-> m8rinek: hlavně tam stačí i nešetrně čistit drátkem a poškrábat uvnitř a je na vyhození... už dva lidi co dělaj karbce mě před tim varovali, nejlépe čistit starym kartáčkem na zuby.
-> Nepér: jestli chceš udělat trysku na míru tak si zajeď na Čepkem do Motorexelu, ten má mašinu na vrtání trysek, sám mi dělal nový trysky do webera, je ochotnej.
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Pavel P..: myslim, že ne, ale tryska nebude fungovat optimálně... Na zvětšování trysek je sada takovejch nebozezů a ne vrták...
www.scooter-tuning.cz/vrt aky-na-trysek
www.scooter-tuning.cz/vrt aky-na-trysek
-> m8rinek: ted to bude jak když vytáhne špunt v umyvadle

-> Nepér: víš, že tryska není jen díra?
Koupím ještě teploměr a dám to místo přihrádky uprostřed, pod výdechy topení.
-> Nepér: prodavaj hotove kaplicky, to by nebylo vhodne?
-> Nepér: kurňa ty jsi engineer
Návrh - co takhle udělat kapličku z nařezaných interiérových plastů stejné barvy z jiného Fav? Kdysi jsem jednomu borcovi něco podobného dělal nahoru na kapličku a vypadalo to docela dobře (ale také je pravda, že mám svářečku plastů a to pak je ta úroveň zase ještě někde jinde)... Fotku bohužel nemám, je to už takových pět let zpátky a to jsem ještě nefotil každou blbost

Návrh - co takhle udělat kapličku z nařezaných interiérových plastů stejné barvy z jiného Fav? Kdysi jsem jednomu borcovi něco podobného dělal nahoru na kapličku a vypadalo to docela dobře (ale také je pravda, že mám svářečku plastů a to pak je ta úroveň zase ještě někde jinde)... Fotku bohužel nemám, je to už takových pět let zpátky a to jsem ještě nefotil každou blbost

No, tak jsem to zkusil, na N95, s bezpečně nízkým předstihem a se sériovým vyhřívaným sáním. Je to asi 12 s. Navíc se mi zrovna zapnul větrák na chladiči :D
http://www.youtube.com/wa tch?v=503iEV61bzM
http://www.youtube.com/wa tch?v=503iEV61bzM
-> Nepér: Pěkně nabastlený 

Ignitech - objednáno.
Ještě sehnat potenciometr na škrtící klapku, ať můžu jezdit úsporně v částečném zatížení...
Ještě sehnat potenciometr na škrtící klapku, ať můžu jezdit úsporně v částečném zatížení...
Jedna stanice metrem a tři vidlobusem...
-> Nepér: Aha, tak pokud jste tak blízko u sebe 

Páč si myslim, že s poštou by mě to vyšlo nastejno a Jirka měl zrovna jedny doma...
-> Nepér: Proč jsi neobjednat přímo od dovozce?
-> Nepér: supr, zapomněl jsem, že to dealoval Jirka, já koupil jen budíky aukro.cz/budiky-otackomer
-tlakomery-oleje-i15190064
36.html