Náporové chlazení - denní provoz

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 05.11.2013 do 05.11.2013, založil/a šrek
řadit dle data
21:13:30
05.11.2013
castrol
-> krtik: nuz teraz to je na nom ako sa rozhodne



a dik 4
21:08:45
05.11.2013
krtik
-> castrol: pro ten pocit 40

Já ho docela chápu. Co není funkční, tak to neni vončo :-D.



...jen tak mimo téma: máš pěkný zimáky! 4
21:01:06
05.11.2013
castrol
-> krtik: sak ano ale ked mu radia ze to nema zmysel v beznej premavke tak preco to takto neoje*at ?
20:57:26
05.11.2013
krtik
-> castrol: šrek asi chce aby když to tam bylo, tak aby to bylo funkční...?

-> šrek: hádám dobře?



A neni to tak udělané, aby byl větší přítlak na předek a zároveň aby se tolik vzduchu netlačilo pod auto a nebrzdilo?



*nechci chytračit, když by měl někdo jiný názor, rád se pobavím, je to moje domněnka...
upraveno 1x, naposled 05.11.2013 20:58:35
20:53:17
05.11.2013
castrol
-> šrek: tak si to tam daj jako ze to tam je a ono nebude 4
20:49:09
05.11.2013
šrek
Ok, já jenom, že mě ta kapota pořád láká. Tak dík
20:47:21
05.11.2013
Pavel P..
do běžnýho provozu na seriový auto je to pičovina.... pokud je chladící okruh v pořádku tak to uchladí dostatečně i upravený motory.
20:45:33
05.11.2013
šrek
A co si pomoc nějakýma větráčkama? Asi blbost, co?
20:38:10
05.11.2013
Kuladmin
prijdes o kus kufru, a dle meho pro normal jezdeni byt v lete je to jedno pac v lete je spis problem stani nez chlazeni za jizdy a to tim nevyresis
20:31:08
05.11.2013
šrek
Válí se mi tu jedna kapota s hezky udělaným otvorem na náporový chlazení. Myslíte, že má cenu se s tim dělat do denního provozu. Jestli se nepletu, tak účel je odvádět teplej vzduch od chladiče ne? A to by v létě nebylo tak marný. Jedná se o emko.
zvětšit Náporové chlazení - denní provoz - obrázek od šrek vložen 05.11.2013 20:31:08
upraveno 1x, naposled 05.11.2013 20:31:33
Extreme Tyres