Ale přeložený to určitě nebylo.To byl moment, který mě přinutil trochu přehodnotit přístup "vždyť se s tím dá jezdit stejně jako s moderním autem" a zbytek toho 3300 km dlouhého výletu už jsem jel podstatně opatrněji. V Alpách speciálně


Ale přeložený to určitě nebylo.
























nechápu už nic...


I tady v ČR to nebylo zrovna hedvábí.
Jo, jo...v dobach, kdy jsem se sluzebne presouval "vrtulnikovejma " rychlostma a v servisu jsem dostal v rozporu se smlouvama nejakou malorazni jebku (fiesta, i20...), tak to nikdy pod 10 litru nebylo :-)



navíc je pak v činnosti EGR a zasírá to sání a problémy na světě

A dokud je pedál na podlaze, tak to točí do omezovače i v normálním módu... To jsem ale při předjíždění využil všeho všudy jednou, když se za SUV který jsem předjížděl schovávalo ještě jedno auto, kterýho jsem si nevšiml.



















Samozřejmě není rozumný to vzít na dálnici a pálit s tím 130
U embéčka bych se nejvíc bál aby mi to neoddělilo zadní podběhy od zbytku karoserie, brždění bych asi až tak moc neřešil




















