-> Syny 14.08.23 23:19:55: To nejsou stejný roky ani omylem. Ten panel z S60 vychází z S80, která šla ven ještě před rokem 2000, přesněji 1998. S60 pak v roce 2000/2001. Takže bídu možná dostaneš jen kvůli tomu, že vypouštíš nesmysly.
Obecně ale věc názoru. Ono kdybys měl možnost strávit v těch autech pro porovnání několik týdnů mluvil bys jinak místo plácání od monitoru. Já jsem s tím koncernovým displejem aspoň jezdil pravidelně ve služebním autě několik let.
A za poslední, co má ten tvůj obrázek společného s obsluhou přístrojů v O4, která nevyhovuje hodně lidem a o které se tady bavíme?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Syny: Tady taky dobrý, ale snad v novém Focusu třeba před 8lety byly šílenosti
-> Syny: To nebudou stejný roky ne? To se spíš vyrábělo v době G5 i když to vypadá jak z let G4 nebo ne? Ale dle mého názoru je zbytečný brát dětem jejich hračku, začnou řvát a kopat kolem sebe

Jako je mi jasný, že tady dostanu hroznou bídu, ale já to nějak zkusím přežít :) Tohle jsou středové panely S60 a G6 - dle dostupných informací roky víceméně +/- srovnatelné.
Já jen když se tady píše o té jednoduchosti a intuitivnosti...
Já jen když se tady píše o té jednoduchosti a intuitivnosti...
-> Milan 136 14.08.23 17:51:04: My jsme to nenašli a to má kolega O3. Z toho vyplývá, že to navrhoval debil, protože u jiného vehiklu, který jsme zatím z nových aut řídili, jsme zatím netápali. Asi proto, že to bylo někde po ruce a ne v menu.
A to, že to víš ty, když se v těch autech denně hrabeš, znamená tak akorát kravskou míšu, protože člověk má sednout a intuitivně ovládat to co potřebuje.
A to, že to víš ty, když se v těch autech denně hrabeš, znamená tak akorát kravskou míšu, protože člověk má sednout a intuitivně ovládat to co potřebuje.
-> Milan 136: uplne komplikovane 

-> vhml 14.08.23 12:52:43: Ano, pásy jsou v sedačkách.
-> Jirik_Tuňák1983 14.08.23 12:28:48: a umi to otoceny i jezdit? V Sharanu to sice otocis, ale nepripoutas se, protozže to má pásy ve sloupkách. T5 Multivan to má na sedačkách.
-> Jindas 14.08.23 07:22:00: Teď máme mezipřistání v Brně a pokračujeme s celou rodinou dál. Jako vešli jsme se bez omezování i s trekingovým kočárkem, ale vzhledem k tomu, že před sebou máme ještě více jak jedenkrát takovou vzdálenost jako z Plzně sem, tak bych to příště absolvoval raději v nějakém MPV, kde si žena může přestavět sedačky s dětmi vzadu proti sobě a vyvíjet s nimi nějaké aktivity. Něco jako měla předchozí generace Grand Espace.
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.23 18:01:58: mazec, jen ti tam chybí taková ta vesmírná kulička :-D
-> David29 13.08.23 17:51:26: Přečti si to ještě jednou bobí. 

-> Jirik_Tuňák1983: Jak u čeho. Mám pocit že zrovna u Saaba můžu mít režim auto, ale distribuci vzduchu nasměrovat třeba jenom na nohy
-> Jirik_Tuňák1983: j, jeste ze mam vsechny auta oldschool... i kdyz to nejnovejsi je z 2019, porad cti klasiku.
-> David29 12.08.23 18:05:33: Jo, to máš pravdu. Kam sáhneš, tam najdeš co hledáš. Pak se pokaždé musím smát, když v nějaké novotě ani neumíme pustit nebo ztlumit rádio.
Doteď třeba s kolegou nevím, jak nastavit rychlost větráku u O4. Teplotu umíme, ale pak je tam nějaký soft, "něco" care, a já už si nepamatuji co ještě a vlastně nevím, kde a co je rychlost. To vymýšlel debil. Však normální je, když mám AUTO a jak na něco hrábnu, tak si to přepnu bez nějakého listování do manuálu, ne?

Doteď třeba s kolegou nevím, jak nastavit rychlost větráku u O4. Teplotu umíme, ale pak je tam nějaký soft, "něco" care, a já už si nepamatuji co ještě a vlastně nevím, kde a co je rychlost. To vymýšlel debil. Však normální je, když mám AUTO a jak na něco hrábnu, tak si to přepnu bez nějakého listování do manuálu, ne?
-> Jirik_Tuňák1983: Mě se u švédů líbí ten ovládací panel. Prostě jednoduchý, přehledný, pohoda.
Nechápu ty zhovadilosti, co dělaj jiní - jako tvarovaný vypínače do nesmyslnýh tvarů a tak
Nechápu ty zhovadilosti, co dělaj jiní - jako tvarovaný vypínače do nesmyslnýh tvarů a tak
-> Jindas: Nějak jsme se o tom bavili, co mám, nemám a tak.
-> Jindas: Tak jsem to nafotil pro pojišťovnu z těch úhlůch co chtěli.
Dám ti sem jen pár fotek.

-> Jindas: Tak jsem to nafotil pro pojišťovnu z těch úhlůch co chtěli.
Dám ti sem jen pár fotek.
Motor jsem nikdy nemyl co to těch cca 9 let mám. Jen občas otřu plasty při výměně oleje. Je to zespodu dobře zakrytované.

Motor jsem nikdy nemyl co to těch cca 9 let mám. Jen občas otřu plasty při výměně oleje. Je to zespodu dobře zakrytované.
-> Jindas: Tak jsem to nafotil pro pojišťovnu z těch úhlůch co chtěli.
Dám ti sem jen pár fotek.

-> Jindas: Tak jsem to nafotil pro pojišťovnu z těch úhlůch co chtěli.
Dám ti sem jen pár fotek.

-> Jindas:
To je ta lepší varianta. Bohužel taky dočasná.

-> Bukaj: Tak ono tohle téma už budeš živit jen ty a David, když to (název témy) ostatní prodávají. Takže to asi moc nevadí.
Teda popravdě nevím, jak je na tom s Vítek se Švédy. Abych ho kdyžtak nevyřadil předčasně
Teda popravdě nevím, jak je na tom s Vítek se Švédy. Abych ho kdyžtak nevyřadil předčasně

-> Bukaj 05.08.23 09:45:55: Tak ono ta konverzace má nějakou návaznost a asi je nesmysl hned přeskakovat mezi tématy... když to přeleze nějakou mez, tak to admin přesune.
-> růža 04.08.23 19:04:27: Mně nepřekvapuje, kdo čím jezdí, ale to, že v tématu o švédských vozech se řeší ty italské (i když myslím, že tu také mají své téma)

-> k.jarek: cesty páně jsou nevyzpytatelné 

-> růža: Nestraš 

-> Bukaj 04.08.23 14:44:59: Měl bys možná ten off topic sledovat bedlivě. Když jste společně začali zadomotorovými škodovkami, tak pak kluci přešli na Volva a Saaby. Ty jsi zůstal věrný 742. Teď, když si "přešel" na Volvo, kluci šli do Italů. Takže až si jednou pořídí elektromobily, pravděpodobně si koupíš Itala 

-> Jirik_Tuňák1983 04.08.23 16:05:13: Začal jsem psát na virt z mobilu 

-> Bukaj: Oftopik na druhou 

Ten Virt jde ale pěkně do háje...
...na to, že zadomotorové škodovky se tu řeší spíše poskrovnu už jsem si zvykl, ale že už i v "Off Topic" je off topic....
...na to, že zadomotorové škodovky se tu řeší spíše poskrovnu už jsem si zvykl, ale že už i v "Off Topic" je off topic....

-> Jindas 04.08.23 12:48:00: Giulietta se strjným kotorem Alče taky na postrky bere 9... a na dálnici to není o moc lepší
Okresky lepší, ale na nedálnicové mimoměsto se to auto moc nedostane.

-> Jindas 04.08.23 12:48:00: Ve městě si vezme na můj vkus dost i ta atmo. 1.4 16V, co máme v předchůdci Tipa (Bravo II). Ale těžko říct, jestli to není mojí nohou. Ženě to ve městě žere míň. V zatáčkách si to nechá líbit opravdu hodně. Podvozek je na tom taky dost bytelný. Máme 95 000 km a nemuseli jsme na rozdíl od Francouze na podvozku na nic sáhnout.
-> Jirik_Tuňák1983 04.08.23 11:09:39: S prstem v prdeli to tady řeknu
přísahám, že jsem byl na 12 Octaviich od L+K, přes RS až po SCOUT ( 3jkový, 4kový) a katastrofa, ty lidi to mají jako to mají jen jako prostředek a chtějí za to nesmysl. Údržba = nula

-> Jirik_Tuňák1983 04.08.23 12:22:48: JJ S-DESIGN, ten je jen chrom-packet off, jinak je to to samé co mám já. Jinak auto není špatný, akorát přechod z Volva je drsnej
ale co chci, když tam chci dát kočárek a držet se ještě v relativně normálním autě bez kravin dnešní doby + v ideálním případě se zárukou, která tam je až do 20.12 2025
(BTW je to nepřímý vstřikování, nemá OPF, nemá elektricky ovládaný turbo, je to klasický starý turbo motor. Má to vzadu kotouče s klasickou ručkou - ne tou elektrickou, nezávislé zavěšení vzadu - jako hodně dobře drží, když člověk jede svižnější jízdou, klasická plná rezerva atd.)
Jenže mě překvapilo jak to žere po městě - klidně 8-9L
Mimo město na pohodičku 5,8L benzínu.
Jsou dost tvrdý sedačky, auto je celkově takový tvrdý, málo odkládacího místa vepředu, skoro žádný příslušenství navíc ( jsem úchylnej na plácačky na kombikách a tady ani houby se nedá sehnat)
Ale co můžu říct, tak je tam hodně místa vpředu a vzadu - mám 195cm a 135kg a úplně naklid i když jedeme 4.

(BTW je to nepřímý vstřikování, nemá OPF, nemá elektricky ovládaný turbo, je to klasický starý turbo motor. Má to vzadu kotouče s klasickou ručkou - ne tou elektrickou, nezávislé zavěšení vzadu - jako hodně dobře drží, když člověk jede svižnější jízdou, klasická plná rezerva atd.)
Jenže mě překvapilo jak to žere po městě - klidně 8-9L
Mimo město na pohodičku 5,8L benzínu.
Jsou dost tvrdý sedačky, auto je celkově takový tvrdý, málo odkládacího místa vepředu, skoro žádný příslušenství navíc ( jsem úchylnej na plácačky na kombikách a tady ani houby se nedá sehnat)
Ale co můžu říct, tak je tam hodně místa vpředu a vzadu - mám 195cm a 135kg a úplně naklid i když jedeme 4.
-> Jindas 04.08.23 09:21:23: Hanbáři jdi si vykloktat a vypláchnout klávesnici. To se tady nesmí říkat. 

-> Jirik_Tuňák1983 04.08.23 09:08:14: nooo hele, neřeknu pač takovou věc jsem udělal taky
koupil jsem si Fiata Tipo 1.4 t-jet výroba prosinec 2020 ve výbavě Italia Extra. Jako za ty peníze to ve 4ce Octavii nepořídíš a můžu říct jako uživatel 4ky Octavie služební, že kvalita hodně podobná.

-> Jindas 04.08.23 08:42:05: Teď si možná řekneš, že jsem pýča, ale narazil jsem na moc pěkný Espace v Initiale Paris a vážně jsem uvažoval, že to vyměním. 

-> Jirik_Tuňák1983 01.08.23 17:21:07: Co mám říkat já s bývalou S70 AWD turbo manuál
1999, už bez rozdělovače, motor už cívkový,manuál a v tý výbavě je v ČR jedna. Na světě 150ks v manuálu a v awd.

-> dragon_cb_cz: Teď jsem byl na pojišťovně a hledali jsme srovnatelnou S60 (výbava, nájezd, obecně specifikaci) a nenašli jsme ani u nás a ani v DE. Vlastně jednu jo, ale je to takový srovnání nesrovnání. Větší nájezd o cca 65 000 km, o 10 měsíců starší, s o něco horší výbavou, bez AWD, aktivních bixenonů atd., za více jak 200 000,-. To se pak docela blbě naceňuje, ne? 

-> Peca:



-> dragon_cb_cz 31.07.23 08:46:59: Já v tom odvezl i rozložený zahradní nábytek. 1x stolek, 2x křeslo, 1x dvojkřeslo. 

-> Jirik_Tuňák1983: Už jsem to tu říkal mockrát - jezdili jsme s Accordem sedan v době, kdy mladší dcera ještě měla kočárek (pravda, celkem kompaktní). A i tu sadu kol pro Milana jsme tam odvezli spolu s věcma na víkend 

-> Jirik_Tuňák1983: tak to mame dost podobne auta 
