-> Bukaj: Jo, škodovky jsou na tohle skvělý. Umřelo mi kdysi dobíjení, tak sem se cestou z LBC do Prahy s prosíkem zastavil u kamaráda pro asi 100ah baterku u Mladé Boleslavi. Bez světel sem na ni jezdil celý týden, než sem dojel domu. Asi 350km.
-> David29: Moderní vozy moc daleko nedojedou. Když mi odešel altík ve Volvu, tak na baterku ujelo auto sotva 15 km (se zhaslými světly a povypínaným vším, co šlo), pak začaly blikat kontrolky na podpětí - nejdřív při brzdění (brzdová světla), záhy začal blbnout automat...
...s manuální převodovkou bude dojezd asi větší.
Škodovka s klasickým kontaktním zapalováním dokáže na baterku ujet (bez světel a dalších elektrospotřebičů) klidně 200 kilometrů
Tak ve 220tkm odešel altík - kontrolka dobíjení svítí pořád a nedobíjí to, takže jiná možnost není. Regulátor samostatně vyměnit nejde a altík bude asi až v pondělí :-(
Silové pojistky (a všechny) jsou OK...
Máte někdo vyzkoušeno, jak dlouho auto pojede bez dobíjení s plně nabitou aku? Benzín, aku 74Ah...
-> Jirik_Tuňák1983: To sem nemusel. Stačilo vyměnit kus hadičky. Nicméně i k motorku je po odtažení nárazníku pohodovej přístup. Ani sem to neměl dole celý. Pozor na konektor mlhovky.
-> Jirik_Tuňák1983: Měsíc zpátky. Já měl třeba vývody z motorku napadený mastnotou. nabobtnalo to a prolínalo. Nevím jak to má FL, ale u mého byl ten nárazník dole asi za pět minut a to sem umístění šroubů a matic jen odhadoval...to už mne víc nasraly ty nejtovaný plastový podběhy.
-> Jirik_Tuňák1983: Čidlo kvality vzduchu spínající vnitřní okruh klimy. Věc zcela k ničemu, ale za ten opojný pocit mít auto bez chyb by to stálo. Bohužel tam mam jiné cidlo, než měly P2 a to už je nesehnatelné - vlevo.
Nedávno jsem pořídil další severské sáňky. V podstatě Ctlr+C, Ctlr+V. Takže motor D5 136 kW, manuální 6Q, AWD, tažný, 380 tkm. Zelené má ale navíc jednu důležitou věc a sice nezávislé topení. To je blaho. Zelený je na zimu, bílý na léto.
1 milliós autóra 1 hét után 1 milliós javítás - Segítség, átvertek! - Szász Márton
Môžete zapnúť titulky
Volvo s60 benzin s 266000 km.Chalan s tým najazdil necelých 1000km a vyplul to simering u rozvodov a začal z toho tiecť olej.Zistilo sa že klukovka má 2-3 mm-ovú axiálnú vôlu !je to vo videu okolo 13min)Na konci videa odznie že neodporúčajú mu to ˝˝reklamovať˝˝ u predajcu lebo by to neobstálo pri súdnom spore.Vraj už pri tomto nájazde sa to nepovažuje za nadmierné opotrebovanie.FAKT???
-> gim 08.11.24 22:04:37: Aj Yaris 2 to má rovnako, digi panel v strede palubky a pred volantom nič. Mal som to auto pred časom požičané 2 týždne zo servisu. Slušne povedané, z toho interiéru som grcal. Hnus velebnosti. Absolútne mi tento štýl nevyhovuje.
Yaris 3 už má klasické budíky, poučili sa z blbosti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: máti měla jedničkovýho Yarise, tam byl digi panel uprostřed nahoře. Ve výsledku to bylo hrozně komfortní, oproti klasickým budíkům. Nespouštěl jsi oči ze silnice jako pohledem na budíky za volantem. Tak nějak jsi to bral periferním viděním.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 08.11.24 19:15:16: Kokotina jsi ty. Naopak nemusím dělat žádné pohyby, ale budíky mám pořád na očích. Narozdíl od budíků schovaných za pidivolanty. Já nevím, že to lidem tak leží v žaludku. Ať má každej v autě místo budíků rozvěšené třeba sušené čůráky a každému je do toho prd. Sharan bude při stejném stáří a výbavě drahej jako prase a bude mít najeto km jako celá vesnice na všech autech dohromady. Nemá rovnou podlahu, zepředu nepůjde projít dozadu a třetí řada sedaček je parodie na sezení a nemůže být homologovaný jako osmimístný. Člověk aby se bál do toho naložit bordel na zahradu. Takže já zase nechápu, kdo za to ty peníze je ochoten dát.
-> Syny 08.11.24 19:12:20: Jo trochu me to napadlo jeste nez si to napsal. Je to teda hnus. Budiky uprostred jsou kokotina, oci musej delat vic pohybu, nez jen dolu... To uz radsi ten kokpit ze stihacky...
Jsem jedinej kdo v tej Jirikovo palubce vidi xicht? Tachometr a otackomer jsou oci, cervenej displej podtim je pusa, vydechy topeni s ovladanim budou treba ruce a co muze byt volic prevdovky radsi nechci domyslet...