skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
19:33:23
14.05.2021
14.05.2021

Nwkt
-> Jindas: Hoď to do nabídek od členů, díky
21:26:43
12.05.2021
12.05.2021

dragon_cb_cz
Kdyby někdo toužil po vskutku exkluzivním kábru: www.facebook.com/groups/.
../4209558775762720
22:13:15
30.04.2021
30.04.2021

Jirik_Tuňák1983
12:09:42
20.04.2021
20.04.2021

Crestik
-> dragon_cb_cz: 164tis. Určitě to nejede špatně, ale žádná raketa to není. Umí se to převalovat kolem 1500 na 5 a pak se rozjet, má to relativně dlouhé kvalty a takové to předjíždění je spíš na 2 a 3 od 4000 nahoru. Celkem to tu rychlost maskuje, no. Chtělo by to čtvrt tuny dolů.
09:47:07
20.04.2021
20.04.2021

dragon_cb_cz
-> Crestik: V téhle cenové ten stav rozhoduje daleko víc - nejspíš bys si nějakou odjetou Mk4 ze začátku výroby vůbec nepomohl, spíš naopak. Jasně, moderní výbava je fajn, ale lepší "voňavý" a dobře funkční auto starší generace než odjetý z novější, co budeš muset lepit. To jsi myslím vybral dobře. Kolik má odjeto?
Jako asi to není žádná střela s tím dvoulitrem (107kW jestli dobře koukám), ale co ztratí v přímce předpokládám dohání na podvozku?
Jako asi to není žádná střela s tím dvoulitrem (107kW jestli dobře koukám), ale co ztratí v přímce předpokládám dohání na podvozku?
22:58:48
19.04.2021
19.04.2021

Crestik
-> dragon_cb_cz: 75, k tomu druhá sada s novýma zimníma Pireli, na autě nový výfuk od řidiče dozadu a nové brzdy. Za 80 už sice začínají MK4, ale ten interiér je hnus a tohle se mi asi líbí víc i zvenku, není to takové nafouklé. Jízdně jsem byl teda překvapený a označil bych to jako E46 od Fordu.
15:52:58
19.04.2021
19.04.2021

Jirik_Tuňák1983
-> King 19.04.21 15:29:49: Na tohle Mondelo všichni duli špínu a nakonec s tím jezdili lidi okolo nás do rozpadnutí.
15:29:49
19.04.2021
19.04.2021

King
-> Crestik 18.04.21 18:08:48: Konecne nekdo, kdo ma trosku vkus!

10:57:06
19.04.2021
19.04.2021

dragon_cb_cz
-> Crestik: Co že to teda stálo? Jinak gratulace, ať slouží.
18:08:48
18.04.2021
18.04.2021

Crestik
-> Crestik 25.03.21 19:50:17: kdyby někoho zajímalo, tak situace dopadla takhle. 2,0 benzin, 2006, webasto, velux, gyja....sice za cenu skoro 2x vyšší, než se pohybují průměrné MK3, ale pořád jsem za to dal méně, než kolik lidi chcou za vybydlené původní kandidáty...zato výstavní kus ve skvělém stavu po paní, která jej měla 15let. Bohužel to nevyřešilo můj problém a stejně si původní auto nechávám jako pracovní, protože tohle by byla fakt škoda 

06:13:47
13.04.2021
13.04.2021

dragon_cb_cz
-> King: Já mám ale problém opačnej - že ratolesti si samy pořádně nezapnou pás a tudíž se tam dozadu musím lámat ho zapnout.
-> Nwkt: No a to je druhý důvod. V případě nehody dostávat děcka zezadu ven taky jde o dost hůř.
Z tohodle důvodu jsem koupil 156 a ne GT.
-> Nwkt: No a to je druhý důvod. V případě nehody dostávat děcka zezadu ven taky jde o dost hůř.
Z tohodle důvodu jsem koupil 156 a ne GT.
23:04:20
12.04.2021
12.04.2021

U-Geen
-> Nwkt: přesně
19:56:43
12.04.2021
12.04.2021

Milan 136
-> palinator 12.04.21 14:50:48: Já bych si nějaký oprásek dal. Musíš něco vytvořit 

19:25:33
12.04.2021
12.04.2021

King
-> Nwkt:
Kdyby fordi coupe nenahlodal brouk koroznik, nebyl duvod ho posilat ho do sveta, i kdyz obe ratolesti uz byly v puberte a vzadu hlavou lechtal strop:-)

18:54:50
12.04.2021
12.04.2021

Nwkt
-> dragon_cb_cz: Dveře dobrý, děti ti přes ně neutečou
16:01:15
12.04.2021
12.04.2021

dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 12.04.21 15:52:02: Tak vajíčka dobrý, ale asi bys docela zhubnul
Jinak tohle je typické auto "pro ženkou" a funguje tak dokud nepřijde dítě, nebo je max jedno... takže mě ta evidenčka každý 2 roky až tak moc nepřekvapuje.
Já bych to docela bral, pochopitelně v T5 nebo alespoň D5... i vzhledově se mi to líbí. Ale problém s počtem dveří no

Já bych to docela bral, pochopitelně v T5 nebo alespoň D5... i vzhledově se mi to líbí. Ale problém s počtem dveří no

15:52:02
12.04.2021
12.04.2021

Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 12.04.21 14:00:00: je to jeste vetsi blbec, nez jsme doufali, doslo mu ze neodjedu dvema autama a tak zacal vymyslet, ze feldu nechame pred prahou a k volvu pres celou prahu se nejak dopravime :) ja ze mu vyjedu z prahy a pojedeme domu, jenze pak zacal, ze v zivote ujel nejvic 30km a to ze uz usina a nejvetsi mesto ve kterem byl je hlinsko :) a taky ze by s nim musela jet manzelka, tak jsem ho poslal do prdele, stejne by mi palivo splacel vajickama a vzhledem k tomu, ze ma jen dve slepice :)
auto.bazos.cz/inzerat/... /volvo-c30.php km asi sedi, ale evidencka kazdej druhej rok, stejne by to nekoupil
auto.bazos.cz/inzerat/... /volvo-c30.php km asi sedi, ale evidencka kazdej druhej rok, stejne by to nekoupil
14:50:48
12.04.2021
12.04.2021

palinator
-> růža:
Radši ne.
Radši ne.

14:44:50
12.04.2021
12.04.2021

růža
-> palinator: Že by se blížil příběh na nové Opráski? 

14:02:58
12.04.2021
12.04.2021

palinator
-> Nwkt:
Nebo mu zase nakonec prokopne dveře nebo něco takového.
Nebo mu zase nakonec prokopne dveře nebo něco takového.

14:00:00
12.04.2021
12.04.2021

Nwkt
-> Jarda: Tak od toho dej ruce pryč
13:59:17
12.04.2021
12.04.2021

Jarda - zrušená registrace
13:40:38
12.04.2021
12.04.2021

Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 12.04.21 13:33:44: No něco to načte, ale nečekej zázraky
13:33:59
12.04.2021
12.04.2021

Jarda - zrušená registrace
13:33:44
12.04.2021
12.04.2021

Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 12.04.21 12:53:55: asi jen torque... ten to nacte, ne? Sice jen motor, ikdyz nivu mi nenacte, tam jde zas kkl s icd

13:03:58
12.04.2021
12.04.2021

MISCHO
-> Jarda: pod volantom pri tuneli taka vysuvacia .
12:56:58
12.04.2021
12.04.2021

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 12.04.21 12:49:49: A co chceš hledat?
12:53:55
12.04.2021
12.04.2021

Nwkt
-> Jarda: A máš na to diagnostiku?
12:49:49
12.04.2021
12.04.2021

Jarda - zrušená registrace
Kde je u tohodle diag.zasuvka?auta5p.eu/katalog/.../vol
vo_c30_02.php a ma to klasiku obd2? Diky.
11:26:14
06.04.2021
06.04.2021

Borderer
-> Crestik: S V70 v týhle konfiguraci budeš těžká konkurence. Sháním už od loňskýho léta, poslední 4 měsíce aktivně. Objevily se 3 auta, dvě šroty od pohledu a 1 zmizelo dřív, než sem si stihl vzít v práci dovolenou a jet se tam druhej den podívat. 

18:08:41
05.04.2021
05.04.2021

dragon_cb_cz
-> Tuner#2: To je stejné jako ta Lancie tady -> Jirik_Tuňák1983 07.03.21 19:34:57: . Je na první pohled vidět, že prostě není ve svém živlu, než se to rozfouká, tak už aby brzdil.
17:59:52
05.04.2021
05.04.2021

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.04.21 22:52:43: ono je to vidět i na kopcích. Přemotorovaná bestie a čas to zajede na technické trati mnohem horší než 130tka s 1,6tkou 

18:05:43
02.04.2021
02.04.2021

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.04.21 17:07:35: Tak tomu právě musíš nakládat, aby se hezky opálily
Ti to bere přes kruhy?

18:01:11
02.04.2021
02.04.2021

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.04.21 17:56:18: Renold měl ten 2.0T se 150 kW v Lagunách, ale jestli u starších vozů je to alespoň podobné... Jinak ten renoldí je prý velmi dobrý motor.
17:56:18
02.04.2021
02.04.2021

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Prameny se rozchazi, ale bud primo Volvo nebo Renolt.
17:25:39
02.04.2021
02.04.2021

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.04.21 17:07:35: Jaký je vlastně původ toho 2.0 motoru?
17:07:35
02.04.2021
02.04.2021

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Eidy 02.04.21 15:34:47: Jojo, s AVdily mam dobrou zkusenost.
-> dragon_cb_cz: Jak to zere olej, zasiraj se svicky a pak to dobre nepali no :-( Ale jestli je to jediny problem to netusim.
-> dragon_cb_cz: Jak to zere olej, zasiraj se svicky a pak to dobre nepali no :-( Ale jestli je to jediny problem to netusim.
15:51:03
02.04.2021
02.04.2021

Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 02.04.21 15:34:47: Zajímavé, děkuji. 

15:34:47
02.04.2021
02.04.2021

Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: Zavolej www.avdily.cz/
15:31:18
02.04.2021
02.04.2021

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 02.04.21 15:27:26: Možná zkusit napsat do T6R? Ti by mohli mít vlastní zásobu... resp. mám pocit, že provozují Volvo vrakárnu.
15:27:26
02.04.2021
02.04.2021

Jirik_Tuňák1983
Nevíte o nějakém vrakovišti, kde mají Volva? Potřebuji něco z XC90 a taky bych chtěl mrknout, zda by tam neměli 5q Spaceball s mým dekorem.
15:22:13
02.04.2021
02.04.2021

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.04.21 14:37:09: To spíš ta váha nebo a nebo něco okolo dodávky paliva. Případně i okolo zapalování.
A já to taky moc honit nechci, minimálně dokud neudělám zase výměnu oleje, nemá nějak extra moc najeto, ale už je tam hodně dlouho
Plus teda brzdy jsou ultra-bídný.
A já to taky moc honit nechci, minimálně dokud neudělám zase výměnu oleje, nemá nějak extra moc najeto, ale už je tam hodně dlouho

15:09:18
02.04.2021
02.04.2021

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.04.21 14:37:09: Naštěstí je po 10W-60 ještě kam jít. To už ale nabíráš z plechovky špachtlí nebo klacíkem a otíráš je o hranu nalejvacího hrdla na olej. 

14:37:09
02.04.2021
02.04.2021

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Já toho mýho veterána nechci moc trápit. Ve vysokých otáčkách na plnej plyn to nějak škube. Asi regulace turba... Na druhou stranu to tam neni potřeba moc honit. Nemluvě o tom, jak to žere olej... :-) Chci zkusit 10W-60 :-)
13:52:37
02.04.2021
02.04.2021

dragon_cb_cz
-> palinator 02.04.21 13:40:50: Segry 1.8T myslím měla ještě mechanickou klapku. Oproti třeba té Alfě co jsem koupil teď je ta reakce pochopitelně slabší (i když ta už elektrický plyn myslím má, ale zase je to atmosféra), ale pořád mi ten motor přijde živější jak v tom Saabu.
Vím, že u T7 motorů Saab udělal extra těžký setrvačník (kvůli emisím), ale v 900NG mám T5.5 motor a stejně to není úplně ono. Něco možná přidává i ten poměrně dlouhý řetězový rozvod, vyvažováky atd? Těžko říct.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jj já jsem vybíral záměrně auta podobný třídy jako ta S40. Srovnávat to s velkejma šesti- a více válcema od BMW, Mercedesu atd nedává smysl, ty byly v autech úplně jiný třídy.
Se schválně někdy stav, mám teď Aerovku doma (resp. asi 500 metrů od baráku), tak můžeme někdy prohnat a porovnat
Vím, že u T7 motorů Saab udělal extra těžký setrvačník (kvůli emisím), ale v 900NG mám T5.5 motor a stejně to není úplně ono. Něco možná přidává i ten poměrně dlouhý řetězový rozvod, vyvažováky atd? Těžko říct.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jj já jsem vybíral záměrně auta podobný třídy jako ta S40. Srovnávat to s velkejma šesti- a více válcema od BMW, Mercedesu atd nedává smysl, ty byly v autech úplně jiný třídy.
Se schválně někdy stav, mám teď Aerovku doma (resp. asi 500 metrů od baráku), tak můžeme někdy prohnat a porovnat

13:43:38
02.04.2021
02.04.2021

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak třeba MPI Felda měla maximum krouťáku při 2500, tam se to do toho použitelnýho spektra docela trefilo. Akorát asi předjíždět s tim pak moc nechceš, když nemáš ve vyšších otáčkách řádnou zálohu výkonu.
Tak třeba MPI Felda měla maximum krouťáku při 2500, tam se to do toho použitelnýho spektra docela trefilo. Akorát asi předjíždět s tim pak moc nechceš, když nemáš ve vyšších otáčkách řádnou zálohu výkonu.

13:42:11
02.04.2021
02.04.2021

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Jasný, ono do toho promlouvá i převodovka, hmotnost auta atd... :-) Nemluvě o tom, že výrobci se chlubí max. hodnotami točivýho momentu a výkonu, ale záleží i na průběhu v použitelném poli otáček...
13:40:50
02.04.2021
02.04.2021

palinator
-> dragon_cb_cz:
To mě docela překvapuje. S 1,8 T jsem sice nikdy nejel, ale ostatní VW benzíny mi přijdou že jsou na reakci na plyn docela připosražený. To platí (logicky) i o tom EURO6 Citigu. Jízda s ním je prostě taková moderně divná.
Lepší byly na tohle motory s klapkou ovládanou lankem, ale zas ten pocit z jízdy kazilo právě to drhnoucí lanko a klapka.
Ono to teda platí i o dieselech. Starý mechanický diesely měly krásnou odezvu, že prostě šly okamžitě do otáček. Elektronický čerpadlo už mělo maličkou prodlevu než to zprocesovalo regulaci a čim novější diesel, tim sice má reakční doby lepší (regulace primárně na straně vstřikovačů, nikoliv čerpadla), ale zato o dost dýl čeká na to, až tomu naftu může kvůli kouřivosti nadělit.
To mě docela překvapuje. S 1,8 T jsem sice nikdy nejel, ale ostatní VW benzíny mi přijdou že jsou na reakci na plyn docela připosražený. To platí (logicky) i o tom EURO6 Citigu. Jízda s ním je prostě taková moderně divná.
Lepší byly na tohle motory s klapkou ovládanou lankem, ale zas ten pocit z jízdy kazilo právě to drhnoucí lanko a klapka.

Ono to teda platí i o dieselech. Starý mechanický diesely měly krásnou odezvu, že prostě šly okamžitě do otáček. Elektronický čerpadlo už mělo maličkou prodlevu než to zprocesovalo regulaci a čim novější diesel, tim sice má reakční doby lepší (regulace primárně na straně vstřikovačů, nikoliv čerpadla), ale zato o dost dýl čeká na to, až tomu naftu může kvůli kouřivosti nadělit.
13:31:50
02.04.2021
02.04.2021

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: O chcípání bych se nebál, pokud turbo tlačí a váha váží, není důvod, aby neskákali 
Z těch soudobých konkurentů s menšíma splašenejma motorama - logicky Saab (B204L - 136kW, B204R - 147kW), VAG 1.8T (i když ten byl trošku později), Lancia měla hned dva turbo dvoulitry (čtyř a pětiválec) s výkonem až 160kW (to už je na tehdejší dobu fakt psycho), Alfa měla pro změnu z daňových důvodů (motory nad 2 litry jsou v Itálii speciálně zdaněný) verzi Busso šestiválce staženou jen na 2 litry, ale s turbem - 151kW. Atd. Takže ono toho bylo docela dost, ale jak říkáš, v ČR to byli spíš jednorožci no.
Takže ta jedničková Ovce s 1.8T byla pro spoustu lidí fakt docela zjevení. A zase musím říct, že proti třeba Saab turbu mi ta VAG 1.8T přijde daleko "živější" nebo jak to říct. Sice nemá tu bejčí sílu, ale zase má hezčí reakci na plyn, vyšší maximální otáčky atd...

Z těch soudobých konkurentů s menšíma splašenejma motorama - logicky Saab (B204L - 136kW, B204R - 147kW), VAG 1.8T (i když ten byl trošku později), Lancia měla hned dva turbo dvoulitry (čtyř a pětiválec) s výkonem až 160kW (to už je na tehdejší dobu fakt psycho), Alfa měla pro změnu z daňových důvodů (motory nad 2 litry jsou v Itálii speciálně zdaněný) verzi Busso šestiválce staženou jen na 2 litry, ale s turbem - 151kW. Atd. Takže ono toho bylo docela dost, ale jak říkáš, v ČR to byli spíš jednorožci no.
Takže ta jedničková Ovce s 1.8T byla pro spoustu lidí fakt docela zjevení. A zase musím říct, že proti třeba Saab turbu mi ta VAG 1.8T přijde daleko "živější" nebo jak to říct. Sice nemá tu bejčí sílu, ale zase má hezčí reakci na plyn, vyšší maximální otáčky atd...