Na jaře 2004 jsem si koupil, tak nějak normálního zelenomodrého favorita 135 ls. Po roce ježdění jsem byl nucem vrhnout se na nějaké opravy... a když jsem byl u oprav, nemohl jsem si odpustit nějaké ty úpravy... :)
Úpravy:
MOTOR: Odlehčená řemenice a setrvačník, snížená hlava, ostrá vačka, zdvihátka z Felicie, zvětšené a vyleštěné výfukové a sací kanály, nové uložení klikovky, startér felicie, karburátor z 50Kw, sportovní filtr sání, laděný výfuk se dvěmi oválnými koncovkami dtm.
EXTERIÉR: Přední světla jsou vyrobena z dílů světel z vw polo a světel z fačka, smd diody v kroužcích. V čočkách jsou xenonové výbojky. Kapota protažená pěkně dokulata a zbavená zbytečných prolisů. 5té dveře zbaveny místa pro spz. Přilamínátované a dokytované prahy, tónovaná skla s atestem, zrcátka M3 s blinkrem, přední a zadní laminátové nárazníky Nuclear. V zadním nárazníku je vytvořeno místo pro spzku. Brzdové bubny a třmeny nalakovány v červeném komaxitu, vrtané kotouče a sportovní desky ferodo.
INTERIÉR: přečalouněná palubovka s lcd monitorem. Kvůli monitoru se musely všechny tláčítka přestěhovat místo popelníku, který byl stejně k ničemu. Podsvícení všech tlačítek je červené. Přečalouněná stropnice, tapecíry a palubovka. Skořepinové sedačky s 3-bodovými pásy. Přístrojovka s podsvícením indiglo, chromované kroužky kolem budíků, chromované ovladače topení a vnitřních klik. Páčky pod volantem, topení, středový panel a palubovka jsou z Felicie. Na středovém panelu jsou přídavné budíky teploty a dobíjení, ovladače oken a spínače modrých světel atd. Na podlaze je modrý koberec. Na prazích jsou nerezové lišty s logem Favorit. Směr udávám sportovním, 31cm volantem. Jinak spoustu drobností z hliníku, jako pedály, koberečky, a hlavice řadící páky.
NĚCO Z HUDBY: celé auto je vytlumené Tecsoundem, aby nic nerezonovalo. Rádio s usb sony, v předu 16 cm komponentní repro Impulse comp, vestavěný subwoofer s repro Dexon v kufru, takže tašky s nákupem už se tam nevejdou :) V zadním platu jsou ovály 6x9" a ty jsou taky dexon. Zesilovač je Mac audio Z4200. Na DB dragu naměřeno 133 dB.
PODVOZEK: V předu zkrácené, tvrdší pružiny z felicie 1,6 a vzadu série. Plynokapalinové tlumiče Monroe senzatrack. Mezi autem a silnicí jsou 15" Borbet bs obuté do pneu Matador aquila 195/50/15.
OSTATNÍ: kompletní elektroinstalace felicie, el. stahování oken, kufr na odskok, centrál, alarm, centrální stěrač, modré neony pod autem, modré podsvícení klik, modře nasvícený kufr, bílými led nasvícená spz...
Až si zas na něco vzpomenu tak to tu napíšu. Jinak raději ani nechci vědět kolik mě to všechno stálo... ale každopádně hodiny,dny a roky strávené v garáži.
Tunerdave - komentáře:
-> Mr_Kubas: no tak děvčata jsou zezadu vyfocena, tak co nafotit zedadu i auto?

máš prosim tě foto zadku auta?
dík, no tys byl vždycky kámoš... no marne ženské jsou ženské

Máš to z fabie??? Ty světla
Nejlepší odpověď :) trošku nápaditosti by to chtělo pánové :) stačí pořádně koukat a snad vás napadne z čeho jsou ...
Jinak kočeny :) hlavně na prvním foto ta úplně vlevo

Dík! No přece z Favorita...

Čus hele z čeho maš ty světla???? Jsou nadherny....

-> tunerdave: Musíš je někdy dovezt sebou, jak zase přijedeš k nám něco opravit

Náhodou znám... jsou to holky z taneční skupiny z Frýdku

Náhodou slečny na fotce neznáš ?

no a ktěm světlům

trochu světel z pola trochu z fačka,jinak co garáž dala a hlavně spoustu práce

díky joshi , tobě se to taky pěkně vyjímá na tuning cupu

...
Jak se vejdete všichni do tak malého autíčka.....ale goooood.....

pekne facko

svetla su niceeee nenapises aj k nim nejaky popis?

co0l car co0l ladys

-> Peťa: Sry překlik.Mělo to byt Davemu ale co stane se že

Dave neděkuj moc, sis asi nevšiml, komu De Tomato směřoval pochvaly, co...
