skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blaupunkt
jj díky ;-)
-> Martin Štoudek: Vida! :) Troufám si tvrdit, že moje otázka nebyla úplně od věci

hosi tak ste meli castecne pravdu nemel sem zapojenej jakoby kabel od zapalovaní :-)díky
joo v poho tak já skusím etě najít navod a mrknu se díky ;-)
-> Martin Štoudek: Ptám se z toho důvodu, že podle tebou doposud položených otázek si troufám hádat, že opravy autorádií, potažmo elektroniky, tě pravděpodobně neživí (což není žádná ostuda
) Pokud něco nefunguje nebo funguje jinak, než má, je dobré se občas vrátit třeba na úplnej začátek a postupně prověřit, jestli jsem někde nemoh udělat chybu. Jednou z těch chyb může bejt i špatně zapojený napájení. Nepletu-li se tak Blaupunkt má minimálně 2 vývody napájený z +12V, který musej bejt zapojený, aby se to aspoň nějak rozchodilo na stole.
Ovšem pokud se pán považuje ve svém věku za "suvenýra", kterej takovou chybu udělat nemůže, pak se za svojí otázku omlouvám
Znal jsem spoustu lidí, co by si nikdy nepřipustili chybku, byť jen prohození polarity napájecího napětí - přákladně můj kolega. Tomu přišla z emeriky bedna s ADSL DSLAMem (to je taková ta škatule, co na ústředně operátora obstarává připojení ADSL účastníků) Jako napájecí kabel k tomu byl konektor s dvěma vodičema - černej a červenej. Modí již tuší, že kolega intuitivně zapojil červenej na +48V....a vono nic! :) Po 10ti minutách bádání a měření mě napadla poslední zoufalost tzn. podívat se do přiloženýho pdfka, kde se nacházela nenápadná, skoro se zdálo až samozřejmá, zmínka o tom, že červenej drát je kupodivu mínus
Tož tak....

Ovšem pokud se pán považuje ve svém věku za "suvenýra", kterej takovou chybu udělat nemůže, pak se za svojí otázku omlouvám

Znal jsem spoustu lidí, co by si nikdy nepřipustili chybku, byť jen prohození polarity napájecího napětí - přákladně můj kolega. Tomu přišla z emeriky bedna s ADSL DSLAMem (to je taková ta škatule, co na ústředně operátora obstarává připojení ADSL účastníků) Jako napájecí kabel k tomu byl konektor s dvěma vodičema - černej a červenej. Modí již tuší, že kolega intuitivně zapojil červenej na +48V....a vono nic! :) Po 10ti minutách bádání a měření mě napadla poslední zoufalost tzn. podívat se do přiloženýho pdfka, kde se nacházela nenápadná, skoro se zdálo až samozřejmá, zmínka o tom, že červenej drát je kupodivu mínus

ano to jsem proc se ptáš ?
-> Martin Štoudek: A jedna úplně debilní otázka - jseš si jistej, že ho máš správně napájení?
a když nebude tak ?
kdyz bude sumet tak: muze byt zakodovane nebo nejak poskozene
myslím že ani nešumí ale nwm to jistě ... kdybysumelo co s ním ?
dobře tak když ho připojíš na napětí, připojíš repro tak anui nešumí? může být zakodované, spíš sem se teda u BP setkal s tím, že to hrálo ale do toho pípalo, nebo se vypínalo. Odkodovaní neni problem.
Prave ze displey jen sviti a nechce ubec nic .... ani že by sle neco ladit bez displeje preostě nic ...
-> Martin Štoudek: A jde jen podsvícení a nic se nezobrazuje nebo to po tobě chce kód? Kdys jsem ho taky měl,jednoduchý,přehledný.
A hlavně si stále pamatoval všechna nastavení i při odpojení os zdroje. Display blbnul snad jen na typu Casablanca a to na hodně,ACRko ne.
špatný dispej? přerušený kontakt k displeji? starej šrot, nezabývej se tim...
S tím montováním beru zpet :-D vyrobeno 1997 a je to tohle :(omluvte kvalitu foto)
ACR*
Mám problem u stareho blaupunkta s digitalnim displejem zrejme montovanej do skodovky seriove ma napis ARC Škoda se mi po zapnutí pouze rozsvítí display a nic se neděje nw někdo co to muže dělat ?