skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
16:13:29
05.12.2008
05.12.2008

suri
-> Duso: taky se dá pod to fíber a silikonu kus a netahat ako kyvkovu polos -> MOLSO: 14x 1,5
14:51:14
05.12.2008
05.12.2008

Ing. Duso
-> MOLSO: hmm zavidim to sanie 742.136.. ja mam z fava. asi budem musit vyzerat hornu prirubu favo.. a dat prirubu z 120-ky sania a dat zavarit..
A k tomu termostatu.. moc tenka stena.. pri dotiahnuti cidla sa ti strhne zavit.. tak som cital
A k tomu termostatu.. moc tenka stena.. pri dotiahnuti cidla sa ti strhne zavit.. tak som cital
14:23:02
05.12.2008
05.12.2008

MOLSO
-> Duso: nevadí to termostatu ani ničomu inému ( len si to musiš vymerať tak aby to nekolidovalo so stenou vnutri ani s termostatom 

14:14:56
05.12.2008
05.12.2008

MOLSO
a nezašrobovane čidielko ... 

14:14:05
05.12.2008
05.12.2008

MOLSO
tak tutoki je dierka ... a asi 2 závity 

11:14:32
05.12.2008
05.12.2008

MOLSO
-> Duso: kupil som sanie 742.136 a mam aj 742.136 karbeeec
a domček terostatu som hore prevrtal 12kou vrtakom a vyrobil zavit šrobom zo zadnej napravy (spoj ramena a nohavice). si predstav že ten šrob ma rovnaky zavit ako čidlo teploty
dnes ti to nafotim 





11:09:30
05.12.2008
05.12.2008

Ing. Duso
-> MOLSO: ako riesis sanie na favo ?? a termostat.. teda cidlo termostatu..
10:31:27
02.12.2008
02.12.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> MOLSO: to je potom dobre :)
10:07:31
02.12.2008
02.12.2008

MOLSO
-> tomo-kilocvok :D: ale dnes vyskusam z jedenho motora 120 co mame doama vytiahnut rozvodovu retaz aj s kolesami ... pamatam si ze bola na tom dost dobre 

10:05:53
02.12.2008
02.12.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> MOLSO: 

10:02:14
02.12.2008
02.12.2008

MOLSO
-> tomo-kilocvok :D:
díky
len mam problemi k ze mam kratke rozvody


len mam problemi k ze mam kratke rozvody

09:59:52
02.12.2008
02.12.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> MOLSO: super !!!
pekne pokracujes :)

16:28:19
26.11.2008
26.11.2008

suri
-> petr s: žiadne ale aspoň lepší pocit a nebude sa tam toľko držať karbon
09:45:18
26.11.2008
26.11.2008

MOLSO
-> petr s: no minimalne 15
alebo aspon 30 chromych klokanov 



09:42:36
26.11.2008
26.11.2008

petr s
-> MOLSO: A kolik to přidá poníků?
09:40:06
26.11.2008
26.11.2008

MOLSO
-> tunerlada: dík
neni skoda do motoru motor si take zasluzi
a mozem spravit specialni edici na krk

-> Duso: vrtak do vrtačky vrtačku do zveraku, 100vkou šmirglom zbrusit karbon a necistoty, zarovna plochy aby tam neboli jamky, potom na hrubšiu handru troška brúsnej pasty na ventily (ano ano ta čo sa ventily zabrusuju v hlave) a s tym som leštil dovtedy kym už neboli drážky od šmirgla a trocha sa leskol. potom na handričku silichrom a leštit a leštit a leštit
ked to bolo uz uplne pekne tak potom ešte zaverečne s takym leštidlom ... zelený šulec v papieri (použiva sa tušim na leštenie hlinnika) trošku s tym šulcom obtriet ešte horuci ventil a flanelovu handričku a poriadne pritlačiť. a potom už iba čistym flanelom zbavit všetkeho a vybrat z vrtačky
wau aky roman






-> Duso: vrtak do vrtačky vrtačku do zveraku, 100vkou šmirglom zbrusit karbon a necistoty, zarovna plochy aby tam neboli jamky, potom na hrubšiu handru troška brúsnej pasty na ventily (ano ano ta čo sa ventily zabrusuju v hlave) a s tym som leštil dovtedy kym už neboli drážky od šmirgla a trocha sa leskol. potom na handričku silichrom a leštit a leštit a leštit



09:25:48
26.11.2008
26.11.2008

Ing. Duso
-> MOLSO: ako a cim si to lestil ?
08:25:41
26.11.2008
26.11.2008

tunerlada
-> MOLSO: mňam mňam ventily
na krk bych si jeden dal skoda do motoru je rvat
taky bych mel zacit lestit ..ventily 



21:29:51
25.11.2008
25.11.2008

MOLSO
a sacie
na tych som si nechal extra zalezat 

