-> Matthes, záškodník z TechWebu:
My třeba u
-> Milan 136: kupovali pro máti Citigo, o kterým se nedá říct, že by to byla hujda. Dokonce ani socka... Ale stálo to lehce jetý tuším 285, což jsi asi slyšet nechtěl.
A po FL, s nějakou barvou, co nebude uni červená nebo modrá a 15" kolama to nevypadá ani tak děsně, jak se snaží naznačit
-> dragon_cb_cz: , i když samozřejmě není to 500, co by vybral třeba Jiží.
Co mi vadí víc, je podivnej projev agregátu. MPI mdlé s příšernými prodlevami kvůli emisím, převodovka má dobře odstupňovanou akorát jedničku a pětku. Mezi 2 a 3 je příšernej skok, naopak mezi 4 a 5 je skok malej. Po FL mají všechna Citiga stejnou (dlouhou) převodovku, jinak měla 55 kW kratší, jako onehdy 50kW Felda. Osobně bych (alespoň dle PP) čekal nižší spotřebu, co se týče údajů na nich, stejnou cestu dá 1,4 TSI OIII cca za stejno. Nepřímej vstřik je asi poznat.
Ovšem TSI v Up! musí bejt docela mazec.
E: jinak samozřejmě je vysoce pravděpodobný, že ta kolegovo žena bude mít komplex z malejch aut. Až se železnou pravidelností se totiž setkávám s tím, že ženský nechtěj jezdit malejma autama, i když pro to nemají jedinej racionální důvod a asi ve stejný četnosti znám chlapi, kterým naopak nevadí jezdit nějakou malo- nebo mikroráží. A nedá se říct, že by to byli nějací podpantofláci, třeba když jsem viděl vysedat svýho strejce, bejvalýho kulturistu, ze starýho červenýho Yarise (přitom má pěknou OII)...
A třeba mýho kolegy žena asi tu zášť vůči malejm autům povýšila na jinej level, když po vysednutí z combi Megána do fungl nový i10 vytvořila během 5 dní 2 nehody při parkování v souhrnné škodě 80 tKč.
