EHK 83 R01 B tak je vysmátej..
23:53:25
13.01.2009
bobin19
zdar..mám black lina a mám v něm karbec a katalyzátor...
13:47:35
13.01.2009
vaclav785
-> Nwkt: co znamená to R 01?
13:41:01
13.01.2009
Matsoft
-> Labros: to je z toho prispevku co sem daval NWKT.
12:46:13
13.01.2009
Labros
-> Matsoft: to je odkud? v tom článku co je na virtu je ještě napsáno, že se jim to do uzávěrky nepodařilo zjistit.
22:44:19
12.01.2009
Matsoft
-> Labros: nechapu.. fava se myslim tyka toto ne?

EURO1 *

EHK: 83 R01 B – pouze M1 s maximální hmotností do 2 500kg,
18:36:40
12.01.2009
Labros
-> maajkee: nicméně jestli tam máš opravdu EHK 83 tak to je bohužel opravdu za 10.000...

Docela bych se divil, když tyhle fava s karbcem a neřízeným katem se dělaly až od roku 93 tak by mohly plnit ty EHK 93 normy... ale asi se nezadařilo..

Já sám mám auto z roku 96 s vícebodem a plní jen EHK93 (Euro I), takže ona je každá další norma opravdu o hodně přísnější...
14:13:49
11.01.2009
Havoc
Za špatně psaný katalizátor se samozřejmě omlouvám, holt už pár let jsem ze školy venku a v těhle cizích slovech jsem to nikdy moc neřešil. Jina už jsem párkrát slyšel že úplně poslední 136X 50kW údajně EURO I splňují, ale každý kdo mi to zatím říkal mi techničák ukázat nedonesl a jak říkáš, nikde v papírech od škodovky k tomu vyjádření zatím není tak tenhle motor beru také že to EURO I neplní, jak ty říkáš, až uvidím, uvěřím :-) Akorát u mě to překvapení nebude, protože ten motor ve favoritu stejně nemám :-) Ale aspoň budu o něco chytřejší :-)
13:54:03
11.01.2009
maajkee
-> Havoc: Konečně někdo rozumnej :)

Ale jinak tuhle větu: "Jinak karburátorové motory 135, 136 i 136X neplní EURO I ani s katalizátorem" jsem ještě nikde oficálně napsanou neviděl, až uvidím tak uvěřím, každopádně si počkám na vyjádření škodovky, v tom článku idnesu píšou že některá karburátorový verze s katalýtorem možný euro I plnit budou, takže fakt si počkám a maximálně budu příjemně překvapenej.

Jinak v TP přímo normu euro nemaj žádný starý auto vyrobený mimo EU, každej stát si tam psal torchu něco jinýho.



Jo a ještě malinká připomínka, čímže nechci prudit, ale když se slovo katalyzátor objevuje v tvým příspěvku tolikrát mohlo by bejt aspoň správně napsaný, čili katalyzátor a né katalizátor.



Ale jinak fakt dík za rozumnej příspěvek.
13:40:18
11.01.2009
Havoc
Takže já se do toho taky trošku vložím :-)

Favoriti se ze začátku vyráběli v 136 46kW (nikdy neměl kat) a tenhle motor se na začátku roku 1992 přestal vyrábět úplně, ještě v roce 1989 se začal vyrábět karbec 135 43kW a ta v průběhu roku 1991 dostala neřízený kat (pak má těch 42kW) a tenhle motor se dělal až ledna 1994 kdy už se pak dělali jen jednobody a 50kW karbce. V lednu 1993 se začala dělat 136X karbec 50kW až do ukončení výroby. Motory 135 i 136X se vyráběli až do konce výroby i s katem i bez katu na přání zákazníka, ale 90% jich kat má. Pak je tu samozřejmě slavný ekotronik s elektronickým řízeným karburátorem 40kW a ten má také kat, ale narozdíl od favoritů s obyčejným karburátorem už řízený.

Od ledna 1993 se dále vyrábějí jednobody BMM 135B 40kW a 136B 50kW a ty oba mají řízený katalizátor.

Jinak karburátorové motory 135, 136 i 136X neplní EURO I ani s katalizátorem i bez něho, ten katalizátor emise sice zlepšuje, ale na EURO I to nedosáhne, ono je totiž mezitím i pár podstupňů. Ekotronik a obě BMM už EURO I splňuje.

Jinak sice je pravda že platí co je v techničáku, ale s tím aby měl karburátorový motor v techničáku psáno že plní EURO I (myslím že by to tam někdo napsal i když to není pravda) jsem se ještě nesetkal, ale v naší republice je možné všechno, naopak, je celkem dost lidí co mají jednobod a v techničáku nemají emise vyplněny a tak vlastně neplní EURO žádné i když ve skutečnosti plní EURO I, to jen okrajově k bordelům co se dá najít v techničákách.

Co se týče black a silver linů s karburátorovým motorem, vyrobilo se jich celkem dost a viděl jsem jich několik, vyrábělo se to úplně normálně i ve 135 43kW (respektive 42kW s katem) a bylo jich docela dost.

A ještě k těm feldám s jednobodem, v průběhu roku 1995 se začali na motory dávat hlavy s upraveným spalovacím prostorem a díky této úpravě už i tyhle feldy jednobod plní EURO II, takže první feldy mají totožný motor jako fáva (krom nepodstatných detailů co se měnily v průběhu výroby) a plní EURO I a někde v průběhu roku 1995 už mají jinou hlavu (tato úprava má vliv jen na emise, na jízdní vlastnosti a výkony ne) a plní i v jednobodu EURO II. Snad jsem na nic nezapomněl :-)
13:30:15
11.01.2009
Nwkt
zážehové motory (benzin, LPG, CNG) pro M1 (osobní) a N1 (užitková)



Euro 0 – 10 000 Kč

*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491

*EHK: 15 R00, 15 R01, 15 R02, 15 R03, 15 R04, 83 R00 A, 83 R00 B, 83 R01 A, 83 R01 B – platí pro M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení M1G + vozidla N1.



Euro I – 5 000 Kč

*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností přes 2 500 kg

*EHK: 83 R01 B – pouze M1 s maximální hmotností do 2 500kg, s obsaditelností do max. 6 osob a v neterénním provedení; 83 R02 B, 83 R03 B – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností více než 2 500 kg.



Euro II – 3 000 Kč

*EHS/ES: 94/12/ (pouze M1), 96/44, 96/69, 98/77

*EHK: 83 R03 B – pouze M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R04 B.
13:27:27
11.01.2009
Nwkt
-> petr s: Taky jsem to někde četl, ale nemůžu najít kde
13:26:21
11.01.2009
petr s
-> maajkee: Ale 83 b je euro o tak 10 000
13:19:28
11.01.2009
Petkar1
-> maajkee: To píšou i v tom článku z idnes, tak uvidíme. Každopádně já to neřeším, já mám plečku s motorem vzadu a kdyby pan Bursík viděl co se mi line z tý roury, která si říká příčnej výfuk - to jsou EMISE:D
13:04:22
11.01.2009
maajkee
-> Petkar1: no právě že ne :) není to tak lehký, ono existovalo asi milion označení, každá ves jinej pes, takže škodovka by měla vydat tabulku pro jednotlivý motory a unich jednoznačně napsat o jakou euro normu se jedná.
12:59:54
11.01.2009
Petkar1
-> BAMBUS: Podle tý normy v TP si zjistíš Euro....
11:11:52
11.01.2009
BAMBUS
o euru tam nemám ani carku jen tohle co jsem psal jinak i to je jako jedno jen sem proste zvedavej
11:06:24
11.01.2009
petr s
-> BAMBUS: Jestli máš euro1 tak máš 5000 co chceš vědět víc
11:04:05
11.01.2009
BAMBUS
A jak to tedy je stim poplatkem , ja ma taky 93 karbec 42kw s katem , oznaceni motoru 781.135k . Jo a tenhle kec tam ma taky, vozidlo je homologováno podle normy EHK 83 B
11:01:09
11.01.2009
petr s
-> maajkee: -> LiMaK: A dost nebo to mám dát do hádek?
10:53:40
11.01.2009
maajkee
Ne, blackline je prostě už 93, vyráběli se i v 93tím.

Zbylo jim na skladě mraky karburátorů, tak to přece nemohli vyhdoit všechno, proto vyráběli i tyhle karburátorový verze.



A necpi mi prosimtě cos kdy udělal, to mě fakt nezajimá, u mě jsi příspěvkama:

"ale tvrdím, ze blackline žádny z nich karb nemel."

"nemám vesteckou kouli a podle roku výroby to má bejt uz strikacka"

"135Glx navíc z roku 93 by uz mely byt vsechny strikacky…tam uz karbec nemá oficiálně co delat…

"

skončil, pochopil jsem, že do fáv neděláš.



A to že nadávám je tím, žes mě nasral svojí nevědomostí ale přesto něco "tvrdíš".



zkus si taky občas zanadávat, uvolňuje to napětí a stres 4
10:32:55
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> maajkee:

heled, urazej si nekoho jineho ty rozumbrado...



napis mi jedinej prizpevek kde jsem te vulgarne OSOčil....



JÁ SE MÁM STYDET?

KDYŽ TY TADY KAŽDEJ PŘÍZPEVEK PISES O DEBILECH?



jako podle me by ses mel uklidnit, nebo aspon mene casteji pouzivat sproste slova.

to co tu pises, jsou sice 93ky, ale vyrobene 92....ono jaksi vzdy se ve skodovce cislovalo od leta 92 jako model 93....auto bylo vyrobene v roce 92/modelový rok 93. to je celá veda.



ale necham te ve snech, ze vim hovno...aspon tu nepisu debiloviny, co si umím najít sám....víš jak dlouho jsem se na uradech hadal o zamennosti bloků motoru pro favority. víš hovno.

když já měl ve svoji byvale 120ce motor z favorita, tak se favority teprve zacly vyrabet :-) nebo znas nekoho jineho kdo mel v 91 motor 781.136 narvany s upravama do skodovky? kdyz se tady ted podivam na forum v roce 2009, tak kazdej tyden je tu jiný topic o tom, jak zabudovat fakana do 120....tomu seč jako uz s odtupem let smeju.



seru na to, s nekterí jedinci se vzajemne nedokáží dorozumet ani za hovno.já nechapu tebe/ty zase mě....ale aspon ti já nenadávám do debilů.



ale mozná že to admini presunou do sekce /hádky a bude klid :-)
upraveno 1x, naposled 11.01.2009 10:36:02
10:17:02
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK: Hele vážně, už tě mám dost, jseš fakt debil co o fávech neví vůbec nic! jsem docela klidnej jinak, ale ty už mě sereš!

favoritů z 93 s karbcem bylo ještě mraky, jak s katalyzátorem, tak bez katalyzátoru, Sám jsem měl rok Forman Blackline, 135, bez katu, 43kW.



Navíc jsem ti poslílal ten leták, koukni se na něj, už nic nepiš a styď se.



Právě proto jsem založil tohle téma, protože o favoritech z roku 93 s katalyzátorem se skoro nikde nepíše na to že jich je docela dost.



Já když jsem kupoval fávo, tak jsem chtěl aby bylo z 93, ale ještě mělo karbec, protože stříkačky nemám rád a na inzerci jich bylo poměrně dost.



Takže když napíšu fávo 93 s katem, tak to příjde divný asi jen tobě.



A už dost, už prosí jen konstruktivní a rozumný poznámky.
10:09:18
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> maajkee:

možná kdyby jsi hned zezačátku NAPSAL, ze máš KARB a kat a euro 1...možná bysme to tu pochopili...



ale jako z tvého nadpisu: \\\"Fávo 93 s katem - Euro I, že by?\\\"

jde hovno poznat, co tím vlastně myslíš....

nemám vesteckou kouli a podle roku výroby to má bejt uz strikacka, kde jak i sam pises je jasne euro 1....KDYBYS NAPSAL HNED, ZE TAM MAS KARB....hm...tak sorry za zasírání, ale zkus priste poradne napsat co vlastne myslis....opravdu do 93ky by jsi karburator přimyslel opravdu málokdo.



howgh.
upraveno 2x, naposled 14.01.2009 08:54:08
10:05:04
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK: Tady ještě výběr motorizací pro blackline, rok 93,

skoda-virt.cz/cz/.../4497 4



Posleddní řádek: Š 135 KAT (42kW)
09:56:15
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK: NO je vidět, že víš prd, v roce 1993 se dělali favorit 135 GLX s katalyzátorem, byly i takový třeba blackliny, je to normálně v TP, výkon 42kW, neřízený katalyzátor, jednobody byly GLXi 40kW. JE vidět že fakt víš prd a zbytečně to tady zasíráš.



PS: Posílám foto svýho fáčka, rok 93, 781.135, katalyzátor
zvětšit Fávo 93 s katem - Euro I, že by? - obrázek od maajkee vložen 11.01.2009 09:56:15
09:49:55
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
TO CO MAS PSANÉ VE VELKÉM TECHNIČÁKU, TO PLATÍ





já nejsem blazen :-)
upraveno 2x, naposled 14.01.2009 08:53:20
09:45:47
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
heled, a mi je to vlastne jedno,mam 130tku, s motorem euro2( fabia 1.48v) bez katu a s 2 tlumičema pro ticho :-),v papirech mam Euro -1....

prodavat ji nehodlam, a vubec me ty pitchate eura vlastne nezajimaj...



TO CO MAS PSANÉ VE VELKÉM TECHNIČÁKU, TO PLATÍ
09:45:21
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK: Nejsi blázen?

furt meleš dokola to samý, že favo jendobod je jako felicia a tudíž euro I, to všichni víme! už dávno! A to že favo s karburátorem a bhez katalyzátoru plní euro O to už taky všichni dávno víme! O to se tady vůbec nejedná sakra, tak proč to furt opakuješ??!



Zase ti v tý tvojí tabulce chybí Favo s karbcem a katalyzátorem!



A o to sde mi v tomhle příspěvku jedná, tak pořád nepiš toco už všichni dávno věděj.
09:37:13
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> maajkee:

tohle jsem psal, jeste ti to upravím:

EURO 1:



favo s jednobodem a katem -->

má stejne emise jako felicia s jednobodem a katem jelikož je to stejný motor a stejné jednobodové vstrikování..­.....takze stejna kategorie eura. 5000kč



EURO 0:

favo s karbecem a bez katu -->

je euro nic, takze tak ja skoda 120 :-) 10 000kč



tohle pokud nekdo nepochopí, tak já už sem asi fakt debil. tohle jsem napsal a no to jsi mi odepsal:



maajkee 11.01.09 09:12:26 napsal:

→ LiMaK: Co to meleš, už v nadpisu avizuju že se mi

jedna o fávo s katem, s výkonem 42kW, to že fávo bez katu je jako škoda

120 o tom není řeč.








ja jsem ti jen odepsal, jak se ty fakan člení a TY si vyber ktereho z nich máš a CO TEDA VLASTNE MAS ZA EURO...
09:33:16
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> maajkee:

A ty tam mas pod kapotou vlastne co????

to ze mas kat, to uz víme, to ze mas 93 mi dochazi taky....



ale ty mas jako karburator z výroby nebo co??



cim ten motor živíš???

v 93 karbec jsem jeste nevidel, aý na vyjímku u 50kw verze zivene az do roku 93 karbcem
09:30:37
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK: ty si to přečti, to že za fávo bez katu zaplatím jako za 120 to vím už dávno a asi každej tady, o tom tu tady ale není již podle nadpisu řeč a co se týče tý debilní poznámky, jí jsem snad někde psal o tobě?? že jsi to snad napsal ty? pokud koukám tak nikde tvůj nick nevidím. Takže klid.
09:28:35
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK:

No každej přece ví že 42kW má jen fávo 135 s katalyzátorem, ten katalyzátor se tam dával právě kvůli emisím, což sebralo i trošku výkonu.

A to že euro jedna plní fávo stříkačka jednobod to už se ví dávno ze všech médií, ale to že favo z roku 93 s karburátorem neplní taky euro I nikdo ještě nebyl schopnej 100% potvrdit.



JE samozřejmý že obyčejný karburátorový fávo plní velký hovno.
09:27:27
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> maajkee:

heleď chlapče....ta debilní poznámka.....

to si odpust aniž bys poradne cetl....



favo se strikackou a katem jsem psal, ze je euro 1



favo s KARBURATOREM A BEZ KATU je opravdu STEJNÁ EMISNÍ SKUPINA JAKO 120ca....takze za prvního fatana v karbu, zaplatís pri prepisu 10 000 tak jako za stodvácu....



takze o debilních poznámkách radeji pomlč a poradne si precti, co jsem tam vlatsne psal....
09:23:53
11.01.2009
maajkee
-> vaclav785: no v TP mám EHK 83 B, v tý tabulce je EHK 83 R01 B jako euro I, ale nevím co tam znamená to RO1, každopádně se poptám, hlavně jsem zvědavej jak se k tomu vyjádří škodovka, měla by k jednotlivým typům favoritů přiřadit normy, bude to prej určitě na idnesu jen co to udělaj. Tak uvidíme, každopádně bych neviděl ještě bitvu prohranou, jako většina lidí tady.

Njelepší je říct debilní poznámku fávo je jak stodváca voe, zaplatíš 10 litrů a hotovo.

Takže ještě uvidíme.
09:22:12
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> maajkee: nic nemelu, to co pisu je pravda, tak nevim co chces slyset...pokud mas v technicaku normu euro 1...tak co vlastne resis??



a favo s katem ?? to je jako co?



ja znam

1)favo s karburatorem / bez katu (euro 0 - 10 000,-)

2)favo s elektronickym karbem(ekotronik) s katem



a 3) favo se strikackou/ s katem....(euro 1 - 5000,-)



tekze kterej typ mas konkretne ty?

pokud je mi znamo, tak jedine favo č.3 plní euro 1.....



42kw? 135L s katem??

pokud mas v TP psanou euro normu, tak to platí i pri pripadnem prodeji, takže to tam klidně mužes napsat....pokud se jedná o auto z tvojí karty, tak je to asi strikacka s katem...tudíž jasných 5000
upraveno 1x, naposled 11.01.2009 09:25:19
09:12:26
11.01.2009
maajkee
-> LiMaK: Co to meleš, už v nadpisu avizuju že se mi jedna o fávo s katem, s výkonem 42kW, to že fávo bez katu je jako škoda 120 o tom není řeč.

Všude se totiž píše že auto do roku 92 plněj euro O, od roku 93 by už auta měli auta plnit aspoň euro I, jde o to jestli to škodovka dodržela. Jak jsem již psal, v TP je norma EHK 83 což je označení euro I, no každopádně zajdu na úřad pozeptat se.
08:42:00
11.01.2009
vaclav785
koukni na tohle převodní tabulka je v rohu ta modrá

skoda-virt.cz/cz/.../1026 04
08:41:35
11.01.2009
LiMaK - 742 forever
co na to chces jako odpovedet??



favo s jednobodem a katem má stejne emise jako felicia s jednobodem a katem jelikož je to stejný motor a stejné jednobodové vstrikování.......takze stejna kategorie eura.



favo s karbecem a bez katu je euro nic, takze tak ja skoda 120 :-)
22:56:46
10.01.2009
maajkee
22:56:27
10.01.2009
maajkee
našel jsem tuhle tabulku, přečtěte si odstavec vlvo nahoře Favorit a Forman. Nevíte někdo jsetli už škodovka vydala nějaký vyjádřění?

Jinak já mám v TP údaj o emisích, že vozidlo je homologováno podle normy EHK 83 B, a četl jsem různý články že EHK 83 už by mělo bejt EURO I, v tom TP je dopsaný dodatečně. Takže mi svitla naděje že když budu chtít prodat svý fáčko tak můžu napsat aspoň EURO I, tedy "jen" 5 a ne 10 tisíc.
Extreme Tyres