skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2456 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 18.08.2015 do 08.03.2025, založil/a Mantrabeach
-> m8rinek: Ještě tak trochu mimo téma, co tam máš za podvozek? Já teď řeším něco do svojí, tak do 30-35 tis, nevím jestli vzít klasiku ZetaCRD nebo třeba zkusit XYZ nebo ještě něco jiného?
-> m8rinek 07.04.21 20:06:36:
Moderní turbo vypadá jinak než před 10 lety.
To mi povidej, když já uváznul na konstrukci starý už 24 let. Někdy i doslova
Moderní turbo vypadá jinak než před 10 lety.

To mi povidej, když já uváznul na konstrukci starý už 24 let. Někdy i doslova

-> m8rinek: pěkný
Kdyby někdo chtěl NC 2.0, táta bude prodávat. Má to dělaný spodek motoru, kastle má pár důlků. Fotky v mé kartě, aktuální dodáme
Kdyby někdo chtěl NC 2.0, táta bude prodávat. Má to dělaný spodek motoru, kastle má pár důlků. Fotky v mé kartě, aktuální dodáme
-> U-Geen: dneska dáš maličký turbo chlazený vodou rovnou na sání, takže nemusíš natlačit celej IC a kilometr vedení a jedeš si jak pán :))).
Na svojí MX mam turbo udělaný ,,klasicky,, a dneska bych to prostě udělal jinak :)))
Na svojí MX mam turbo udělaný ,,klasicky,, a dneska bych to prostě udělal jinak :)))
-> m8rinek: jasne, to jsem si tak nejak myslel. Jedno (skoromoderni) benzinoturbo ted mam doma, v podstate kdybych nevedel, ze to neni atmo, tak to nepoznam :)
-> U-Geen: tak tohle se chová podobně jako atmosféra, mě u turba trvá než se to nafoukne a začne jet, nicméně v době EBC, kde si solenoidem zreguluješ plnící tlak se dá eliminovat takovej ten ,,až moc velkej,, turbokopanec a zvyšuješ tlak postupně...
Doba pokročila a moderní turbo vypadá taky jinak než před 10lety :)))
Doba pokročila a moderní turbo vypadá taky jinak než před 10lety :)))
-> m8rinek: hele a ze zajimavosti, ma to nejak vyrazne jinej prubeh? Kompresor vs turbo?
-> Venca.: asi nejde srovnat, turbo mam stařičkou 2560 na ložiskách, kde by se dal nafoukat nesmysl, kdybych dnes stavěl turbo, tak použiju nějaký malinký TS turbo a budu se držet při zemi.
Do Rotrexe jsem šel spíš kvůli kompaktním rozměrům a zvědavosti. Kdybych chtěl něco levného tak použiju nějakýho produkčního Eatona, ale jsem rád že to mám bez jekotu :)))
Do Rotrexe jsem šel spíš kvůli kompaktním rozměrům a zvědavosti. Kdybych chtěl něco levného tak použiju nějakýho produkčního Eatona, ale jsem rád že to mám bez jekotu :)))
-> m8rinek 06.04.21 19:30:41: Na jednu stranu jo. Na druhou stranu, pokud člověk přemýšlí tak, že za dalších cca 100 - 120 tisíc získá auto s 200+ koňma, tak je to pořád zajímavé.
Takže ty už máš teď ve svých autech jak přeplňování kompresorem tak turbem? Co se ti líbí víc?
Takže ty už máš teď ve svých autech jak přeplňování kompresorem tak turbem? Co se ti líbí víc?
-> Venca.: hele tohle je udělaný zástavbově strašně friendly, takže proč ne. Problém přichází v okamžik, kdy se má nakoupit jen materiál, páč kompresor (60tkč), jednotka (20tkč), nějaký čidla, vstřiky (10tkč). Skládat to z odpadu z vrakoviště imho nemá smysl a v čechách to málokdo umí zaplatit ;).
-> Eidy: on možná bude zajímavější tenhle graf, kde je stejná téměř seriová mx5 (náporové sání, odstraněný kat) a pak s přeplňováním. I na takhle základní setup kde je přeplnění ,,jen,, 0,55b je výsledek myslím slušný :))).
-> MVM: fakt nevím, zeptám se, když z toho vyskočí ojnice tak budu chvíli smutný, ale přejde mě to :)))
-> MVM: fakt nevím, zeptám se, když z toho vyskočí ojnice tak budu chvíli smutný, ale přejde mě to :)))
-> m8rinek: Aha, tak teď už chápu.
-> m8rinek: Ok , to je jen Tva věc i auto.. Ja jen do takovych veci s obsluhou kecám a obvykle se na tom rozsahu bavime. Toť vse.. Jak rikam brat to takhle odspoda musi mit nějaký význam...
-> MVM: hele vůbec nevim oč jde, nejsem obsluha brzdy a jsou to věci do kterých nevidím.... p. Bouru mám za kapacitu ve svém oboru a myslím, že se k tomu chová ohleduplně a určitě mu do metodiky měření a ladění na válcích nebudu zasahovat :))).
-> Eidy: ono to nespadlo, jsou to jen proložený dva grafy a RUN2 proběhl před dvěma měsíci. To proč to vyhouplo jsem popsal Téčkoj. Ještě tam 20k je, vim kde, ale aktuálně nejsou kapacity k řešení :)
-> m8rinek: Jen taková " blbá " vsuvka. A sice.. Co vede pány na brzdě k tomu, ze zakřápnou plnič na zážehovym motoru od 1700ot. ? Kdyby Dieselpower, tak neřeknu...
Pokud teda jste tam v tom sklepě nehledali detonace. Ono to vypada potom hezky ten rozsah 1500 az 8000, ale tomu motorku se to asi zrovna 2x nelíbí....
Pokud teda jste tam v tom sklepě nehledali detonace. Ono to vypada potom hezky ten rozsah 1500 az 8000, ale tomu motorku se to asi zrovna 2x nelíbí....
-> m8rinek 05.04.21 21:36:53: Zajímavý čísla a hlavně průběh. Co se stalo, že napodruhý to o tolik spadlo?
-> T: dalo by se říct ,,stage2,, po zástavbě kompresoru. Mírně změněn převodový poměr na řemenicích, doplněny safety featury (pořádné IAT s korekcemi, knocksenzor a snímače teploty a tlaku). Mám trochu podezření na klouzání řemenu, páč bych čekal trochu víc boostu, ale i tak jsou čísla velmi slušná, jen nás teď možná bude trochu limitovat absence IC a auto asi přijde o světlo, kvůli přísunu chladného vzduchu...
-> m8rinek: problém není nikde, Češi jsou velmi tolerantní k (MX)5% menšině
-> m8rinek: souhlas, je to trošku menší provoz, ale boží
Bližší info k fotce?

Bližší info k fotce?
-> Milan 136: na tohle jsem asi blbej, ale fakt to nechápu...
Navíc stále nevím kde je s MX problém :)))
Navíc stále nevím kde je s MX problém :)))
Už aby ten můj rejzozrout taky vyjel do ulic. Takhle je zatím zarovnanej..
-> Milan 136: Tak teď teprve mi to auto začíná dávat smysl 

Ja nevim co na tomhle aute kdo vidite, vzdyt je problem jenom z toho vylezt :-D mohutnyho kolegu jsme z toho malem museli tahat jesterkou :-D
-> T: široký, úzký, oblouky. Tady pozor na to kolik potřebuješ místa a jak moc si chceš znepříjemnit natahování střechy. Pak detaily jestli s harness barem nebo bez a pak provedení výztuhy jestli A, X nebo jen diagonala.
-> T: za me rozdil hlavne v tom,jak chces resit pasy,popripade natahovani/stahovani strechx,nebo origo reseni uchyceni hardtopu...
Instalaci za odpoledne bych asi neumel,ale zalezi jen na tom,jak moc si chces hrat s vyrezanim plastu a plechu nad nadrzi...
Jinak koberce za sedackama ven,oddeklovat kryci plechy a plasty,jinak jsem mel kvůli komfortu venku i sedacky.
Instalaci za odpoledne bych asi neumel,ale zalezi jen na tom,jak moc si chces hrat s vyrezanim plastu a plechu nad nadrzi...
Jinak koberce za sedackama ven,oddeklovat kryci plechy a plasty,jinak jsem mel kvůli komfortu venku i sedacky.
-> m8rinek: pochopil jsem, že je jedno takové slabší a jedno více "závodní" provedení nebo v čem je ten zásadní rozdíl?
-> T: instalace v pohodě, jen si je třeba správně zvolit, každé provedení má své pro a proti...
-> T 20.03.21 12:58:19: za odpoledne je to hotovy
-> m8rinek: ,-> vhml: kouknu na ně, díky.
A jak je na tom instalace ? nebudu muset rozebrat půl auta ? :-D
A jak je na tom instalace ? nebudu muset rozebrat půl auta ? :-D
-> T 18.03.21 19:43:08: já mám Cybul od poláků a taky dobrý.
-> T: Asi je dobrý si rozhodnout jestli chceš RB úzký, nebo široký, každý má své pro a proti. Jinak nejlépe vyjde RB od Lukáše Sauberera, který staví závodní buggy a tohle k tomu má jako přidruženou výrobu. Pár jeho rámů jsem instaloval a jeden mam nachystaný i do našeho závoďáka...
Ne, že bych se na to chystal nutně, ale kdyby jo.... Kde sehnat a jak moc je složitý instalovat rollbar?
-> m8rinek: přijdou mi ok, druhá strana lemu a prah taky ok a celkově to nahoře vypadá hezky, ale spodek orezlej, jak vidíš....takže jen jeden lem ko
Lemy jsem koukal, že máš za dvojku, ale to je mi fuk, spíš někoho, kdo to udělá, když já nemám čas.... Jsem rád, že jsem udělal alespoň ty brzdy.....
Lemy jsem koukal, že máš za dvojku, ale to je mi fuk, spíš někoho, kdo to udělá, když já nemám čas.... Jsem rád, že jsem udělal alespoň ty brzdy.....
-> T: lemy teď umim nějaký levnější než Klokkerholm.... Nosníky na tomhle, ale byly fajn, ne?
-> T: máš to teda pěkně vokyslý... jsi to máchal v rybníce? :D
-> T 07.03.21 12:09:16: vyřešeno 

Dotaz ohledně zadních třmenu a seřízení ručky.... Repasnul jsem brzdy a pístek jsem imbusem zasrouboval na doraz, ale to mi nevyjizdel pístek, když jsem vzal za packu ručky, tak jsem imbus povoloval, dokud nezačal pístek se hýbat a to mi pístek vyjede, když vezmu za páku..... Ale zastrcit pístek zpět musím ručně... Jinak lana doladím někde v tunelu u ručky? Je to správně?
-> vhml: Nesmíš se ohnout dolů? 

-> Jirik_Tuňák1983 05.03.21 18:39:44: to každá, dokud do ni nerejpneš 

-> m8rinek 05.03.21 18:22:40: Moc hezké. 
