skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Zeke-ten šestý: Ten rám dveří a B sloupek jsi stříkal tou černou nebo je to folie?
-> Lubes: jojo mel, listy se budou davat pristi vikend
-> Pavel P..:

-> Pavel P..:

ta barva a černý rámy... skoro jak můj bejvalej rapid

tak to je ina supa 

-> Zeke-ten šestý: parááda
....ale nemal si nanitovať najprv lišty pod zadné bočné okienka????

maš moj obdiv pekne si to spravil

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: uz jsem sehnal, tak to dodam komplet aspon :)
-> Zeke-ten šestý: novou gumu okna tuším máme
-> TC: Děkanská Vinice... to je už pár let v Nuselský a věci maj ale ceny nic moc a to co maj uvedený jako origo díl tak je čína... naposledy regulátor altíku na feldu, na netu český výrobek, ve skutečnosti Vika bez krabičky a tvrdí že to je český

-> Pavel P..: jj bylo to na Pražského povstání, za rohem v přízemí paneláku a procházelo se tam takovim divnym průchodem. Je to možný, já jsem tam byl naposled před 4, možná 5ti lety
je fakt, že ceny byly vyšší, ale zase se tam dalo sehnat cokoliv. I nová guma zadního okna na Erko

taky pěkná cena
už je to nějakej pátek, co jsem ty okna sháněl... ale vim, že tady v Karlíně to byl jedinej krám v Praze, kde ho měli, jinde na mě koukali jako na blázna 


-> TC: kde je na Pankráci Mototechna? kdysi byla jedna jakosi mototechna nebo malej krámek v tom baráku naproti Bauhausu před kterym teď postavili to monstrum a druhá byla o kus níž na Pražského povstání a ta už tam drahně let neni a je přestěhovaná na Nuselskou a tam je to pěkně drahý.
-> TC: nakonec sem ho kupoval v jednom autoskle na Libuši v praze 4 za krasnych 1700,-

jestli jsi ho kupoval v tom Karlíně, tak tam mívali i těsnění... Nicméně určitě by ho měli mít na Pankráci v mototechně 

Okno sehnáno, ted jeste tesneni

-> TC: A jesi skladem asi nevíš? Kouknu na web diky

Autosklo Karlín... mají nové, ale cenu si nepamatuju
Sháním čelní okno na rapida, nemáte někdo? Docela už spěchá...dik
-> Zeke-ten šestý: 
