skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia 1,3 Monotronic
r.v. 1995
Karoserie:
díky bohu bez koroze!
kompletní sada Škoda Felicia Kit Car
(široký blatníky, př/zd nárazník, zrcádka, spoiler na 5tý dveře)
rychlozámky přední kapoty
rychlozámky zadní kapoty........mám ale ještě nejsou na autě
Motor:
zvětšený objem na 1340ccm, upravený vložky+velký písty, vrtání 77mm
zvýšená komprese
zvětšený+vyleštěný sací/výfukové kanály, průměr 29mm
větší sací/výfukový ventily+upravený tvar+tvrdý ventilový pružiny
ostrá vačka 280/280.................. .............někdo se evidentně sekl (pravděpodobně je ostřejší)
lehký ojnice, odlehčený setrvák+řemenice
leštěný sání+větší průměr+pasovaný s hlavou
karbec Jikov LEKR 28, upravený+trysky 120/150.........na autě zatim seriovej Pierburg
filtr-kit K&N + malej na odfuk z víka
výfuk + svody 4/1
+svíčky Brisk extra, spojka od Feroda
-motor a převodovka v laku
podvozek:
-přední náprava
....................... po repasi
-zadní náprava
........................n ová
.......................vy ztužená...zavařená na "O" provil
.......................pa kny ferodo racing sport
.......................la kovaná
alu kola Ronal lakovaný na bílo 15/6 s pneu 195/50
tak Kit je prodanej!!
r.v. 1995
Karoserie:
díky bohu bez koroze!
kompletní sada Škoda Felicia Kit Car
(široký blatníky, př/zd nárazník, zrcádka, spoiler na 5tý dveře)
rychlozámky přední kapoty
rychlozámky zadní kapoty........mám ale ještě nejsou na autě
Motor:
zvětšený objem na 1340ccm, upravený vložky+velký písty, vrtání 77mm
zvýšená komprese
zvětšený+vyleštěný sací/výfukové kanály, průměr 29mm
větší sací/výfukový ventily+upravený tvar+tvrdý ventilový pružiny
ostrá vačka 280/280.................. .............někdo se evidentně sekl (pravděpodobně je ostřejší)
lehký ojnice, odlehčený setrvák+řemenice
leštěný sání+větší průměr+pasovaný s hlavou
karbec Jikov LEKR 28, upravený+trysky 120/150.........na autě zatim seriovej Pierburg
filtr-kit K&N + malej na odfuk z víka
výfuk + svody 4/1
+svíčky Brisk extra, spojka od Feroda
-motor a převodovka v laku
podvozek:
-přední náprava
....................... po repasi
-zadní náprava
........................n ová
.......................vy ztužená...zavařená na "O" provil
.......................pa kny ferodo racing sport
.......................la kovaná
alu kola Ronal lakovaný na bílo 15/6 s pneu 195/50
tak Kit je prodanej!!
Ondra/kit - komentáře:
Jestli ti muzu poradit, tak to pruhledne viko rozdelovace bych tam nedaval. Jednak se stejne brzy zaprasi a hlavne probiji a casem cele popraska jak pravitko do skoly a muze se rozpadnout. Nejlepsi je original.
-> Ondra-kit: ja mam zatim jen vacku a jednotku od ME, pak nerezove svody 4-2-1 ME, stredni dil s rezonatorem a koncovy dil rychlopruchozi, to je ocelovy (casem to chci dat taky nerez od ME)... pak takovy blbosti jako naporovy prisun studeneho vzduchu...
na podzim bych chtel dat hlavu od ME a pristi rok vic zainvestovat a mit z toho 1,5MPI... pres 110koni vykon... (motor na bezny jezdeni)... uz ted to jede solidne a jeste lepe to pojede... :)
na podzim bych chtel dat hlavu od ME a pristi rok vic zainvestovat a mit z toho 1,5MPI... pres 110koni vykon... (motor na bezny jezdeni)... uz ted to jede solidne a jeste lepe to pojede... :)
no s těma mejma pístama, až mě to nasere, tak do toho prdnem závodní téčka a bude

snb-rider: co máš všechno dělaný na motoru, jak to vrčí?
-> Ondra-kit: no to je celkem pruser... snad to jeste pujde najak udelat... to ja uz feldu prohanim na zavodech a uz jsem odstranil jednu zavadu na motoru...
tak že, aktuálně nic moc, na autí neni čas. Motor venku a rozebranej, mám noví těsnění pod hlavu(zakázka), nový stíráky. Nic méně se vyskytnul asi daleko větší průser. Písty dělaný na zakázku maj asi moc veliký vybrání pro stírací kroužky a ty v nich mizej jak prd. Nejhorsí možná varianta=nový písty!!! Snad k to mu nedojde a nějak se to vyřeší....doufám

-> Ondra-kit: tak az to budes mit v cajku,tak sem dej vedet, rad se stavim to omrknout...

pro snb-rider: jo jasně, žádnej problém, jsem z Prahy 9

-> Ondra-kit: no tak to je mazec... odkud ze jsi? celkem bych se v tom rad svezl az to bude hotove...

pro snb-rider:tak aktuální info: motor rozebranej, byly v prdely stírací kroužky(asi výrobní zmetek). V důsledku toho to papalo olej(úbytek a kouř). Nakonec ulítlo těsnění pod hlavou. Naštěstí se jinak nic nestalo. Noví díly jsou na cestě
. No na to, že to mělo hovno kompresi to docela jelo, tak jsem zvědavej

-> Ondra-kit: ou to nic moc... postupne infotmuj jak to vypada... jinak jsem videl ty hodnepaprskovy braidy v realu a vypadali moc pekne...
pro snb-rider: kolamjsem zatim neobjednal. Mám nějaký trable s tim motorem, takže mám plnou hlavu starostí. Mám obavu, že něco nevydrželo a vlít tam olej. No uvidíme, až to rozeberem

cau,koukam ztim asi nic new... jak pokracujes? uz mas objednany kola?
-> Ondra-kit: no pekne... jsem zvedavy jak budou vapadat v realu,tenhle 3D nakres hodne klame...
-> Ondra-kit: koukam ze s tim hejbas, co nejakej sraz? Besiny, Doksy?
snb-rider: Braidy viz foto, zkušenost nemám, ale jsou tvrzený, určený pro asfaltové rallye, tak snad budou OK
jaky budes davat braidy? mas s nima nejakou zkusenost,nebo real foto?
blac dragon: neznám nikoho, kdo by to udělal a potřeboval jsem to rychle,snb-rider: je to ona, až budou kola Braid s ET0, tak uvidíme co dál-podložky asi jo, ale pokud možno co nejušší (pouze aby to nějak vypadalo, žádný válce)
to je ta naprava co byla na speedpru za 2700 ne? ja necham udelat hlavu a pak to take necha odbrzdit... cim rozsiris napravy? podlozkama?
-> Ondra-kit: zadni naprava hezka dobra ale 2200 bych za ni nedal kdyz vim ze takhle ji upravit kdyz ji mas je max 500kc..