
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto půjde do originálu - Škoda Rapid Lux LDD úprava sport
Pomalu začínám rozebírat.
Plány:
Kompletní renovace
-narovnání karosérie po havárii na stolici
-spodek auta - kompletně očistit a ošetřit
-nápravy - vše nové v Komaxitu
-brzdy - ještě se uvidí,ale kotouče na zadek chci a vzduchem na předek
-plechy - vše co bude potřeba tak vyměnit za origo nové
-lak - barva zůstane
-interié - bude světlý
-nová střecha
-motor a převodovka bude na vzhled origo
Test původního motoru co ve voze po koupi byl 1,6 16V Made by Přemek Doležal:
http://www.youtube.com/us er/osminohej?feature=mhee
Na auto dám Empi 185/50R15 5,5J
Tak že výmečně má opět přednost barák - aktuálně stavba garáže. Kompletní renovaci zatím odkládám,teď to dám dohromady aby se s tím dalo jezdit a až bude čas tak to rozkuchám.
Motor - základ origo Rapid 136,vačka 280,výfukové svody 4v1 + příčný tlumič,sací svody přes hlavu na 1x Weber + KN filtr,hlava - zvětšené kanály + vyleštěné + snížená,el. benzínová pumpa
Zima 2013
-renovace kol (chemické odlakování + nový lak)
-nová střecha + opískování a lak rámu střechy)
-jiná skříň
-brzdy (kotouče na zadek + větší na předek)
-nalakování př. masky + na chromovaní přídavných světel
-nějaké nové věci do introše
nakonec to všechno složit aby bylo čím lítat ve 2014
Pomalu začínám rozebírat.
Plány:
Kompletní renovace
-narovnání karosérie po havárii na stolici
-spodek auta - kompletně očistit a ošetřit
-nápravy - vše nové v Komaxitu
-brzdy - ještě se uvidí,ale kotouče na zadek chci a vzduchem na předek
-plechy - vše co bude potřeba tak vyměnit za origo nové
-lak - barva zůstane
-interié - bude světlý
-nová střecha
-motor a převodovka bude na vzhled origo
Test původního motoru co ve voze po koupi byl 1,6 16V Made by Přemek Doležal:
http://www.youtube.com/us er/osminohej?feature=mhee
Na auto dám Empi 185/50R15 5,5J
Tak že výmečně má opět přednost barák - aktuálně stavba garáže. Kompletní renovaci zatím odkládám,teď to dám dohromady aby se s tím dalo jezdit a až bude čas tak to rozkuchám.
Motor - základ origo Rapid 136,vačka 280,výfukové svody 4v1 + příčný tlumič,sací svody přes hlavu na 1x Weber + KN filtr,hlava - zvětšené kanály + vyleštěné + snížená,el. benzínová pumpa
Zima 2013
-renovace kol (chemické odlakování + nový lak)
-nová střecha + opískování a lak rámu střechy)
-jiná skříň
-brzdy (kotouče na zadek + větší na předek)
-nalakování př. masky + na chromovaní přídavných světel
-nějaké nové věci do introše
nakonec to všechno složit aby bylo čím lítat ve 2014
Zed IV./Rapid Cabrio Lux LDD - komentáře:
Nádherný, třetí místo je blbost, jednoznačně měl být první! a ne ten hnědák...
říkala to spousta lidí...!

Viděl jsem naživo, a fakt nádherný auto

-> Lamac: narval jsem je do trouby a pak rozloupnul

-> Lamac: konkrétně u těchto parabol mi to šlo většinou samo 

-> Zedd: Tak ty sedačky jsou nejnádhernější! A ty 15" tomu slušej víc než ty arc, a to sem zastánce malejch kol. Je to moc pěkný auto. 

-> Zedd: dobra prace, se zapsanim kol

Prosim ťa,ako si rozlepil tie prídavné diaľkové?Diky
-> Pavell: Dík 

-> Zedd: To auto vypadá fakt výborně.
-> Pavel P@nkáč:
2,5TDI R5
2,5TDI R5

-> Burák:
To bylo ještě předtím
To bylo ještě předtím

-> Zedd: co mas v tom touaregu za motorizaci?
Ta poslední fotka je dobrá. Lto se ti hodně motala šiška
to bylo před tím, než sis uplivl do křoví, nebo po tom 


-> Dakos:
Ono to tak brzo bude
Ono to tak brzo bude

Mladej do toho kouká, jak když ví víc než ty 

-> Nwkt: ooo díky.
-> minno: www.facebook.com/groups/s
kodaownersclub
-> MOLSO: its frízes in winťer
-> Nwkt: tak šup sem s kontaktom

-> Nwkt: tak šup sem s kontaktom

-> minno: Dear Mis Jenkins It would give 

-> minno: jo to stačí. A přilož kdyžtak fotku 
