Rapid - vzhled

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 07.04.2013 do 11.04.2013, založil/a Robert 106
řadit dle data
23:20:35
11.04.2013
dragon_cb_cz
-> Robert 106: Podélná ramena problém nejsou (je k dispozici kvalitní druhovýroba), buchty se pořád ve slušné kvalitě vyrábí, problém jsou šikmá ramena.



Jednořádkový blok == staré pánve. Sehnat se dají, ale je to boj...
19:43:22
11.04.2013
Robert 106
Před lety sem koupil

nové ramena a origo buchty.

Motor mám onen starý jednořádkový ( ten co se mu údajně bortí blok a má užší uložení )

Původní je v tahu opravdu se uvařil a pak už i po srovnání hlavy pořád ulítávalo těsnění.

sehnal sem jiný i snad v dobrém stavu alespoň se mi tak jeví který je jen o pár sériových čísel vedle.
upraveno 1x, naposled 11.04.2013 19:44:36
13:41:28
10.04.2013
dragon_cb_cz
-> Robert 106: "Jak co". S plechařinou asi problém moc mít nebudeš, vnější plasty jsou větší oříšek ale pořád to jde, vnitřní detaily už bývají horší - ale skutečně spíš detaily. Pokud budeš muset dělat GO motoru, tak se ti budou blbě shánět hlavní pánve klikovky (starší motory 130 do roku 88 mají typ který jde blbě sehnat), problematická je i hlava motoru (sehnat novou je utopie, ale jeté asi takový problém nejsou). Karburátor stojí ranec ale sehnat se dá.



No a klasický oříšek je zadní vlečená náprava - poloosy se momentálně asi sehnat dají (poté co někteří místní členové vybílili sklady v Bratislavě a něco z toho vrhnuli na "místní trh" 1, bubny taky, problém jsou šikmá ramena. Občas se objeví, ale dost svátečně, takže pokud ty původní nejsou ohnutý a shnilý na šrot, tak opískovat a vyztužit.



Pořád platí "kdo hledá, najde", ale hledání zabírá stále více času a věci bohužel často stojí stále více peněz 8
20:16:35
08.04.2013
Robert 106
Dobrý,



asi to nechám kompletně v origijnálu - ono to bude také nejsnadnější.



dlouho sem nesháněl žádné díly na škodovky dřív se toho všude válelo za 100 korunové částky jak je to teď ?
23:38:49
07.04.2013
Kilián
-> Robert 106: nechat origo.84 moc není
19:40:14
07.04.2013
afro100
-> m8rinek: presne ták
19:32:11
07.04.2013
m8rinek
Taky bych to dal do původního stavu, Garpidů je dost a hodnotu to bude mít jenom pokud to bude nezbastlený....
18:47:01
07.04.2013
ondie
-> Robert 106: Jasný,oko netrénovaný to hned nevidí,ale když už o tom vim,tak bych to nepřekous :) ..on ten tvar zadního lemu jde ruku v ruce s tim předním..

Garde je hezký,ale když už to předělávat,tak mít na to všechny ty věci,co dělaj garde gardetem.
18:42:19
07.04.2013
Robert 106
Jo tak už to vidím M-ka mají lem s ploškou ouži kulatej ale víš, že sem si toho nikdy nevšiml ?
18:40:02
07.04.2013
Robert 106
myslím toho ořechově hnědýho (2094)- ta barva se hrozně blbě sháněla a mám v úmyslu novej celolak ve stejném odstínu.



Jo asi jo je to právě jeden z prvních tak bych to asi měl udělat do originálu. Pořád mě ale bere nápad s úžovkou příde mi totiž strašně hranatej.



Ještě otázečka vím, že by se zadní lemy měly lišit ale nikdy sem zřejmě nenašel fotografii ze které to je patrné nemáš nějakou ?
18:22:29
07.04.2013
ondie
A jestli myslíš toho pískovýho,tak je hezkej i takhle,jeden z prvních,nechal bych ho bejt..
18:19:28
07.04.2013
ondie
-> Robert 106: Rozdíl je ještě v zadních lemech,maj jinej tvar...pro mě by byl kočkopes neakceptovatelnej a měnil bych i lemy (u zdravýho auta je to otázka).

Když se ti povede sehnat prepregy,proč ne....chromy tomu dle mě moc neslušej..zadní čelo se žehličkama a hladkou kapotou bych taky nedával,prostě mít jen alá Garde..ať to nesklouzne do kýče.
17:35:36
07.04.2013
Martin/125/
udělej to. a policajti vědí už prd o tom jestli se dělal nebo ne a když je to rok 84 tak je to jeden z prvních rapidů...tak to udělej :) všichni to pak budou obdivovat
17:01:01
07.04.2013
Robert 106
Čau chlapi(případně holky),



mám strašné dilema jaký vzhled dát svému Rapidovi. Zřejmě tento rok započnu renovaci.

Jedná se o rok 1984 Rapid 130. Karosérie je v celku slušná auto máme od roku 98 ovšem celý předek je pro mě jako puntičkáře na výměnu. Blatníky a čelo je od mamky klasicky olámáno o vyšší obrubník, jeden blatník je trochu hnilej u antény a naprosto krásnou a zdravou kapotu kufru s křížovou výztuhou se mamce povedlo při pokusu o odvzdušňování brzd vyheverovat do stropu garáže.



Upřednostňuji Originální vzhled, jenže pořád vzpomínám na svou milovanou škodu 105S rv. 77 a tady na Virtu sem viděl v článku fotky prototypů škody Garde a tak mě to pořád nutí udělat z toho alá úžovka s hladkým víkem motoru.

Porovnával sem už spoustu fotek na netu různých verzí a nemůžu se rozhodnout.



Tak jak ? poradíte ?



PS. taky nevím jak moc by přitahoval pozornost PČR úžovkovej rapid



Dík Robert
Extreme Tyres