
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2456 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 18.08.2015 do 08.03.2025, založil/a Mantrabeach
Tak dneska svezeni s rx-8... a jako jo, to bude ono. Kdyby to nebylo tak zrezle, tak bych to snad i koupil. Ale ten zvuk

-> kpt.Budha: vzhledem k tomu, že jsem včera utrhnul šroubení na olejovém chladiči, tak to zřejmě budeme my, z koho poteče olej, takže pohoda :D
Jestli to jsou auta do 25 tisíc, tak bacha na olej před zatáčkami
Hodně štěstí.

-> m8rinek: Tak ať se daří.
-> m8rinek: super
tak držíme palce 


-> Eidy: V nedeli
-> m8rinek: Zajímavý. A kdy to jedete?
-> m8rinek: 18.října se nám podařilo sehnat Mazdu MX5 ve stádiu rozkladu, s nefunkčním motorem 1,8 a nabouraným zadkem. Během 2 měsíců se po volných chvílích povedlo auto uschopnit a upravit do následující podoby:
-opravený bok (díky Pavel Cais)
-dokompletované chybějící díly (díky MX5 díly)
-sehnána kapota z turbiaty (díky Pavel Kejdana)
-rozleštěna totálně zažloutlá světla (díky Ruční mytí aut - Car Cleaner
-navržen design (díky Barkaphoto - fotoateliér)
-vytištěny a nalepeny polepy (díky MT-studio)
Dále se auto upravilo pro závod:
-sedačeky JK composite
-volant Raid s odnímatelnou nábou NRG a relokovaným tlačítkem klaksonu
-úprava palubních přístrojů (akustická a světelná signalizace nízkého tlaku oleje)
-výroba středového panelu (teplota a tlak oleje, startování, stahování oken a spínání druhé sahary)
-zkrácení středového panelu
-harnessbar pro bezpečnostní pásy OMP s úchyty hasícího přístroje OMP
-montáž chladiče oleje Mocal (díky za pošťouchnutí Martin Lešetický)
-montáž druhé sahary pro přichlazování chladiče oleje
-snížené pružiny Eibach
-krátké sání s filtrem K&N
-pevné zámky hardtopu
-zvedací bod pro snadnou výměnu zadních pneu
A to by asi tak mohlo být vše. Dělali jsme vše pro to, aby technika zvládla 6h jízdy na okruhu a teď je na nás, aby jsme to zvládli i my.
Držte palce :))))
-opravený bok (díky Pavel Cais)
-dokompletované chybějící díly (díky MX5 díly)
-sehnána kapota z turbiaty (díky Pavel Kejdana)
-rozleštěna totálně zažloutlá světla (díky Ruční mytí aut - Car Cleaner
-navržen design (díky Barkaphoto - fotoateliér)
-vytištěny a nalepeny polepy (díky MT-studio)
Dále se auto upravilo pro závod:
-sedačeky JK composite
-volant Raid s odnímatelnou nábou NRG a relokovaným tlačítkem klaksonu
-úprava palubních přístrojů (akustická a světelná signalizace nízkého tlaku oleje)
-výroba středového panelu (teplota a tlak oleje, startování, stahování oken a spínání druhé sahary)
-zkrácení středového panelu
-harnessbar pro bezpečnostní pásy OMP s úchyty hasícího přístroje OMP
-montáž chladiče oleje Mocal (díky za pošťouchnutí Martin Lešetický)
-montáž druhé sahary pro přichlazování chladiče oleje
-snížené pružiny Eibach
-krátké sání s filtrem K&N
-pevné zámky hardtopu
-zvedací bod pro snadnou výměnu zadních pneu
A to by asi tak mohlo být vše. Dělali jsme vše pro to, aby technika zvládla 6h jízdy na okruhu a teď je na nás, aby jsme to zvládli i my.
Držte palce :))))
Někdy na jaře jsem projevil zájem jet Gumbalkan (cestu někam do Rumunska autem do 25tkč), měl jsem v plánu koupit plesnivé NB1,6 a jet... To nakonec neklaplo, nicméně před dvěma měsíci jsem zaregistroval Gumbalkan Gran Prix v Mostě, 6h závod autem do 25tkč a dopadlo to následovně....
-> U-Geen: Tak já to nehrotim. Hlavne ted pres zimu se nekde na parkovisti valet pod autem se mi stejne nechce. Bude se neco vyloupne a pojedu se podivat a nebo nevyloupne a tak si zatm jiny auto nekoupim. Ja koneckoncu hledam bud vitaru a nebo nejakej rozumnej zadohrab, dve pekny auta mi utekli, protoze jsem se tak dlouho rozhodoval ktery, az nakonec nebylo k mani ani jedno ...
-> charon: hele ja se obavam, ze tohle bude hledani jehly v kupce sena. Nase Vitara mela tehdy myslim 15 let a sezrana byla fest.
Kua já na to koukal na mobilu a zdálo se mi to cajk. Musim říct že teď na počítači vidim taky to, co bych na svym autě vidět nechtěl ... tak nic, na tohle se podívat nepojedu. Ale díky za perfektní rozbor 

-> Pavel P@nkáč: Ono nejen díry, ale neni na tom levym (z pohledu fotky) po celym obvodu prahu nějaká srajda typu montážní pěny? Nebo co to tam je za tu "housenku"? Na pravym to neni.
-> Pavel P@nkáč: no nastrikany to imho je, jinak by to bylo zrzavy. A mas pravdu, je tam vetrani. Jako ty prahy tady nejsou tak dulezity, precijen to neni samonosna karoserie, ale ... :)
to červeně zakroužkované bych řekl chybějící material uplně a ten levej prah vypadá jak z perníku

-> U-Geen: ja teda cerstvě nastřikanej spodek nevidím, spíš se mě zdá že prahy ze vnitř mají díry, nebo je to stín nějakej?
-> charon: asi stoji za prohlidnuti. Nevim teda, jak tyhle motory snasi LPG. Taky asi bacha na korozi, vypada to na cerstve nastrikanej spodek, tak jestli to jen nezaplaclo diry v ramu :-)
Kucí Suzukáři, co si myslíte o tejto Vitaře?
auto.bazos.cz/inzerat/... /suzuki-vitara-grand-25-v6 -106kw-lpg-nova-stk.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /suzuki-vitara-grand-25-v6 -106kw-lpg-nova-stk.php
-> Luky 29.11.20 09:06:52: Jj emise. Toyota má v tomhle směru určitě volnější ruce, to je pravda. Ale jak moc velká je ta rezerva a jakým způsobem jí rozdělí mezi modely, který posouvají limit nežádoucím směrem (bude jich víc - krom Yaris GR a GT86 určitě ještě velký SUV a offroady a vlastně cokoliv co není hybridní) je otázka.
-> dragon_cb_cz: myslíš kvůli emisím? Toyota je na tom velmi dobře s flotilou tak by je to snad omezovat nemuselo. To samý se týká 2. generace BRZ/GT86. Toyota v Evropě bude, Subaru je zatím s otazníkem
-> TTomas 28.11.20 07:17:51: Cenovka myslím velmi odpovídající, ale asi bych si to neobhájil...
-> Luky 28.11.20 13:38:53: Formálně to limitka není, ale kolik se dostane kusů do EU je otázka. Máš jako Suzuki Jimny - taky obyčejná sériovka, ale přestože mají dealeři fronty zákazníků co to chtějí koupit, tak auta nejsou...
-> Luky 28.11.20 13:41:56: Hezký
I ta cena se v porovnání s ostatnimi auty zdá celkem přiznivá...no jako sluzebak by to asi neproslo
A chybí tomu poradny zadni kridlo

I ta cena se v porovnání s ostatnimi auty zdá celkem přiznivá...no jako sluzebak by to asi neproslo

A chybí tomu poradny zadni kridlo

A asi s tím bude legranda. Aero prvky u WRC nesmí být na boku na zadních dveřích. Tak u Toyoty do postavili do 3 dveřový kastle která tam ty dveře nemá
m.facebook.com/story.php? story_fbid...

m.facebook.com/story.php? story_fbid...
-> dragon_cb_cz: není to limitka, bude se to normálně prodávat. Teda když dáš 999 k 

-> m8rinek 28.11.20 07:13:10: Ty zadní blatníky jsou taky docela hrůza. Ale trocha designového násilí a jsou tam. 
Ale chápu, že o tom to úplně není.
Jak říká naše malá, je to hnusák.

Ale chápu, že o tom to úplně není.
Jak říká naše malá, je to hnusák.

Jo je, ale dodání bylo 9-12 měsíců. Cena za Performance je 1M. Pokukuju po ni už dlouho...
Kousek dal stal obyc Yaris a to bylo ve srovnání s tímhle auto k smíchu. Cena je tuším 900?
-> m8rinek: Vzhledově mě to úplně nebere, ale mám tak nějak pocit, že by mě to netrápilo. Už je česká cenovka? Ale stejně se po nich nejspíš jen zapráší...
-> m8rinek 27.11.20 21:50:08: brutální tlama
Zatím na to všude čtu jenom chválu :-)

-> m8rinek 27.11.20 21:50:08: Ale ta tlama a voči vypadají jak obličeje z nějakého japonského komiksu.
-> T 27.11.20 19:24:11: zapomněl jsi napsat laminatovym 

-> Venca.: bezpečnost
jezdíš mx5 a jestli chceš, svezu tě erkem bez rámu 


-> Venca.: kamarád měl tohle www.facebook.com/photo?fb
id=43910... předělanej anglán, když s tim končil tak to mělo 360 koní a nevyšlo ho to ani nijak draho- pořízení+změna řízení+ "GO" motoru (40k) ho to celý vyšlo asi na 160 a hodně času 

-> Venca.: Nebyl jsi to náhodou ty, kdo nám v Belgii ohledně shnilých nosníků na Miatě říkal “To jsou deformační zóny, ty normálně nepoužíváš.” ? 

-> Venca.: jo tak můžeš pořídit klidně LHD. Tady šlo spíš o srovnání generací.
Bezpečnost asi nebude enormní, ale na to že jinak jezdíš NBčkem je to asi cajk
Jinak lehký hravý bezpečný auto bude asi oříšek. Možná Toyota Yaris GR, ale tu bude zase větší problém zaplatit
Bezpečnost asi nebude enormní, ale na to že jinak jezdíš NBčkem je to asi cajk

Jinak lehký hravý bezpečný auto bude asi oříšek. Možná Toyota Yaris GR, ale tu bude zase větší problém zaplatit

-> Luky 26.11.20 22:50:43: Skončil tam, kde já jem chtěl začít před dvěma lety, s 5ti válcovým focusem
Jo tahle stará impreza má taky něco do sebe, ale bezpečnost nic moc a navíc já ty pravostranný auta nějak nemusim...
Z téhle generace nedávno prodával Štajf to coupe, někde kolem půl mega, sice bylo bílé, ale už přestavěné na levostranné...

Jo tahle stará impreza má taky něco do sebe, ale bezpečnost nic moc a navíc já ty pravostranný auta nějak nemusim...
Z téhle generace nedávno prodával Štajf to coupe, někde kolem půl mega, sice bylo bílé, ale už přestavěné na levostranné...
-> Venca. 23.11.20 14:43:15: tady máš něco k přemýšlení
michaljirak.com/stories/z ivot-s-imprezou-z-japonska -10-000km-pravostranne-rad osti

michaljirak.com/stories/z ivot-s-imprezou-z-japonska -10-000km-pravostranne-rad osti
-> kpt.Budha: na sériové pneu lehce najdeš hranu a je to takový čitelný. něco lze i nacvakat na diferakach a pak už jen čekáš kdy se něco vysere. a užíváš si. pokud nejsi prase, stačí lehce oslizle podzimní cesty a hned se životnost např. poloos násobí

-> kpt.Budha 25.11.20 06:06:16: Je, krásně to protahuje zatáčkami, hlavně na výjezdech.
Moc hloupý dotaz - ona je v té Impreze / Evu sranda i na normální silnici? Jako že chápu, že jsou to ikony, na šotolině nebo na sněhu to může být super, ale kdo z nás se na něco takového dostane...ale na suchém asfaltu, kde tak nějak výborné 4x4 už neznamená tolik oproti jiným druhům pohonu? Neberte to jako kritiku, jsem moc velkým fanouškem modro zlaté Imprezy, ale tohle mi nikdy nebylo moc jasné. 

-> Jirik_Tuňák1983: Tak to každopádně




-> Venca. 23.11.20 22:11:55: 8g to vzhledově moc nevylepšila, ale aspoň s ní doletíš na měsíce Jupiteru. 

-> Jirik_Tuňák1983 23.11.20 21:14:19: 7g je hnus, ale funguje asi jeste lepe, ale vypada jak autobus

-> Venca.: tohle bylo ještě čipnuty 
Jinak ta 8 bude na prodej pravděpodobně
-> Jirik_Tuňák1983: to věřím

Jinak ta 8 bude na prodej pravděpodobně

-> Jirik_Tuňák1983: to věřím

-> T 23.11.20 21:04:40: Já jel Type-R 7g a ten se mi líbil ještě víc.
I vzhledově.

-> T: Jel jsem s obema, takze vim
Ale teda 10g v serii, takze jen 320 koni

Ale teda 10g v serii, takze jen 320 koni
-> Venca.: mám pocit, že u všech novějších aut bude stejný efekt.... Aby to bylo zábavný, tak už budeš muset jet na okrese tak, jak nechceš..... 
Vezl jsem se takhle jeden den civicem type R 8 g s 200 konema a 10g se 400 koněma a hádej co bylo lepší

Vezl jsem se takhle jeden den civicem type R 8 g s 200 konema a 10g se 400 koněma a hádej co bylo lepší
