Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
"To stihneš"

-> Nepér 04.05.13 22:00:42: S tou wapkou to neděláš dobře Jaromíre
BTW poslední fotka (slogan) vystihuje jak jezdíš?

Stejně jednou zkoroduje

Jsem se tě chtěl ještě prosím tě zeptat. Tu DPS sis dělal sám, nebo si to nechal udělat v nějaké firmě? Děkuji
-> TT_daniel 03.05.13 13:24:41: JJ povedený

Nepér 17.03.13 20:43:46 napsal:
a taky nějakou borku na sedadlo smrti :)))
Tvl tohodle jsem si všiml až teď, a dobrej zvonek

dobře ty
A pak to stejne vozit na plataku, aby se to rozpadlo az za pul roku, ne uz za mesic

Jeste je nutno podotknout ze neper, s tim nejvyssim vykonem co zmeri na brzde jezdi normalne kamkoliv ;). Ono odbrzdit neco na brzde a pak to snizit to neni objektivni...
-> Nepér: Máš malé cíle, vezmi si příklad z Dušana

-> Šediváček: To víš no, chtěl jsem 65 kW, ono to mělo 71, tak chci teď aspoň 74

-> Nepér: No to máš mít 100koní hned a máš klid, taky proč chce každý zrovna 100koní

Jaký máš teda nakonec parametry? Nějak to není patrný

A na sání zezačátku frézu a pak desítky kotoučků a za 2hod nemám co dělat, zvlášť o ten kousek, co to potřebuješ zvětšit ty. S 5ks neuděláš pořádně ani jeden kanál, takže tudy cesta nevede nebo je plná trnů

Dva koně? Protože mám odbržděno 98,4 bhp

No a lamelovejch kotoučků už padlo asi pět... k tomu jsem vymyslel modifikaci se šmirglem, abych nespotřeboval těch kotoučků ještě víc... no a taky mě to nebaví, tak tomu dávám denně tak 15 minut maximálně... a taky musím vymyslet mezikus, co si k tomu nechám přivařit, aby tam místo BMM šel přišroubovat LEKR... Kulová fréza? Průměr 29 mm asi nee...
-> Nepér: Čau prosimtě co dáláš s tim sáním tak dlouho, proč hledáš zrovna 2 koně?

-> Nepér: Ještě tě to baví?

Nebyla by lepší kulová fréza a dobrousit zbytek?

Já na tom dobroušení sání na Fávo zlikvidoval pár lamelových šmirgl kotoučků.. Je to pakárnička

Hm, ložisko nakoupeno za 73,-, příběh pokračuje...

Hm, ve vrtačce se vysypalo ložisko na motoru, sakra

Kua, já to sání snad v životě neprobrousím
