
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
09:58:24
03.03.2009
03.03.2009

Vrba
-> Tuner#2: Příště už si dám pozor a nebudu jednat takhle zbrkle a ve spechu.Uz se stmívalo a ráno jsem s tím chtel jet do prace.Ani mě nenapadlo ze by mi to tam mohlo spadnout.Co uz ted.V sobotu pujde vana dolů 

09:22:24
03.03.2009
03.03.2009

Čokin
-> Syny: to byl samozřejmě JOKE !
Původně jsem chtěl si jen trošku rýpnout do Martina, ale nějak jste se toho chytli a už se to vezlo.............
Doufám že si snad nemyslíš že bych to myslel vážně, aby písty zvládli spapat HSS závitník............prost ě tak jak psal T2 to nie možné!
Původně jsem chtěl si jen trošku rýpnout do Martina, ale nějak jste se toho chytli a už se to vezlo.............
Doufám že si snad nemyslíš že bych to myslel vážně, aby písty zvládli spapat HSS závitník............prost ě tak jak psal T2 to nie možné!
09:18:19
03.03.2009
03.03.2009

Syny
-> Čokin: Ja to tady nejak moc nechapu, ale zajima me tahle cast:
Čokin 02.03.09 16:41:52 napsal:
...a nebo protočit motor at se ten závitník rozemele o písty a
vyletí výfukem...
Čokin 02.03.09 16:41:52 napsal:
...a nebo protočit motor at se ten závitník rozemele o písty a
vyletí výfukem...
21:46:05
02.03.2009
02.03.2009

Vrba
-> Čokin: Me je to fuk,uz jsem se z toho vyspal...
20:09:14
02.03.2009
02.03.2009

Čokin
-> Vrba: Přiznal ses sám tak nechci slyšet něco o tom, že jsem to vykecal!!!


20:07:55
02.03.2009
02.03.2009

Čokin
Tuner#2 02.03.09 16:51:12 napsal: → Čokin: Ta druhá varianta je doufám JOKE. Jak chceš aqby se závitník dostal nad píst? Nehledě na to, že závitníky bývají obvykle hodně tvrdý a spíš by to udělalo paseku. Ani bych to neprotáčel, sundat vanu a vyndat.


19:03:25
02.03.2009
02.03.2009

MOLSO
Tuner#2 02.03.09 17:19:00 napsal:
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?

19:03:23
02.03.2009
02.03.2009

MOLSO
Tuner#2 02.03.09 17:19:00 napsal:
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?
→ jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet
u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a
nesmysl celé od začátku.
a nie su tie piliny nahodou hlinnikove ?

18:16:03
02.03.2009
02.03.2009

Vrba
-> Tuner#2: Vcera jsem to byl projet po zime a ztratil jsem špuntík co jsem mel vrazeny v te dire na měrku místo měrky.Prijedu pred barak a dymec z motoru jakoby horel-otevru poklop a vsude kam se podivam olej.cca pul litra vsude kolem a nenapadlo me nic lepsiho nez vzit zavitník že tam udelam zavit na šroubek kterym to ucpu.Jenze díra je cca 11mm (coz jsem nemel zmereno) a prvni zavitník co jsem chytl do ruky a zkousel ho tam dat byl M8.Trocha nastvanosti,mastny ruky od oleje, zavitník se vzpříčil v díře a při vytakovaní nahoru mi vyklouzl.Já vím,nemusíš nic říkat....
18:08:52
02.03.2009
02.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: A jak jsi to "dokázal" Tak jak jsem psal? Stejně by jsi tam měl špony a s takovým motorem bych s klidným svědomím nejezdil.
18:05:13
02.03.2009
02.03.2009

Vrba
-> Tuner#2: Zas takovy nesmysl to není,spíš moje blbost a závitník mi leží ve vaně :-) Jsem šikovnej.
18:03:25
02.03.2009
02.03.2009

Vrba
-> Čokin: Vidíš-nakonec to schytals ty.
17:19:00
02.03.2009
02.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: Při troše štěstí by se chytili na magnet u šroubu (pokud ho tam má), ale jinak máš pravdu, je to prasárna a nesmysl celé od začátku.
17:14:02
02.03.2009
02.03.2009

jerrom
no ale logicky, když dělá závit, tak ty špony mu padají dovnitř...to mu nevadí?
17:08:51
02.03.2009
02.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Třeba už to protahoval trojkou na čisto a moc ho tam zatočil a vypadlo mu to z upínáku - stát se to může, byť není důvod ho tam tak hluboko hnát.
17:08:48
02.03.2009
02.03.2009

Syny
-> Čokin: Navic i kdyby se ten zavitnik dostal nad pist, tak bych chtel videt jak by pisty rozemleli zavitnik
Kdyz je muze poskodit blba elektroda ze svicky... Vzdyt ten pist je hlinikovej a nitridovanej nebo cementovane jnebo co ja vim... To kdyby se tam nekdy vzpricilo tak by to tam mohlo udelat nepekny veci...
Kdyz je muze poskodit blba elektroda ze svicky... Vzdyt ten pist je hlinikovej a nitridovanej nebo cementovane jnebo co ja vim... To kdyby se tam nekdy vzpricilo tak by to tam mohlo udelat nepekny veci...17:04:55
02.03.2009
02.03.2009

Syny
-> Čokin: Pockej co to je za kravinu? Kdyz spadne zavitnik skrz diru do na merku, tak te sleti do olejovy vany - jak by se mel podle tebe dostat do vyfuku - skrz odvetrani venilu a karburator? A navic - aby se do diry zavit vytvoril, tak ten zavitnik logicky musi byt vetsi nez ta dira - tak nechapu, jak muze spadnout skrz tu diru dovnitr 

16:51:12
02.03.2009
02.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Ta druhá varianta je doufám JOKE. Jak chceš aqby se závitník dostal nad píst? Nehledě na to, že závitníky bývají obvykle hodně tvrdý a spíš by to udělalo paseku. Ani bych to neprotáčel, sundat vanu a vyndat.
16:41:52
02.03.2009
02.03.2009

Čokin
To by jsi hochu nevěřil, borec mě říkal že chtěl dělat závit na měrku oleje a spadl mu do motoru závitník, já z toho nechápu jak to tam někomu muže spadnout ty jo?
Nenapadá tě jak to z tama vytáhnout, ptal se mě ale já říkal že jedině sundat vanu a nebo protočit motor at se ten závitník rozemele o písty a vyletí výfukem.
Co myslíš?
Nenapadá tě jak to z tama vytáhnout, ptal se mě ale já říkal že jedině sundat vanu a nebo protočit motor at se ten závitník rozemele o písty a vyletí výfukem.
Co myslíš?
16:14:15
30.01.2009
30.01.2009

Vrba
-> Tuner#2: Nj,to máš pravdu vlastně.Tak nechat udělat nové pružiny.
VRBA / RAPID 1400











