skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
Ona ta úmrtnost, související s motorem, je opakovaná závada zpúsobená stále tou jednou příčinou a provizorními opravami. Také doufám, že teď bude výdrž lepší.
Tak...
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-uz-pry-ma-noveho-majite le-odhadem-za-1-9-miliardy -korun
Snad se nezmění režim užívání a budeme se mít kde svézt
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-uz-pry-ma-noveho-majite le-odhadem-za-1-9-miliardy -korun
Snad se nezmění režim užívání a budeme se mít kde svézt
-> H.: a taky na výdrž, jsem před pár dny koukal k vám na web a překvapilo mě, jakou máte úmrtnost techniky. Tak snad se to teď zlepší
-> H. 06.03.14 23:59:13: aspoň můžeš nekonfliktně držet podlahu a kochat se 

Spíš bych se měl zaměřit na techniku, abych tam nekroužil s 65ti koňmi.
-> H.: Tak jeden vytrvalostní závod 1000 Nürburgring máš za sebou. Hurá na další 

Obkroužena další 4 kolečka. 1060
Včera jsem po dlouhé době (vyplněné rozebíráním a čištěním motoru, který bych rád do odjezdu složil, namontoval a odzkoušel) zase trénoval na počítači. Objel jsem 5 koleček, z toho 2 na verzi roku 67. Tehdejší trať vede stejně, jen je užší a má jiné okolí. Přesto jsem nezabloudil a už si tak nějak pamatuju, jak jdou jednotlivé pasáže za sebou.
V tuto chvíli tedy nálet 980km.
V tuto chvíli tedy nálet 980km.
Na Nurburgringu uz se na nas chystaji. Kdyz kouknete na live kameru, uvidite,jak po trati jedou 2 asfaltovacky. Tak uvidime, a hlavne ucitime, jak se lisi nemecka zaplata od te ceske.
-> MVM: jj, to vím 

-> Luky:
Pan jezdec a dobrej kluk - Sean Edwards -(zemřel loni jako instruktor v Porsche: seděl jako spolujezdec) - znal se s Jirkou Janákem - Porsche Super Cup
sport.lidovky.cz/ve-filmu
-zachranil-laudu-ted-sam-u
horel-v-aute-fod-/ostatni-
sporty.aspx?c=A131015_...
Pan jezdec a dobrej kluk - Sean Edwards -(zemřel loni jako instruktor v Porsche: seděl jako spolujezdec) - znal se s Jirkou Janákem - Porsche Super Cup

-> MVM: To je nádhera. Chlapík si tam sedí skoro jako kdyby se nudil. 

-> Qwak:
Já myslím že rozložení brzd.. Ale u takovýhle mašiny se nedá vyloučit nic
Jo tak to bude plnící tlak - to má popsaný (brzdy jsou to spodní) sorry
Já myslím že rozložení brzd.. Ale u takovýhle mašiny se nedá vyloučit nic

Jo tak to bude plnící tlak - to má popsaný (brzdy jsou to spodní) sorry
-> MVM: brutální
jen by mě teda zajímalo co tam šteloval tím kolečkem v prvním závodu.. ? tlak turba ? brzdy? podvozek?..

-> MVM: to už jsem zkouknul taky. Moc pěkný. Jsem nemocnej, tak tady odpoledne trávím s takovými videi. Ještě jich mám pár v plánu
-> H.: že jsem to někde viděl hezky popsané a vysvětlené, ale protože jsem to nemohl znovu najít (už je to nějaký měsíc co jsem to viděl), poptával jsem to tady ať to sem někdo dá
A co jsi o něm psal?
-> H.: joo, adamek, to je ten web o kterém jsem tady nedávno psal.
Funkční ink: www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
Funkční ink: www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
Poslal mi ho MVM
www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
-> H. 27.02.14 21:03:16: den sem prosím ten odkaz
Jak jsem psal, já bych se do toho měl vejít. Jak do staré, tak do nové verze. Asi je třeba, aby si to vzal každý potenciální tahoun dle svého konkrétního případu a namodeloval si, zda se do toho vejde nebo ne. A samozřejmě počítat s tím, že co platí dnes, nemusí platit v květnu.
-> H.: Tak jsem to taky studoval a v podstatě máš pravdu. Jak je tam psáno "co koule snese", čili rozhoduje okamžitá hmotnost a nikoliv maximální vleku. Se mi celkem ulevilo, páč jsem si pořád myslel, že porušuju zákon. Fuj fuj ostuda. Ale nakonec asi ne. 

-> H.: ta pokurvena zmena co ted plati a zas nebude se tyka tahani vleku nad 750kg pouze s ridicakem na skupinu B
Tak mi pres SZ prisel odkaz nw nejaky dalsi vyklad toho, co se muze a nemuze s jakym ridicakem tahnout. Ale po pravde jsem to zcela nepochopil. Od ledna 2013 je pry nejaka zmena v zakone, ktera to radikalne meni a zprisnuje. Zaroven zavadi novou podskupinu ohledne tahani privesu. Nasledne v breznu 2013 pry vyslo nejake narizeni, poukazujici na to, ze tato zmena, ktera kela priblizit zakon k zakonum unijnim, vychazel z nespravneho prekladu a tudiz, byt je to oficialne platny zakon, nemeli bychom se jim ridit. Pak snad byla v lete zmena, ale v tom jsem se pak uz ztratil. Z toho, co jsem po vsech tech zmenach pochopil, by snad mohlo platit vse, co jsem napsal, mozna vyjma prvni otazky, kde je pripojitelnost privesu omezena na 3500 kg. Ale jisty si tim nejsem. Kazdopadne jsem presvdcen, ze popsanou soupravu mohu vytvorit a s B+E tahnout. Bzla tam zajimava mylenka, ze unijni pravo je nadrazene narodnimu, ale kdo zna jeste unijni?
-> Eidy: tak podle toho jak tu Nemci jezdej si to asi myslej :)
-> H.: Je, to by bylo hezký, kdyby se u nás uznával zvyk z Německa, že na dálnici se jezdí co to dá. 

Je to z nejakeho vykladu. Jak je to v Nemecku, nevim, ale predpokladam, ze si to budou staty navzajem uznavat.
-> H.: To jsi vytahal někde z vyhlášky? A platí to stejně i v Německu? Abychom mohli argumentovat stejně i za hranicema.
Jinak ale díky za osvětu. Je to paráda.
Jinak ale díky za osvětu. Je to paráda.

Jak už jsem tu psal dříve, je třeba zodpovědět 3 otázky.
Píšu svými slovy:
1) Co mohu za co zapojit?
Za motorové vozidlo mohu zapojit přípojné vozidlo, pokud největší technicky přípustná hmotnost přívěsného vozidla je menší, než největší technicky přípustná hmotnost motorového vozidla. V techničáku v odkazu 6 hmotnosti.
Laguna má 2080, vlek 2000, takže splňuji.
2) Kolik mohu na vlek naložit?
2a)Aktuální hmotnost přívěsného vozidla nesmí přesáhnout Celkovou hmotnost přívěsu zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 11, neboli lidově "hmotnost na kouli"
Laguna má hmotnost na kouli 1650, vlek 480, Žába cca 820, skutečná aktuální hmotnost vleku tedy bude 480+820=1300, což je méně, než 1650.
2b)Nesmím zároveň přesáhnout Celkovou hmotnost jízdní soupravy, zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 12.
Laguna má 3450. Pohotovostní hmotnost Laguny je 1360, hmotnost vleku 1300, 1360+1300=2660. Což znamená, že do Laguny samotné mohu ještě naložit 720kg osob a zavazadel.
3)Kdo to smí táhnout?
Pokud je Celková "papírová" hmotnost vleku víc, než 750kg a zároveň součet celkových hmotností motorového a přívěsného vozidla přesahuje 3500kg, může vozidlo táhnout pouze držitel oprávnění rozsahu B+E.
V mém případě 2080+2000=4080, což je více, než 3500, B+E mám, tedy mohu.
Ještě edit:
Celková hmotnost = nejvyšší technicky přípustná hmotnost. Koukal jsem na ty názvy do 2 techničáků, v každém se to jmenuje jinak.
Píšu svými slovy:
1) Co mohu za co zapojit?
Za motorové vozidlo mohu zapojit přípojné vozidlo, pokud největší technicky přípustná hmotnost přívěsného vozidla je menší, než největší technicky přípustná hmotnost motorového vozidla. V techničáku v odkazu 6 hmotnosti.
Laguna má 2080, vlek 2000, takže splňuji.
2) Kolik mohu na vlek naložit?
2a)Aktuální hmotnost přívěsného vozidla nesmí přesáhnout Celkovou hmotnost přívěsu zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 11, neboli lidově "hmotnost na kouli"
Laguna má hmotnost na kouli 1650, vlek 480, Žába cca 820, skutečná aktuální hmotnost vleku tedy bude 480+820=1300, což je méně, než 1650.
2b)Nesmím zároveň přesáhnout Celkovou hmotnost jízdní soupravy, zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 12.
Laguna má 3450. Pohotovostní hmotnost Laguny je 1360, hmotnost vleku 1300, 1360+1300=2660. Což znamená, že do Laguny samotné mohu ještě naložit 720kg osob a zavazadel.
3)Kdo to smí táhnout?
Pokud je Celková "papírová" hmotnost vleku víc, než 750kg a zároveň součet celkových hmotností motorového a přívěsného vozidla přesahuje 3500kg, může vozidlo táhnout pouze držitel oprávnění rozsahu B+E.
V mém případě 2080+2000=4080, což je více, než 3500, B+E mám, tedy mohu.
Ještě edit:
Celková hmotnost = nejvyšší technicky přípustná hmotnost. Koukal jsem na ty názvy do 2 techničáků, v každém se to jmenuje jinak.
-> H.: a jak jsi problém řešil, resp. kde ověřoval že jsi splnil zákonné požadavky?
Tak jeden problem vyresen. S tim, co mam k dispozici, jsem to tam schopen legalne dotahnout.
co brouk to střecha 

-> Eidy: Taky sis ho pro sebe stavěl. Je to o stylu a nastavení...
-> MVM: Spíš bych řekl, že jsem se mu naučil rozumět. Pro cizího by bylo asi dost kousavý. Nicméně na vodě na Ringu bych vyměknul tak, až by ze mě byla královna. 

-> Eidy:
Tak zase to tvý auto má celkem čitelný chování ..a říkám na okruhu jsi taky něco najezil.
Musím říct,že třeba na vodě bych asi vyměkl - co se týká Nurb.
Tak zase to tvý auto má celkem čitelný chování ..a říkám na okruhu jsi taky něco najezil.
Musím říct,že třeba na vodě bych asi vyměkl - co se týká Nurb.

-> Nwkt:
Radši bláto na hřišti než křivý plechy.


-> Eidy: A hnědejch bezpečnostních trenek
-> MVM: Se čtyřmi kolech to může bejt i na střeše. Čili se čtyřmi koly, na čtyřech kolech a ve stavu před použitím. Tedy snad kromě paliva a vzorku pneumatik.
-> Eidy:
Tak snad váš záměr je ..jak říkám já vzdycky ..Se čtyřmi koly v cíli.
Tak snad váš záměr je ..jak říkám já vzdycky ..Se čtyřmi koly v cíli.

-> MVM: To vrakoviště na konci je super. 

Na tom videu z DTM jsou naprosto úžasné záběry. Jak je teď moderní říkat:"Palec nahoru"
První část z mé akce Nordschleife je doma.
Kola Ronal R38 s typovým listem :-)
Druhá část a tou je auto zatím doma není :-)
Kola Ronal R38 s typovým listem :-)
Druhá část a tou je auto zatím doma není :-)
-> Luky: : tak alespoň něco, já byl úplně mimo



-> MVM: jj, když to NWKT napsal, bylo mě to hned jasný ;)
-> Luky 24.02.14 20:28:00:
Dřív se začínalo po výjezdu z boxů (Alte Fahrerlager) - takovým malým "účkem" a proto je tahle starrá fotka z místa,kde se dnešní GP verze napojuje na Smyčku. Proto je taky v pozadí hrad
http://www.youtube.com/wa
tch?v=n6aNnZ4q80s&list
=PL4D83DA895E5B5774
Dřív se začínalo po výjezdu z boxů (Alte Fahrerlager) - takovým malým "účkem" a proto je tahle starrá fotka z místa,kde se dnešní GP verze napojuje na Smyčku. Proto je taky v pozadí hrad
