
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Favorit 136 L Racing 1989
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Na požiadanie a pre záujem niektorých členov pridávam tento článok o pretekárskom Favorite A/1300 s použitými štvorpiestikovými brzdami, zverenený v časopise Automobil - číslo 9/1989.info:
Správce článku: Michal N 283 - zrušená registraceZaloženo: 08.09.12 11:37 Poslední změna: 08.09.12 11:57
Favorit 136 L Racing 1989 - komentáře:
23:04:17
09.09.2012
09.09.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Maťulo: díkes...ešte zopár takých mám v zálohe
	
23:01:11
09.09.2012
09.09.2012

Maťulo
			
				
			
		
		
-> Michal N 283:  vydatny clanok! paradicka! 
	
22:38:40
09.09.2012
09.09.2012

mira76
			
				
			
		
		
pánové vždyť tam byl sériový pierburg 20,24mm difuzory -napřed tomu musíte dat nažhrat a pak vám to dá ty správné koně....
	23:03:00
08.09.2012
08.09.2012

castrol
			
				
			
		
		
-> Michal N 283: 
	
22:59:48
08.09.2012
08.09.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> castrol: neni zač...chceli ste ho, máte ho mať
	
21:55:32
08.09.2012
08.09.2012

castrol
			
				
			
		
		
-> Michal N 283: dik za clanok
	18:02:10
08.09.2012
08.09.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> vhml: potom už možno  šlo, ale vtedy v začiatkoch to ešte nedávalo toľko
	17:51:44
08.09.2012
08.09.2012

vhml
			
				
			
		
		
-> Michal N 283:  ale slo, viz Národní formule kde nakonec našli v Pierburgu kolem 140koní.
	17:46:28
08.09.2012
08.09.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> vhml: však s tým z toho ani viacej výkonu nešlo, preto sa potom riešili Webbre a kadejaké iné vstrekovanie
	17:39:20
08.09.2012
08.09.2012

vhml
			
				
			
		
		
-> Michal N 283:  však ja si delam srandu. Ono hledat 100koní v pierburgu bez zkušeností s ním bude docela peklo.
	17:37:31
08.09.2012
08.09.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> vhml: dneska to má kde kdo, lenže toto bolo vtedy niečo nové a na tú dobu vcelku odvážny zásah do nového motora, takže by som to amatérmi nenazýval, proste niekde začať museli.Dneska sa to ľahko robí, lenže vtedy s tým ešte len začínali
	
17:02:13
08.09.2012
08.09.2012

vhml
			
				
			
		
		
78kW s 328 vačkou? Amatéři. To má dneska na virtu kde kdo s erkovou vačkou a sníženou hlavou :-D
	



