-> Matthes, záškodník z TechWebu 12.11.22 22:26:43:
Až skončí civilizace tak budou v prdeli všichni
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hyundai
prohledat
440 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 21.12.2014 do 28.07.2025, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> David29 13.11.22 00:49:39: Nenapadne pripomenuti, ze topeni v elektroautech je z envirnmentalniho pohledu nezdouci? 
Edit: nevsim jsem si toho udaje o venkovni teplote - tak halt podobne etericke bytosti, jako na fotce, asi potrebujou kulicha i pri 22C :-)

Edit: nevsim jsem si toho udaje o venkovni teplote - tak halt podobne etericke bytosti, jako na fotce, asi potrebujou kulicha i pri 22C :-)
-> David29: To je modni doplnek...
-> palinator 12.11.22 22:08:43: No, až dá slepicom a králíkom, aby měl čím topit přeci. 

-> palinator: No az skonci civilizace jak ji zname a bude potreba neco fyzicky delat, tak budou tihle divnolidi v prdeli.
-> Syny: Mas recht.
-> Syny: Mas recht.
-> Jirik_Tuňák1983:
Proč by to měl dělat?
Proč by to měl dělat?

-> Syny 12.11.22 21:11:52: To jsem nějak neřešil, psali tam něco o příplatku. Přišlo mi to docela zajímavé, takové z budoucnosti a trochu to navazuje na tu Stáriji. 
Akorát nevím, proč musí být v každé prezentaci nějakej takovej homoseksalám (viz níže), bipohlaví tvor, či nějaká androgynní bytost, místo pořádného zarostlého chlapáka nebo elegantní ženy...
Už vidím, jak toto háže uhlí do sklepa a nebo seká dříví na zimu....
d62-a.sdn.cz/d_62/.../202 4-hyundai-ioniq-6-10.jpeg? fl=cro,0,0...

Akorát nevím, proč musí být v každé prezentaci nějakej takovej homoseksalám (viz níže), bipohlaví tvor, či nějaká androgynní bytost, místo pořádného zarostlého chlapáka nebo elegantní ženy...
Už vidím, jak toto háže uhlí do sklepa a nebo seká dříví na zimu....
d62-a.sdn.cz/d_62/.../202 4-hyundai-ioniq-6-10.jpeg? fl=cro,0,0...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak kdyz uz kamery, tak kua at to k necemu je. Takhle musis stejne otocit hlavu, kus displeje te zakrejva palubka a uhel zaberu vypada dost podobnej jako u kalsickyho zrcatka. Tak kdyz uz, tak hodim obraz z tech kamer nekam k budikum, at clovek nemusi kroutit hlavou, at to ma prehledne pred sebou a ten zaber kamery udelam poradnej, at vetsina mrtvych uhlu je minulosti. Todle je dle me proste sracka...
-> Syny: Zajimalo by me, jakej maj v realu mrtvej uhel tyhle zdrcadka... Kdyz si vezmu, ze i Starie ma obyc zrcatka na hovno... Snad maj ty kamery velkej uhel no. Tady ti nepomuze eliminovat slepej uhel ani nahnuti se na zidli...
-> Jirik_Tuňák1983: Ty zpetny "zrcatka" jsou fakt k hovnu 

-> Jirik_Tuňák1983: vyzera to jak porsche z ali
Tohle je hodně zajímavý počin....
www.garaz.cz/clanek/novin ky-ceske-ceny-hyundai-ioni q-6-aerodynamicky-elektric ky-sedan-zacina-na-castce- 1-159-990-korun-21009207
www.garaz.cz/clanek/novin ky-ceske-ceny-hyundai-ioni q-6-aerodynamicky-elektric ky-sedan-zacina-na-castce- 1-159-990-korun-21009207
-> Matthes, záškodník z TechWebu 07.09.22 17:52:52: Konzervy dinosauří
To by sedelo. Ale v tomto prípade radšej budem konzerva, ako obhajovať to, čo je naozaj fest škaredé


-> Sita 07.09.22 13:12:25: Jasne, tech teamu mazanych automotive manazeru, co presne vedeli, co si trh žádá, ale osklivi a zli zakaznici odeslali jejich skvosty na smetiste dejin v kategorii propadak :-)
Jinak ja to fakt nechci. Ma to napicu zdrcadka.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Prej dinosauří, vždyť je to divný celý. 

Konzervy dinosauří 

-> palinator: njn... ale stale, Kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti kunda je.
Škoda že tu není Jižík...
-> Sita 07.09.22 13:12:25: mimo nebo minno
jinak ač si myslím že výrobci vědí co dělají a proč to dělají, tak tohle je teda za mě taky dost nehezké
Ale asi nejsem typický zákazník tohoto skvostu

jinak ač si myslím že výrobci vědí co dělají a proč to dělají, tak tohle je teda za mě taky dost nehezké


-> minno 07.09.22 12:12:30: jj, taky jsem se pozastavil. Nejdriv jsem si rikal, jak moc je Matthes mimo, ale pak jsem si vzpomnel, ze to musi byt pekny, protoze vyrobce vi co dela a co se prodava, takze mimo jsem ja! 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.09.22 07:36:55: Interier peknej, moderni.Toto?

-> gim 02.09.22 08:50:27: to mi prijde jako velka skoda... teda ono to stejne neni auto v moji zajmove kategorii, takze me je to vlastne jedno.
-> Bukaj: Ten dalsi mobil je silueta auta s ukazatelem nezapnutych pasu na danych sedackach, co to zrovna umi zobrazit...
-> U-Geen: vyndavací (jednoduše) bohužel nejsou, což je naprd. U top sestavy 2+2+3 je to ještě umocněné tím, že 2. a 3. řada má samostatné kolejnice v jiné rozteči (byť by to podle mě ve fabrice bylo řešitelné - zúžit rozteč kolejnic sedaček ve druhé řadě). Takže sicnama můžeš hýbat, ale jen cca 30-50cm. 3.řadu můžeš buď sklopit opěradlo na sedáky a udělat nějakou plochu na opěradlech, nebo zvednout sedák k opěradlu a posunout ho natěsno k 2. řadě tam vznikce cca 70-80cm.
U sestavy 3+3+3 je to trochu lepší, protože 2. a 3. řada má společné kolejnice, takže když vyklopíš sedáky k opěradlům a sešoupneš je hned za 1. řadu sedaček, tak vznikne plocha cca 1,5m dlouhá.
Vyndat sedačky obnáší buď demontovat sedačku z držáku (3.řada na 8 šroubech), ale zůstanou ti v kolejnici pojezdové vozíky, které čouhají cca 5cm nad podlahu. Nebo vymontovat sedačku i s kolejnicema, tam už se bavíme o 4 šroubech a 4 kolejnicích. Klika je, že jsou v podlaze alespoň "kapsy" na schování kabelů co vedou do sedaček a nehrozí, jejich utržení nákladem.
U sestavy 3+3+3 je to trochu lepší, protože 2. a 3. řada má společné kolejnice, takže když vyklopíš sedáky k opěradlům a sešoupneš je hned za 1. řadu sedaček, tak vznikne plocha cca 1,5m dlouhá.
Vyndat sedačky obnáší buď demontovat sedačku z držáku (3.řada na 8 šroubech), ale zůstanou ti v kolejnici pojezdové vozíky, které čouhají cca 5cm nad podlahu. Nebo vymontovat sedačku i s kolejnicema, tam už se bavíme o 4 šroubech a 4 kolejnicích. Klika je, že jsou v podlaze alespoň "kapsy" na schování kabelů co vedou do sedaček a nehrozí, jejich utržení nákladem.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.09.22 07:37:49: Z detailní fotky už je to zřejmé. Ale asi jsem divnej, další "mobil" (nebo dva?) jsem na první pohled viděl na této fotce -> Matthes, záškodník z TechWebu 02.09.22 07:41:13: (naležato pod spínačem varovek)
Jinak design exteriéru zajímavej, v interiéru by mi vadily lesklé plasty - za pár let provozu budou hnusné (podrápané), ale zase se dobře udržují čisté, na rozdíl od různých zvrásněných povrchů, nebo papundeklových hadrem potažených stropovic, běžných v posledních dekádách, které se prakticky nedají čistit a rozpadají se při zvlhnutí. U toho celolesklého stropního panelu bych měl obavu, že to brzy začne vrzat a chrastit...
Také v dnešní době módní kombinace tmavých plastů a stříbřenky na mne působí hrozně "levně", ale když si to módní trendy žádají...
A samozřejmě ty dva displeje, které vypadají, jako by na palubce vyrostly v důsledku zhoubného bujení...
A taky vůbec nechápu smysl těch malinkých trojúhelníkových okének mezi A sloupkem a "a" sloupkem - běžné to řešení u MPV - vidět doleva skrz to není nic. Kdyby to aspoň nebylo zevnitř zabito zbytečně nafouklými plasty...
Stejně debilně to má řešené Caddyna. Kdybych byl konstruktér, tak zrcátka posunu ze dveří právě do místa toho trojúhelníčku a vznikl by lepší výhled do zrcátek a širší výhled z vozu (o jednu clonu méně - cca 20 cm průhledu více)...

Jinak design exteriéru zajímavej, v interiéru by mi vadily lesklé plasty - za pár let provozu budou hnusné (podrápané), ale zase se dobře udržují čisté, na rozdíl od různých zvrásněných povrchů, nebo papundeklových hadrem potažených stropovic, běžných v posledních dekádách, které se prakticky nedají čistit a rozpadají se při zvlhnutí. U toho celolesklého stropního panelu bych měl obavu, že to brzy začne vrzat a chrastit...
Také v dnešní době módní kombinace tmavých plastů a stříbřenky na mne působí hrozně "levně", ale když si to módní trendy žádají...
A samozřejmě ty dva displeje, které vypadají, jako by na palubce vyrostly v důsledku zhoubného bujení...

A taky vůbec nechápu smysl těch malinkých trojúhelníkových okének mezi A sloupkem a "a" sloupkem - běžné to řešení u MPV - vidět doleva skrz to není nic. Kdyby to aspoň nebylo zevnitř zabito zbytečně nafouklými plasty...


Tady to, co bohuzel z velke casti zabiji skvelej dojem z auta, zrcatka, ktera nejsou vubec delena nebo lomena na konci. Ridic tak ma obrovske slepe uhly, kam vubec nevidi. Bohuzel mi prislo, ze kamerky v zrcatkach tomu moc nepomahaji, protoze koukaji mlc blizko k autu. Nepovedlo se mi najit moznost, jak je natocit... Nechapu, ze nekde vyrobi tak super auto a zaroven odflakne takhle dulezitou vec, jako jsou zrcatka.
U prosklenyho auta jeste mate moznost se kouknout perifernim videnim pres zadni okna. Pokud bychom to ale koupili technikum, kteri maji vzadu plech a prepazku, tak maji smolika...
Auto sice ma hlidani mrtvyho uhlu pres kontrolku v zrcatku, ale na to bych se osobne moc nespolehal.
U prosklenyho auta jeste mate moznost se kouknout perifernim videnim pres zadni okna. Pokud bychom to ale koupili technikum, kteri maji vzadu plech a prepazku, tak maji smolika...
Auto sice ma hlidani mrtvyho uhlu pres kontrolku v zrcatku, ale na to bych se osobne moc nespolehal.
Stropni panel, vepredu je schovane tlacitko sos.
V teto vybave to ma i kamery v zrcatkach a pri pusteni blinkru to ukaze obraz misto budiku.
Televize s dotykovymi cudliky. HW cudliky to ma snad akorat na volantu, na razeni a vedle volantu vlevo (rucni brzda, zapnuti 4x4 atd).
Interier peknej, moderni. Motiv budiku si muzete menit dle libosti.
-> U-Geen: Zadni sedacky byly posuvny, ale co si vybavuju od gima, tak vyndavaci nejsou. My tam teda posledni radu sedacek nemeli, ale zbyly po nich v podlaze docela masivni drzaky
Neni to kazdopadne vyndavaci jednoduse, ze bys chytil sedacku, zmacknul nejakou packu a vyndal to cely. Gim treba napise vice...

Moje obsese, kdy nenechavam zavreny dvere pri nastartovanym motoru
Takhle se jednomu technikovi zamknul transit a pak si musel ulomit na poli dvoumetrovou kukurici a stonkem se snazil zmacknout (pres malou skviru pootevrenyho okna) tlacitko na odemknuti 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele a sedacky jsou vyndavaci, nebo napevno?
Zadek. Pro me verze s vyklopnymi dvermi nepouzitelna (nejde tam nic nalozit jesterkou, neotevrete dvere pri parkovani u zdi, na druhou stranu na vas neprsi, kdyz se hrabete v kufru. Tohle samozrejme dle vkusu kazdeho soudruha... Nevidim v konfiguratoru moznost mit klasicke dvere, ale mozna jsem slepy.
Predem bych chtel podekovat gimovi, ze nam to dosmekal na zkousku, neni to moje zasluha 
Auto vcelku ufoidni, pekny, vsichni na nej cumej, co to prijelo
Klady:
Moderni vzhled
Nabyte technologiema
Dostatek vykonu
Dobra ergonomie
Obrovske mnozstvi mista
Pohodli
Zapory:
Tragicka zrcatka s obrovskymi slepymi uhly (rozepisu dale)

Auto vcelku ufoidni, pekny, vsichni na nej cumej, co to prijelo

Klady:
Moderni vzhled
Nabyte technologiema
Dostatek vykonu
Dobra ergonomie
Obrovske mnozstvi mista
Pohodli
Zapory:
Tragicka zrcatka s obrovskymi slepymi uhly (rozepisu dale)
-> MerHanz 18.07.22 23:27:27: S tim automatickym omezovanim rychlosti prej nakonec dobroserove cukli, protoze uz je to moc velka zhovadilost. Snad zredukovano jen na vypinatelnou vystrahu.
-> Jirik_Tuňák1983: Když jsem v podstatě zajatcem auta, tak mě to vadí. A Až to bude samo i omezovat rychlost tak snad začnu zase jezdit na kole.
-> Milan 136: To víš ty, že je to na dva kliky něčím na volantu. A zastavit a někde se v tom dlouze hrabat mě jen sere. Tím spíš, když mě kvapí čas a pak s tím letět nesmím. Mimo to ani nevím, že to jde na palubáku, já měl za to, že vše je dnes již přes ten display ( rádio se tomu říkat už moc nedá ). Tak asi tak. I těch 10 minut by bylo v daný situaci problém, už takhle jsem byl v Boleslavi skoro pozdě.
-> palinator 18.07.22 09:20:20: Čurapo
, tam to vypneš na olanthu.
Jen se musíš zorientovat v asi 86 tlačítkách.


-> darklord 18.07.22 08:44:30: Rozhodně bych se to snažil vypnout, než se na okresce tahat s lane asisistentem.
Každý svého štěstí strůjce
Každý svého štěstí strůjce
