-> Jirik_Tuňák1983:
Uvědom si ale že s timhle přístupem seš tady docela na nepřátelský půdě. V AZNP už jen hovořit o objemu 1,5 v sedanu hraničilo s vlhkejma snama. A v soutěžích těm autům chybělo asi půl litru objemu na to, aby se výkonově mohly srovnávat. A u těch našich krámů stejně vždycky šlo o to, jak z papírově totálně mizernýho auta vytáhnout co se dá, ať už za to může zbytek techniky a nebo potlačenej pud sebezáchovy jezdce. A to je to, co mě baví, že člověk může jen překvapit, když se od něj nic moc neočekává. Když máš auto o tisíci koních, tak jakýkoliv zaváhání tě katapultuje do trapnosti.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavá auta nejen z ulic
prohledat
6706 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 19.05.2010 do 08.06.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.20 21:09:33: Je vidět, že ta auta vůbec nechápeš
, takže se o tom nemá cenu vůbec bavit. Já zase přecházím s klidem ty bzučákový malorážky a nedělám z toho vědu. Krom toho, co to ztratí v zatáčce, dožene na rovince.
fastestlaps.com/lists/top -grip-kings

fastestlaps.com/lists/top -grip-kings
-> Jirik_Tuňák1983 24.02.20 20:54:38: v podstatě jsi si vyvrátil to co tvrdíš. Ano umí to jezdit jen žalostně rovně, protože přetížení 1,1g v zatáčce je poměrně smutné číslo na "sporťák".
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.20 20:39:03: To mi nevadí, ale nikdo nemůže říct, že to umí jezdit jen rovně, v zatáčkách zvládá 1.1g, ale 1730 kg, no.
-> Jirik_Tuňák1983 24.02.20 20:33:16: i takhle z toho videa je cítit ta hrozná masa a váha auta
To nemít mamutí motor, tak je to úplně ztracené auto...

-> Tuner#2: Ne všechny ameriky jsou houpavý.
I když jsou moji novodobí oblíbenci především Challenger, 300C SRT8 od 2015, Charger, Camaro (níže ZL1 1LE) je taky fajn.

I když jsou moji novodobí oblíbenci především Challenger, 300C SRT8 od 2015, Charger, Camaro (níže ZL1 1LE) je taky fajn.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.20 17:20:08: Vám se líbí žiletky, já jsem spíše na paličky na maso. 

-> Vojťas:
Já spíš držkoval na technickou stránku věci. A vlastně věc dobově italsky typickou. To, že ručičky nesahaj na nulu jak maj. Na druhou stranu chápu, že u F40 jsou nějaký nuly uplně nepodstatný
Já spíš držkoval na technickou stránku věci. A vlastně věc dobově italsky typickou. To, že ručičky nesahaj na nulu jak maj. Na druhou stranu chápu, že u F40 jsou nějaký nuly uplně nepodstatný

-> palinator 23.02.20 14:26:51: ee, jak niva 1.6 a libeji se mi (mela i tlak oleje) auto.bazos.cz/inzerat/...
/Pristrojova-deska-Lada-Ni
va-16.php, ta moje ma spis jak favo a to je nuda, moskvic aleko ma takove nedotazene
-> U-Geen 23.02.20 19:55:49: Italský je to taky, ne? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.20 17:20:08: tak mozna prave proto, ze ma Favo ne? ... :-)
-> Milan 136: Hmmm, TR6. To je celkem slušná zbraň na tu dobu. Řadová šestka s cca 150HP.
Mě se to v zásadě taky nijak moc nelíbí, ale jsem si sakra jistej, že by mi to v zásadě bylo úúúúúplně šumák 

-> Vojťas 23.02.20 16:49:44:
-> Tomaso435 23.02.20 17:07:16: právo na názor má každý a nikomu ho neberu, to jsem psal už Jiřině. Ale překvapuje mě, že na design plive někdo s Favem.
nic ve zlém


-> Tomaso435 23.02.20 17:07:16: právo na názor má každý a nikomu ho neberu, to jsem psal už Jiřině. Ale překvapuje mě, že na design plive někdo s Favem.



Každej má právo na názor. Mě by to v garáži třeba rozhodně neuráželo. A prominul bych tomu i to, že zadní světla někdo přirovnává k DDR karavanu a jinej budíky k Moskviči... ;-)
-> Vojťas: jako že by nám hanz všem rozbil držku jo?

-> Tuner#2:
Ty budíky jsou teda jak z Moskviče.
Ty budíky jsou teda jak z Moskviče.

Prostě vrchol automobilového inženýrství a designu v čisté podobě.
-> MVM 23.02.20 13:09:45: JJ pamatuji jak jsi sem z návštěvy dával jednu / dvě fotky.
-> Tuner#2: Myslíš ty moje fotky z roku 2014 ? Jo strašně to letí,ale našel jsem je v jedný složce z Nokie,bohužel která tenkrát fotila mizerně 

-> George88 22.02.20 22:04:39: jj, ono na mokru je to asi dost peklo, když se to nadechce. Ostatně o tom tady mluví i Mark Hales, že to nas mokru zběsile protočí kola na jakýkoliv zařazený převod.
Pro ty co tady plivou, pušťte si to od 4:30 a třeba pochopíte o čem to auto je + se na něj někdy zajděte podívat. To auto má neskutečnou auru.
Pro ty co tady plivou, pušťte si to od 4:30 a třeba pochopíte o čem to auto je + se na něj někdy zajděte podívat. To auto má neskutečnou auru.
-> Tomaso435 22.02.20 22:11:42: když už tak nádechy a přijde mě, že tady seš fakt mimo...
-> George88: To je pecka. Před nějakým rokem jsem nad ní slintal na Classic Expo v Salzburgu.
-> George88 22.02.20 22:04:39: ta kapota ... už aspon vim od kud pocházej ty tuzingový výdechy který onoho času každej vyřezával do kapoty :-D
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.20 20:19:48: já jí předjel v Brně na okruhu.. hoodně pršelo a jel stím úplnou tužku
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ke Gemballovi jsem jezdil do dílny před rokem 2009. Ale to už byl pod kytičkami. Ale ta auta co tam upravovali - dodnes nechápu ty ceny. 

Jj, camaro
-> Eidy: joo, to modrý sem viděl naposled olakovanou holou kastli, teď se na mě přijelo podivat hotový ba retuš odřenýho blatniku při strojení. Je to příjemna změna oproti těm novodobým plechovkám
-> Eidy: joo, to modrý sem viděl naposled olakovanou holou kastli, teď se na mě přijelo podivat hotový ba retuš odřenýho blatniku při strojení. Je to příjemna změna oproti těm novodobým plechovkám
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To se do práce asi těšíš. Pěkný.
-> Jirik_Tuňák1983: Řekl bych že Camaro
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 22.02.20 19:19:11: Co je to žlutý?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: hmm gemballa
-> Luky:



-> Luky:




Zamítnuté přispívání mají:
- Honzaloun (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: