-> Čokin: Byl jsi nejblíže. 95 koní to mělo přesně, Krouťák téměř 130 Nm.
Se sériovým výfukem a mikro výstupní turbičkou, se sériovým sáním a filtrboxem, s bezkontaktním rozdělovačem a nejhorší ze všeho pro virťáky : na SEDR.... smradi to je kurva velký úspěch ne ? Aspoň já to tak beru. Čísla bych řekl jsou docela odpovídající realitě a dle testování brzdy mnoha a mnohdy, někdy dokonce na motorové a pak na této ve voze jsme byli přesvědčeni o relativně dobré přesnosti samotné brzdy.
Co ale není započítáno je teplota nasávaného vzdchu, která byla měřena v měřené hale, ale teplota nasávaného vzduchu nad horkým motorem byla určitě jiná, to ale výkonově znamená jen +- 1-2 HP v tomto případě.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
12:36:08
01.07.2015
01.07.2015

Petr Urban
12:22:54
01.07.2015
01.07.2015

MOLSO
-> peti: pšššt neprezradzaj




12:20:08
01.07.2015
01.07.2015

peti
-> castrol: veru molsik uz ma nachystanu piestnu sadu zo 120 ky , zistil ze ta 105 ka neni to prave





12:00:11
01.07.2015
01.07.2015

MOLSO
-> castrol:




11:52:29
01.07.2015
01.07.2015

castrol
-> MOLSO: verím ze totok je len štartovacia hodnota 

09:54:39
01.07.2015
01.07.2015

Čokin
-> MOLSO: Hezké hodnoty, skoro jsem to trefil 

07:59:21
01.07.2015
01.07.2015

Eidy
-> MOLSO: No tak super.
05:41:46
01.07.2015
01.07.2015

MOLSO
05:41:09
01.07.2015
01.07.2015

MOLSO
-> Marty227: bol som na brzde v Kyjove (kusok nad hodoninom) cca 106km od domova
-> Eidy: zajisté pane

-> Eidy: zajisté pane

00:05:59
01.07.2015
01.07.2015

Eidy
-> MOLSO: A valíš na Pohofest?
23:56:04
30.06.2015
30.06.2015

Marty227
-> minno: nemyslel som že je Žilina koniec sveta.. ale predpokladám že určite nešiel len tak 150km kvôli brzde do Žiliny a 150 späť keď to určite merajú aj niekde v Molsovom bližšom okolí 

23:48:00
30.06.2015
30.06.2015

haso
-> minno: ja som bol v zeneve 4x na otocku a staci mi 

23:44:57
30.06.2015
30.06.2015

minno
-> haso: áno, a to by sa už oplatilo aj štartovať
-> Michal N 283: veď ja nič, ja len že tu panáčik píše o Žiline, jak keby to bolo na konci sveta

-> Michal N 283: veď ja nič, ja len že tu panáčik píše o Žiline, jak keby to bolo na konci sveta

23:31:11
30.06.2015
30.06.2015

haso
-> Michal N 283: lenze GG je od Zenevy vzdialeny este 750km 
resp. zle pisem...
Zeneva je od GG este 750km

resp. zle pisem...
Zeneva je od GG este 750km
23:22:58
30.06.2015
30.06.2015

Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: daleko do švajcu?...ved si bol so svojou na Grosslockneri či ako sa to volá ten briežok

23:19:59
30.06.2015
30.06.2015

minno
-> Marty227: ďaleko by to bolo do Ženevy a nie do Žiliny 

22:58:29
30.06.2015
30.06.2015

Marty227
-> minno: vyzerá to ako u nás na Žilinskej Univerzite, aj graf rovnakého formátu.. no pochybujem že sa kvôli tomu trepal do Žiliny 

22:54:39
30.06.2015
30.06.2015

Eidy
-> MOLSO: No tak to je slušný. Platí, když řeknu, že jsem si spletl koně a kW? 

22:44:34
30.06.2015
30.06.2015

minno
-> MOLSO: ale 105ka má 33,1 kW (ISO), 33,9 kW má len podľa starej ČSN normy (dnes už neaktuálne).
Inak parádny nameraný výkon, len ten max. krúťak by mohol byť aj nižšie
Kde si bol brzdiť a koľko to stálo?
Inak parádny nameraný výkon, len ten max. krúťak by mohol byť aj nižšie

22:21:33
30.06.2015
30.06.2015

MOLSO
-> RadovanSkodovkar:
ale ja mam 105ku, takze 33,9kW
Vacsina z vas bola celkom blizko
oficialne hodnoty su 70 kW a 128 Nm
max krutak v 4330ot, max vykon pri 5810ot
graf


Vacsina z vas bola celkom blizko


max krutak v 4330ot, max vykon pri 5810ot

graf