
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
-> Borin: máš to moc pěkný!! jedeš taky jako drak! a štveěš mě páč seš napřed, holt si měl víc pomocníků

-> Max: Já jezdil taky na LPGčko s otevřenym a v pohodě...

-> Borin:

-> kirri: Nevíš už mám zase jiný
-> KEAN: Jo zvedák je super



-> KEAN: Jo zvedák je super

-> Borin:


-> Borin: Ten zvedak je luxus coz??
-> KEAN: protože jsem hodný a milý kluk
a tak dál, ale to bych se tu rozepsal víš

a tak dál, ale to bych se tu rozepsal víš

-> Borin: A Kubovi si to prozradil jooo???

-> Borin: Ty ty kola teda stridas

-> Borin: tak já přece vím, jaké máš aláče:) ale nechci to říkat

-> Max: Díky
Zvedák prodat nechci investice 45000Kč se už skoro vrátila
Střecha se bude dělat letos byla jiná práce...zajíždět budu na benzín a pak se uvidí jak pude seštelovat LPG na ten filtr
-> kirri: Díky
Nějaký alu budou... respektivě už sou doma...ale ty co chci budou až +- v půlce sezóny...nejsou prachy


-> kirri: Díky


-> Borin: pěkné, hodně odvedené práce, opravdu to začíná mít svou tvář a když to posadíš na krásné ALU, hmmmmm

-> Borin: jo a nechceš prodat ten zvedák ????
nespěchám na to....a byl bych na něj hodnější. Byl by pod střechou



-> Borin: jojo...new fota jsou dobrý :-) No mě to zajímá jak to bude s LPG. teda už to stejně nemám,ale zajímá mě to. Třeba Kisa v rapidu měl taky otevřenej fitr a tvrdil mi že v poho. Já když jsem odendal jen konec filtru,tak to nejelo.... Prostě LPG je na vzduch hrozně háklivý a platí opak co u benzínu. Ale to ty jako starej lpgjezdec znáš

-> Max: Pomocníků není nikdy dost
S fitrem to pojede tak že zajíždět to budu stejně na benzín
Jinak přidal sem new fota...tentokrát i s motorem





-> Borin: no vidiš to. Hele jen mě tak napadlo,jak ti to pojede s tim filtrem ? Myslim na LPG. Jinak se docela máš,když na všechno máš lidi

Tak rapid už má nápravy, převodovku a motor...při prvním nastartováni sem se radoval jak malej fakan 

Zítra dodám fotky motoru v autě, před půl hodinou jsme to dodělaly a nějak nebyl čas na focení..TÍMTO BYCH CHTĚL VYJÁDŘIT VELKÝ DÍK SAMANTUSOVI A HURDISOVI ZA VELKOU POMOC PŘI SKLÁDÁNÍ A OŽIVOVÁNÍ MÉHO AUTA...CHLAPY DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍKY MOC!!!!!





-> VeTëV: Vyřešeno...holt klempíř se překouk...stane se...

-> TUNER: kdyz nekdo nekouka na plan nez zacne varit...hlavne ze to je svar jak na ponorku

-> TUNER: njn tak co naděláš, když má nový ramena tak by se me to nechtelo delat znova, to propilovani je nejlepsi varianta v tuhle chvili