skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
-> Vojťas: No jak myslíš...
-> su.tech: no to mas asi pravdu no, ale ono toho chromu tam zas tolik neni
musim se poptat a pak uvidim co mi na to reknou ;) treba si cerny prinesu zitra z vrakace, i kdyz vypadaly ze jsou nastrikany tlumexem :D

-> su.tech: aha, děkují za info
-> Vojťas: Tak víš co - určitě j to skladované tak že by to potřebovalo přelakovat, ale jsem si jistý, že cena by byla rozumná a rozhodně lepší lakoval lakovaný nárazník než chromovaný ne? 

-> krtik: Jo dalo se to tak koupit. Byla to levnější alternativa ke konci dodávek těchto dílů.
-> su.tech: tyyyy jeden, kluku provokaterskaaaa, jeste sem ti nesplatil poloosy, tak ze nic nechci 

-> su.tech: to se dodávali jako ND i nepochromované?
-> Vojťas: Vím kde leží nové černé matné nárazníky - funglovky. 

-> Vojťas: jojo, tak to jo
a bez gum určitě
. Já bych chtěl dát nárazníky buď do šedé normální nebo metly, protože na chrom fakt neni 



-> krtik: jednu sadu rezlejch narazniku chci dat na cerno na zkousku, tak uvidime co z toho bude :) jinak samozrejme narazniky bez gum
-> Vojťas: vypadá to dobře, ale máš pěkný chromy 

-> Vojťas: Tak měl bych tipy, ale ty seš majitel auta, ni já
Úplně nej vzhled pro mě je na fotce č.119. Přesně takhle bych chtěl, aby vypadalo moje auto. To je krása.

-> Star LC20: nn, ja myslel jestli mas nejaky tip nebo jen rikas nazor, za ten diky ;)
-> Vojťas: A záleží na tom co?
Prostě mě osobně se to tam v tomhle stadiu nelíbí, je to moc extrémní doplněk na jinak vcelku sériovém autě. To je MŮJ názor, a rozhodně Ti ho nevnucuji. 


-> Vojťas: mě se to též líbí 
...a viděl jsem, že si taky nedočkavec a už jste vyjeli
edit: teda ale je možný, že ta vana zhorší aerodynamiku...? ale to je asi jen detail :-)

...a viděl jsem, že si taky nedočkavec a už jste vyjeli

edit: teda ale je možný, že ta vana zhorší aerodynamiku...? ale to je asi jen detail :-)
-> Star LC20: jen to tak zkousim ;-) a jaky vzhledovy upravy mas na mysli?
To křídlo se tam nehodí
Bys musel udělat více vzhledových úprav, pak by to snad šlo.

jojo, kopec to je parádní a dřív se tam jezdili závody do vrchu
files.fanklub-krakonos.cz /200026317-68f3769ed6/1985 _Kr%C3%A1msk%C3%BD%282%29. jpg
files.fanklub-krakonos.cz /200026309-65d2166cc9/1982 _Kr%C3%A1msk%C3%BD%281%29. jpg
files.fanklub-krakonos.cz /200026310-f24b8f345c/1982 _Kr%C3%A1msk%C3%BD%282%29. jpg
malé, ale přeci

files.fanklub-krakonos.cz /200026317-68f3769ed6/1985 _Kr%C3%A1msk%C3%BD%282%29. jpg
files.fanklub-krakonos.cz /200026309-65d2166cc9/1982 _Kr%C3%A1msk%C3%BD%281%29. jpg
files.fanklub-krakonos.cz /200026310-f24b8f345c/1982 _Kr%C3%A1msk%C3%BD%282%29. jpg
malé, ale přeci

-> Vojťas: AHAAAA 
