
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fiat a talianske autá
-> minno 12.05.21 14:55:57: Tak já míval i podstatně horší, pak co se narodily děti byl chvilku klid a teď se to nějak vrací... sakra 

-> palinator 12.05.21 15:31:50: Ony ty 1.4 chrchlají normálně. I ta naše si zabrblá do výfuku. Takže to není taková ta digitální opičárna, co má dnes hodně aut.
-> Jirik_Tuňák1983 12.05.21 10:50:54:
Já jen vim že to mělo dvojitej duplex bez koncovek a pěkně to prdlalo, až to přišlo skoro divný. Že když s tim na volnoběh popojížděl tak to dělalo pocit jako když ten motor má s tim autíčkem moc práce.
Něco jako Maluch. 
Já jen vim že to mělo dvojitej duplex bez koncovek a pěkně to prdlalo, až to přišlo skoro divný. Že když s tim na volnoběh popojížděl tak to dělalo pocit jako když ten motor má s tim autíčkem moc práce.


-> minno 12.05.21 12:34:55: I ja jako laik to vidim. Asi bych to teda na svym spotrebaku neresil, ale na druhou stranu bych chtel mit auta v tak dokonalym poradku, takze pekny!
-> dragon_cb_cz: Mával som aj ja také časy

-> minno: To je v poho, já teď v sobotu najel asi 330km kvůli kolům na Alfu a Saaba a chystám se na 500km trip pro interiér do Alfy, takže to se v tom ztratí 

-> minno 12.05.21 12:26:49: To je co bys Fiatem dohodil. 

-> Sita 12.05.21 11:04:05: Pred to vyzeralo nejako takto. Je to metalíza, takže jednotlivé diely z každého uhlu pohľadu a za rôznych svetelných podmienok iný odtieň
Za "ideálnych" svetelných podmienok pri kolmom pohľade to vyzeralo celkom fajn
Ale z uhla a pri nasvietení slnkom, hrúza.
Zadný blatník bol lakovaný už pri kúpe auta pred 7 rokmi. Zadné dvere origo lak, predné dvere som opravoval ja pred rokom (ťukes od spoluobčana), predný blatník menený a striekaný mnou tiež vlani. Hralo to farbami.


Zadný blatník bol lakovaný už pri kúpe auta pred 7 rokmi. Zadné dvere origo lak, predné dvere som opravoval ja pred rokom (ťukes od spoluobčana), predný blatník menený a striekaný mnou tiež vlani. Hralo to farbami.
-> minno 12.05.21 08:38:53: pekny, jeste by to chtelo odkaz na foto "pred" :)
-> palinator 12.05.21 09:12:40:
Ještě mají se 157 kW a bodykitem.
m.mobile.de/auto-inserat/ .../315618295.html?searchI d=7...
A nebo
m.mobile.de/auto-inserat/ .../322695222.html?searchI d=b...

Ještě mají se 157 kW a bodykitem.
m.mobile.de/auto-inserat/ .../315618295.html?searchI d=7...
A nebo

m.mobile.de/auto-inserat/ .../322695222.html?searchI d=b...
-> minno 12.05.21 08:38:53: To vypadá hezky a vlastně skoro stejný odstín, jako bych potřeboval já. Kde že máš toho lakýru? 

-> Jirik_Tuňák1983 12.05.21 09:04:14: Áno, to by bolo fajn 

-> Jirik_Tuňák1983:
Náhodou včera jsem viděl tu naštěkanou pětistovku a jako má to docela kulky.
Náhodou včera jsem viděl tu naštěkanou pětistovku a jako má to docela kulky.

-> palinator 12.05.21 08:42:59: Nezáviď. 
-> minno 12.05.21 08:38:53: Dnes jsem v práci paní vozem, mám ho před tím srazem rovnou umýt?

-> minno 12.05.21 08:38:53: Dnes jsem v práci paní vozem, mám ho před tím srazem rovnou umýt?

-> minno:
Teď už můžete udělat s -> Jirik_Tuňák1983: sraz.
Teď už můžete udělat s -> Jirik_Tuňák1983: sraz.

-> dragon_cb_cz: 300 €. Dopadlo to na výbornú. Konečne sa dá na to pozerať
Teším sa veľmi.

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To znám. Bohužel kvalita tomu všemu ale odpovídá. Možná je ještě horší. 



-> minno: Na kolik tě to vyjde? Já bych takhle taky potřeboval barevně sjednotit kus auta (900NG).
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 

-> Syny 10.05.21 21:40:05: Toho se neboj. U Karkule to není poznat ani po letech.
-> minno: Nn, jen zadni blatnik (po oprave) a aby nemuseli delat rozstrik, tak nad dverma az po A sloupek a celej prah. Dvere jen rozlestili, aby to tak nebilo do oci. Nicmene to (alespon zatim) neni vubec poznat.
To mi připomíná, jak vždycky lakujeme s kamarádem... Vezmeme nejčistější hadr ze země, vyklepeme z něj prach a kamínky. Pak tím hadrem utřeme lakovaný díl, nastříkáme plnič. Jelikož se nám nechce čekat, tak do mokrého plniče stříkneme barvu, necháme zavadnout a vezmeme lakem... Dřív jsme se snažili vytahat mouchy, který se tam vždycky přilepí, ale zjistili jsme, že uděláme míň škody, když je tam necháme přilepený... 

-> minno: Taky mam podobnou fotku (ac ne Itala) 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
no to hej

-> castrol: Ale to není vidět ze strany :-)
-> minno: teraz bude lava a prava strana ina 

Sralo ma, že každý diel na tej pravej strane mal iný odtieň (síce "rovnaký", ale iný). Tak som to dal prelakovať. Ráno zavezené lakošovi a už je aj hotovo. Som na to zvedavý naživo.
-> dragon_cb_cz: minimalne poměr Kč/kg hodně dobrej :)
Jinak v sobotu zakoupený a rovnou nahozený nový kola, teď ještě najít čas to umejt:
-> U-Geen: Přijde mi to jako dost solidní kus auta za tu cenovku.
-> U-Geen: Sám jsem o ní uvažoval, ale proste ten motor, kdyby to byl aspoň hybrid…
-> U-Geen: ten motor fakt zní jako maluch nebo původní 500... to je mazec
-> dragon_cb_cz 07.04.21 23:52:52: Poselství neposelství jsem ani nevnímal, ale spíše příjemné překvapení, že do toho Leopardo šel. Ostatně, u reklamy na Cromaňonce se tam zase vyskytl Jeremy Irons.
Co je ještě zajímavější, že po tolika letech výroby, má ta 500 ještě pořád co nabídnout.
Co je ještě zajímavější, že po tolika letech výroby, má ta 500 ještě pořád co nabídnout.
-> Jirik_Tuňák1983 07.04.21 17:44:38: Jj na to už jsem koukal a jako dojížděcí prdítko by to bylo super - ty pididveře by s nakládkou/vykládkou potomstva mohly hodně pomoci (teoreticky, chtělo by to vyzkoušet).
-> Jirik_Tuňák1983 07.04.21 17:46:41: No úplně mě Leonardo nepřesvědčuje teda, že bych měl koupí 500E spasit planetu si úplně nemyslím, ale mít na to finance, tak by mě to do města fakt neuráželo. Zajímalo by mě, jaký to má jízdní vlastnosti.
-> Jirik_Tuňák1983 07.04.21 17:46:41: No úplně mě Leonardo nepřesvědčuje teda, že bych měl koupí 500E spasit planetu si úplně nemyslím, ale mít na to finance, tak by mě to do města fakt neuráželo. Zajímalo by mě, jaký to má jízdní vlastnosti.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.04.21 19:58:18: Já si v tomhle případě nemyslím vůbec nic, protože o tom autě nevím víc, než jsem tu už napsal - akorát jsem možná místo "takovouhle" měl napsat "nějakou takovouhle"
A stejně tak jsem nemluvil o přestavbě "na sérii" 
Každopádně zrovna tobě vysvětlovat, že na značkách i v ČR nakonec může být kde co, asi není potřeba...


Každopádně zrovna tobě vysvětlovat, že na značkách i v ČR nakonec může být kde co, asi není potřeba...
-> dragon_cb_cz 31.03.21 22:42:27: to si fakt myslíš, že někdo trubkovou konstrukci DTM přestavěl na sérii a má to na značkách? Což o to, v japonsku jezdí klidně závodní 935tka, nebo 956 na značkách, ale ta představa přestavby na sérii mě teda fakt baví. 

-> Jirik_Tuňák1983:
Kamarád z "vedlejší vesnice" říkal, že prý tam "přes ulici" někdo má takovouhle 155 vrácenou "do civilna" a na značkách - to musí být strašný peklo
Ale osobně jsem to tady v okolí nikde lítat neviděl....


-> dragon_cb_cz: tak ty seš taky mladej cucák... my měli dycky škodný, ale známý si tehdy koupili novej žigul - rok fakt nevim, ale vim, že jsem z toho byl unešenej proti naší 120L
-> U-Geen: Já v ČSFR
Alespoň myslím. Někdy okolo toho přelomu táta tu 110L prvním žigem nahradil. Postupně odjezdil tři, některý roky i 80t km za rok. A rozdíl v prostoru na zadních sedačkách pro tři pasažéry byl značný. No a pak s náma začal jezdit i brácha (narozený 93) a v šesti lidech už začlo být těsný i žigo 


-> dragon_cb_cz: pamatuju, ze jsem z toho byl taky docela odvarenej :) nastesti jeste v CSSR
-> vhml: Polákem jsem nikdy nejel, ale rozdíl 110L a libovolný žigo byl fakt výraznej. Žigo je úplně jinej "kus auta". Z pohledu síly motoru neposoudím, na to jsem byl moc malej.
-> Jirik_Tuňák1983 22.03.21 10:06:43: hele netušim. Ale misto žigulího OHC a Fiatího 2xOHC to mělo jen OHV, takže slabší než ostatní podobné kusy to bylo určitě. Ale kroutak vocpoda tomu rozhodně nechyběl. Oproti naší tehdejší 110 to ale jelo pekelně