Pořád je na něm spousty a spousty práce takže tohle neni určitě konečná podoba...
exterier:
kouřová zadní světla a boční blikače
přední světla vylakovaná černě
lízo G3gti/VR6
interier:
zadní sedadla felicia, přední recara ze starýho kadeta všechno přečalouněno
tapece, sloupky a zástavba atd potažené černou koženkou
tunel, prahy atd. potaženo kobercem
části palubovky v bílé kožence
madla dveří v laku
bílý sportovní volant
sportovní pedály niken
sportovní hlavice na zkrácené řadičce
hasící přístroj
odpojovač baterie
audio:
Autorádio Alpine cde-9853
přední dveře: Alpine SPS-171A
páté dveře: Alpine SPG-69C3
subwoofer: Alpine SWE-1243E
zesilovače Carpower HPB-1502 a FLI loaded 800S
kabeláž Alfatec, Hollywood
pojitky Alfatec, AIV
tlumení dveře B2 BBDM 2mm s alu a podlaha 3mm Tecsound
kola:
OZ Turbo 7 a 7,5x15 et15
podvozek:
Vzduchový na HP tlumičích
upravený dorazy
lyžina
přední brzdiče Mondeo 1.8 16V a kotouče Clio Williams (259mm chlaďáky)
zadní kotoučovky Golf 3 Gti
převařený klobouky až pod kapotu
převařený nosníky kvůli řízení
zvednutej motor (upravený řazení a výfuk, nový držáky)
motor:
serie BMM 50kW
komplet přetěsněný
nové rozvody, spojka, náplně atd.
sportovní filtr na sání i na ventildeklu
hlava v bílé matné
motorový prostor černý
fanfán/facko135lxi - komentáře:
videl som ze predavas kola, aka je cena?
mas krasny auto

-> James1991: to neni dira ale jen prolis, jo jak je dvoudilny tak se uprostred kazda pulka cca o 10cm musela zkratit a ten ohyb se taky musel upravit
-> jok3r:
Sakra, skoro tam nic nevidim

Ale i tak díky. Už o tom přemejšlim tak půl roku že bych ho k sobě dal, ale rozmejšlim se mezi tim klasickym co měl Golf a nebo timhle, co máš ty s tím otvorem uprostřed. Muselo se tohle nějak upravovat v rozích(ohybech) nebo na koncích? Je mi jasný že bude třeba ho asi trochu seříznout uprostřed a zmenšit...
-> James1991: máš jí mít

-> jok3r:
Nemáš foto s tim lízátkem z Golfa VR6?
-> tunerlada: jasnyy, kotoucovky sou komplet z G3 gti takze se to cely vymeni na tech ctyrech sroubech co to drzej v naprave a mechanicka rucka tam zustala

jinak dik

pěknej fakír

ty kotoučovky tam šli dat bez větších uprav? a ručka zustala na bowdeny?
-> david 136: kuli i/y sem tady tu kartu nedelal no

-> Floss: takovej je virt, ja uz si zvykl a nevim jak bych to tady popsal, vseci chytri jak prase, navic nechapu ze mladi kluci tady resi nejaky i/y jak ve skole
bože serte na nějakej pravopis neni podstatný spíš to auto?
pripadam si jak mezi bandou mentalne postizenejch duchodcu ktery sere to ze je nebe modrý a voda mokrá

-> pitrs-84@: sto lidi sto chuti

me se treba zas nelibej oranzovy blikny, kazdej holt neco no

ehm nechcete to resit v tematu "pravopis na virtu" nebo tak nekde?
-> De&coN: dik ale za tema cernejma pavucinama budou bily brzdy,,, jinak nevim jaky jiny stredy bych na to mel dat

-> Jura_Favorit: Jako obyčejný lidi, který se o to nějak nezajímají, nemyslim kdejaký "ústavy".
Ale už v tom mám jasno:
Přestože se může zdát, že jde o příbuzné slovo k vyjmenovanému slovu lyže (ostatně ližiny na automobilech se trochu lyžím podobají), a že je tedy nasnadě psát je s tvrdým y, není to pravda. Podstatné jméno lyže jsme převzali z ruštiny (lyža) koncem 19. století, ale ližiny jsou odvozeny od částečně synonymního slova líha (šikmý trámec pro posun těžkých břemen; postranní prkno povozu). Slova líha a ližina najdeme už v Jungmannově slovníku (díl II, 1836).
Takže dost OT, omlouvám se.
-> vhml: Jasně, to je pravda, ale ono ani pořádně nikdo neví, co je správně a vysvětlit se to dá oběma způsoby a budu používat to, co se mě osobně líbí víc.
