skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
R.V.: 1990
Motor: 785/136 Skoda
To to je moj rapid 136, so snizenym podvozkom , vpredu pruziny ala Saky v rozmere 240 + tlmice ala Duri plnene PP90-tkou.
Zadne pruziny zrezane + tlmice HP Sporting
Dalsie zmeny proti serii: zamracena kapota, zahladene zadne celo
Kolesa: New jupiteri a svaty pokoj od zelenych...
Vyfuk ala Spas, coskoro s samostatnymi zvodmi.
Farba bola trosku neplanovana ale vzhladom na to ze mi prebehla poulicna lampa cez cestu tak musela ist na dlhu liecbu k klampiarovy no a zaroven zmenila farbu:)
Momentalne sa pracuje na new interieri... a hudbicke...
Interier je dokonceny este doladujem music...
Pribudli elektricke okna, new tapaciri s new repracimi, zadne calunene plato z 2 cm DTD, foooolie, new zgeneralkovane kurenie
Pribudli dake staronove fotecky... nech je naco pozerat :)
III. WP ŠKODA ZRAZ... 1. miesto jazda zručnosti (jazda na tomto okruhu) :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=1AA3dLP5vnw
The First Brno tym day... 1. miesto v tomto slalome
http://www.youtube.com/wa tch?v=ggjb1Znb5kM
Malokarpatsky Skoda zraz jar 2008, jazda zrucnosti - 2 najlepsi cas
Motor: 785/136 Skoda
To to je moj rapid 136, so snizenym podvozkom , vpredu pruziny ala Saky v rozmere 240 + tlmice ala Duri plnene PP90-tkou.
Zadne pruziny zrezane + tlmice HP Sporting
Dalsie zmeny proti serii: zamracena kapota, zahladene zadne celo
Kolesa: New jupiteri a svaty pokoj od zelenych...
Vyfuk ala Spas, coskoro s samostatnymi zvodmi.
Farba bola trosku neplanovana ale vzhladom na to ze mi prebehla poulicna lampa cez cestu tak musela ist na dlhu liecbu k klampiarovy no a zaroven zmenila farbu:)
Momentalne sa pracuje na new interieri... a hudbicke...
Interier je dokonceny este doladujem music...
Pribudli elektricke okna, new tapaciri s new repracimi, zadne calunene plato z 2 cm DTD, foooolie, new zgeneralkovane kurenie
Pribudli dake staronove fotecky... nech je naco pozerat :)
III. WP ŠKODA ZRAZ... 1. miesto jazda zručnosti (jazda na tomto okruhu) :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=1AA3dLP5vnw
The First Brno tym day... 1. miesto v tomto slalome
http://www.youtube.com/wa tch?v=ggjb1Znb5kM
Malokarpatsky Skoda zraz jar 2008, jazda zrucnosti - 2 najlepsi cas
136RAPID MISHOOOO - komentáře:
no jenze ten na to mel aspon motor kdyz dokazal opustit zemi musel nasadit treti kosmickou a s tou uz se to GTIcko da dostat uplne v pohode-)
-> Saky: nie sme az tak zly pozri sa na toho ET-ho ten sa urazil a siel domov

co porad mate s tema narodnostnima bojema? ja tady reju uplne do kazdyho kdo ma prez 100koni a jezdi prez 200 at je to Cech Slovak nebo treba ET.. bohuzel kazdej ma vetsinou hodne reci a kdyz sem nekolikrat nabizel ze udelam test ze zaplatim brzdu v pripade ze ten motor bude mit opravdu takove parametry tak sem se nidky neockal toho ze by me nekdo presvedcil vetsinou se to uhralo z jejich strany do autu.. proste zustante na zemi jinak jste akorad k smichu at uz cech nebo slovak.. neni to v narodnosti je to v tech recech. a ze nekteri slovaci jsou tak urazlivi a vymazou si auto za to tady preci my nemuzem..
takze uz to je iste?
Vsetci sa uz ukludnite a neskacte mi do sestri a do svagra inac vas vsetkych slapnem.






-> TUNER: Asi tak - těch 120 - 130HP dle země určení nemůže nikdo srovnávat se sériovým Rapidem s výkonem cca. 62 HP
-> BEYER: Z toho co jsi napsal ti nezbaštim ani slovo...
1.klidně bych ten sprint někde vyzkoušel,škoda že nás dělí tolik km
2.205 GTIčko netočí při 180 7000 ot!!!
váží 880 kg
120 PS (dle motoru i víc) pří 6000
150 Nm
vrtání 83 mm
zdvih 88 mm
komprese 9,2
zrychlení 8,5 s
max. rychlost 202 km/h
atd...
Jestli mluvíme o stejnej 205 tak plácáš nesmysli a nebo tvý kamarádi...

1.klidně bych ten sprint někde vyzkoušel,škoda že nás dělí tolik km

2.205 GTIčko netočí při 180 7000 ot!!!
váží 880 kg
120 PS (dle motoru i víc) pří 6000
150 Nm
vrtání 83 mm
zdvih 88 mm
komprese 9,2
zrychlení 8,5 s
max. rychlost 202 km/h
atd...
Jestli mluvíme o stejnej 205 tak plácáš nesmysli a nebo tvý kamarádi...

TUNER: pocvicil by som kebo bola moznost ale momentalne niet cim
pretoze z tej rapidy je iba hrbka srotu...
aby som ta doviedol do orazu... v rozbehu ostal kusok pozadu, do 100(km/h = tacho) sme isli hodne vyrovnane, potom som mu videl iba zadog a to ako rychlo mycol predomnou
... netvrdim ze moja shade bola pruznejsia... ako jeho GTi-cka ale jedno viem ze isiel co to islo a cudoval sa taktiez ze co to mam
mimochodom pri 180km/h tocil 7000rpm nechcem vediet kolko by tocil keby isiel 200
10000 ?
a s damou sa takto nehovory
Tuner#2: upresnim ta ma to 126PS
sedel v tom kamos a ta 205 je 100kg tazsia 







Tuner#2: upresnim ta ma to 126PS


-> BEYER: O nic jsi nepřišel - stačí dát tu šipku nad příspěvkama a zobrazí se Ti ty starší (možná to víš, tak promiň že Ti to píšu, ale znám lidi co to nevěděli...)
ooo asi som o nieco prisiel a myslim ze to malo dohru so mnou ooo ;)
-> hula: No to vis, kdyz nekdo vypusti nejake srovnani, vetsina lidi tady to chce nejak dolozit (obzvlaste pri rozdilech pres 50HP
) a to at si slovak nebo mongol...

-> hula: prave si nam ukazal, ako perfektne a "normalne" sa vies bavit ty...
Čo si tí slováci dovoľujú, to je nehoráznosť

Nic ve zlym,klucí ze slovenska,ale nohama na zem....Nikdo z nás to určitě nemyslel špatně,jen jsme se zasmáli,protože asi všichni víme jaká by byla realita ve skutečnosti.
-> hula: Jedinej kdo je tady sprostej jseš ty.....................a občas Jižík se Samanťákem...Ale ty spíš než sprostý jsou nechutný..
Hlavní je že se máme všichni rádi


Hlavní je že se máme všichni rádi


-> hula: niekto sa rozbesnil

Jezis, vy ste taki vtipni... hahaha... normalne sa tu vsetci na vas trhame.... och... prepacte vzneseni pani cesi, ze si na vas jeden slovak otvori svoju hlupu papulku... lezete si vsetci do riti, len co je pravda... srat na tu vasu sprostu stranku, ked nenechate ludi dychat a normalne sa bavit... ste obycajni chudaci.
-> Saky: pche Boxster? ja tudle takle udělal Lambo Murcielago
a nebo F16ku-)
-> Saky: Nj, to by pak ale nepojel jenom 1,9 GTI, ale i třeba Modenu a nebo Zondu :o))
jenze s takovym tuningem jdi do pr---)) o to tady nikdo nestoji aby mu to jezdilo min.. to uz je lepsi tuning prehodit kolecka na pohon tachometru jeste vic do rychla-)